Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta flirtistä pidät?

Vierailija
18.09.2014 |

Entä mikä menee överiksi? Esimerkkejä molemmista.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/39 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hymyily on kivaa. Äänen sanotut kommentit, koskemisesta puhumattakaan, on jo liikaa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä flirtistä. 

Vierailija
4/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä, kun työkaveri, jonka kanssa oli pientä flirttiä, antoi sormensa hivellä työpöytäni pintaa pöytäni ohi kävellessään. Niin viatonta ja kuitenkin seksikästä.

Vierailija
5/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana olin lähdössä baarista kotiin, kun vastaan tuli portaissa mies, joka katsoi minua ja sanoi "Hei, miks sä meet aina toiseen suuntaan?" Suutelin häntä mitään sanomatta ja jatkoin matkaani. Mies huusi perään, että "älä mee". No tää tais kyllä mennä jo iskuyrityksen puolelle.

Vierailija
6/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä oli esim. erään vanhemman miehen toistuvat äänekkäät kommentit aina ilmestyessäni paikalle "kyllä nyt huone kaunistui hetkessä" tms. kun taas erään toisen myöskin vanhemman miehen kommentit "Sun esityksessä oli kyllä sellainen vika, että kun tuollainen nuori kaunis nainen puhuu noin korviahivelevän kaunista englantia, niin eihän siinä pysty keskittymään itse asiaan ollenkaan" tuntuivat ihan imartelevilta. Kai se riippuu siitäkin, että miten itse kokee sen ihmisen. Voin kuvitella, että tuo jälkimmäinen kommentti olisi ollut tuon ekan miehen suusta tullessaan mielestäni todella ällö.

Vierailija
7/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:24"]En pidä flirtistä. 
[/quote]

Miksi et?

Vierailija
8/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen fyysisempi on kivointa, että joku vaikka ohimennen vähän nipistää pebaa. En oikein keksi minkälaisesta flirtistä en pitäisi, kunhan flirttaileva henkilö on muuten mieleen.

Vierailija
9/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se flirttiä vai ei, mutta äsken työkaverini perutti työyksikkömme auton nokka lähtösuuntaan parkkikselle, kun tiesi, että olen itse lähdössä seuraavana ajamaan. Kukaan ei yleensä koskaan peruuta autoa noin :) Kivalta tuntui!

Vierailija
10/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään arkitilanteessa sellaisesta vähän kiusoittelevasta ja turhanpäiväisestä keskustelusta ja siitä että samalla katsellaan toista hymyillen silmiin. Keskustelu saa olla puutaheinää, koska silloin sen tajuaa että siinä flirttaillaan.

Liian pitkälle menee jos siinä tulee jotain silmäniskua tai muuta kliseistä elekieltä jossa tyyppi esittelee itseään, tai jos sen ihmisen katse harhailee vartalolleni useammin kuin kerran keskustelun aikana. Tai jos se koskettaa jotenkin ällösti tai epäluontevasti.

Tosi harvoin mitään flirttiä tulee harrastettua, mutta muutaman kerran olen em. tyyppisestä jutustelusta huomannut nauttivani.

Vierailija
11/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepeät, ohimenevät kosketukset ovat parasta antia!

Vierailija
12/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:43"]Sellainen fyysisempi on kivointa, että joku vaikka ohimennen vähän nipistää pebaa. En oikein keksi minkälaisesta flirtistä en pitäisi, kunhan flirttaileva henkilö on muuten mieleen.
[/quote]

Eikös tuo mene jo seksuaalisen ahdistelun puolelle? Ainakin itse pidän tuollaista törkeänä.

Vierailija
13/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:50"]Tykkään arkitilanteessa sellaisesta vähän kiusoittelevasta ja turhanpäiväisestä keskustelusta ja siitä että samalla katsellaan toista hymyillen silmiin. Keskustelu saa olla puutaheinää, koska silloin sen tajuaa että siinä flirttaillaan.
[/quote]

Joo toi on ihanaa!

Vierailija
14/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:28"]

Tykkäsin siitä, kun työkaveri, jonka kanssa oli pientä flirttiä, antoi sormensa hivellä työpöytäni pintaa pöytäni ohi kävellessään. Niin viatonta ja kuitenkin seksikästä.

[/quote]

Mun mielestä tollanen ois just hirveintä. Ällön seksuaalisesti vihjailevaa. Itse tykkään sellasesta pilke silmäkulmassa sanotusta, esim. jos joku sanois esim. "mahdut hyvin tähän mun viereen istumaan" tai "kiva nähdä sua pitkästä aikaa, oli melkein ikävä" tai "sulla on aika hyvä asento tossa lankussa" tai "haluaisitko lisää vettä, haen mielelläni sulle". Mulle flirtissä tärkeetä on huumori ja hymy. 

Vierailija
15/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen silmiinkatselu ja hymyily on parasta. Siitä tosin voi mennä pahastikin sekaisin, joten täysin vaaratonta se ei tosiaankaan ole, vaikka siltä kuulostaakin.

Vierailija
16/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen vitsailu ja pieni kiusoittelu puolin ja toisin.

Vierailija
17/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:28"]

[/quote]

Mun mielestä tollanen ois just hirveintä. Ällön seksuaalisesti vihjailevaa. Itse tykkään sellasesta pilke silmäkulmassa sanotusta, esim. jos joku sanois esim. "mahdut hyvin tähän mun viereen istumaan" tai "kiva nähdä sua pitkästä aikaa, oli melkein ikävä" tai "sulla on aika hyvä asento tossa lankussa" tai "haluaisitko lisää vettä, haen mielelläni sulle". Mulle flirtissä tärkeetä on huumori ja hymy. 
[/quote]

No joo, jos en olisi pitänyt siitä ihmisestä, olisin ehkä kokenut sen epämiellyttävänä. 3

Vierailija
18/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:43"]

Sellainen fyysisempi on kivointa, että joku vaikka ohimennen vähän nipistää pebaa. En oikein keksi minkälaisesta flirtistä en pitäisi, kunhan flirttaileva henkilö on muuten mieleen.

[/quote]

Tuo ei ole flirttiä vaan lähentelyä.

Vierailija
19/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettei miehet flirttaile laisinkaan. Näyttäisi olevan niin paljon mahdollisuuksia epäonnistua että ei ole suotavaa.

Ihmettelen miksi perseen taputtelusta tai nipistelystä aletaan heti herjaamaan seksuaaliseksi häirinnäksi?

t.Rape

Vierailija
20/39 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:28"]

[/quote]

[/quote]

Minua inhottaisi tuollaiset kököt fraasit. Hyi saatana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi