Millaisesta flirtistä pidät?
Entä mikä menee överiksi? Esimerkkejä molemmista.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:19"]
Parempi ettei miehet flirttaile laisinkaan. Näyttäisi olevan niin paljon mahdollisuuksia epäonnistua että ei ole suotavaa.
Ihmettelen miksi perseen taputtelusta tai nipistelystä aletaan heti herjaamaan seksuaaliseksi häirinnäksi?
t.Rape
[/quote] No sanos muuta - ihan outoa.
Siis flirttaillaanko teille muille kovinkin usein, jos pystytte ihan valkkaamaan mikä on kivaa ja mikä ei :o? Mulle ei kyllä kukaan flirttaile millään lailla, ikinä. Ja kuitenkin työskentelen miesalalla, harrastan miesten joukossa ja muutenkin varmaan suurin osa ajasta ympärillä on enemmän miehiä kuin naisia... Varmasti tykkäisin siis ihan minkälaisesta tahansa flirtistä, jos joskus sellaista saisin!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:33"]
Siis flirttaillaanko teille muille kovinkin usein, jos pystytte ihan valkkaamaan mikä on kivaa ja mikä ei :o? Mulle ei kyllä kukaan flirttaile millään lailla, ikinä. Ja kuitenkin työskentelen miesalalla, harrastan miesten joukossa ja muutenkin varmaan suurin osa ajasta ympärillä on enemmän miehiä kuin naisia... Varmasti tykkäisin siis ihan minkälaisesta tahansa flirtistä, jos joskus sellaista saisin!
[/quote] Asiaa!
Kiusoittelevasta. Samoin juuri aiemmin mainittu hymyileminen juuri tietyllä tavalla vaikkei asiaan suoranaisesti liity.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:33"]
[/quote]
Ootko "yksi miehistä" vai naisellinen ja lähestyttävännäköinen nainen? Se meinaan vaikuttaa siihen..
Olin yhden kesän miesvaltaisessa työpaikassa ja herranjumala sitä flirttailun määrää :-D Oli kyllä aivan ihanan piristävä kesä!
En tykkää flirtistä. Minuun tehoaa ennemmin suora lähestymistapa.
Just sellasesta kun meidän firmassa saman kerroksen lihaksikas, ihana naapuriyksikön päällikkö tekee. Herranjumala, että tällainen pieni vieraileva konsultti tuntee perhosia vatsassa kun tää ilkukurisesti hymyilee ja kännykännäpräyksen välillä vilkaisee taas minua "vaivihkaa". Saa perhana kosteaksi jo tämän kirjoittaminen...
Mä tykkään kaksimielisyyksistä ja likaisista jutuista. Eivät kyllä toimi työympäristössä, ei mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:41"]
En tykkää flirtistä. Minuun tehoaa ennemmin suora lähestymistapa.
[/quote]
Flirtti ja iskuyritykset on kaksi eri asiaa. Flirtti on sellaista toimintaa, jossa pääroolissa ei ole toisen pokaaminen. Siinä lähinnä ehkä osoitetaan toiselle, että pidetään sitä toista jollain tapaa viehättävänä ja hauskana ja siihen jutteluun sisältyy huumori ja hymyily ja sen pitäisi olla aina sellaista hyvää mieltä tuottavaa eikä siinä ole tarkoitus asettaa toista ikävään tilanteeseen. Toki flirttailu voi edetä iskuyrityksiin.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 20:43"]Sellainen fyysisempi on kivointa, että joku vaikka ohimennen vähän nipistää pebaa. En oikein keksi minkälaisesta flirtistä en pitäisi, kunhan flirttaileva henkilö on muuten mieleen. [/quote] Eikös tuo mene jo seksuaalisen ahdistelun puolelle? Ainakin itse pidän tuollaista törkeänä.
[/quote] Joku voi nauttia sellaisesta oikeasti.
Kaikkien kanssa ei vaan voi flirtata. Minua harmittaa töissä yksi mies, jonka kanssa on kiva höpötellä kaikkea, mutta en jaksa sen flirttiyrityksiä. Plaah. Pitänee alkaa välttelemään. Harmi, kun kavereita ei voi olla liikaa.
Flirtti on ihanaa kun se on onnistunutta ja on sitä kipinää. MUTTA jos kipinää ei ole, on flirtti yksi rasittavimmista asioista maailmassa. Joten tykkään flirtistä todella harvoin. Pelkkä sanakin kuulostaa typerältä.
Entäpä sellainen katse joka on jollain tapaa syvä, vakava ja pysäyttävä. Kestää ihan sekunnin sadasosan, mutta jättää paljon ajatuksia?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:33"]
[/quote] riippuu mitä tarkoitat naisellisella. Jos mukahöpsöä hihittäjää, niin en ole. Ulkoisesti kyllä, on pitkät hiukset ja kevyt meikki, pidän hameita jne. Mutta ei miesten kanssa voi tehdä ujona hiirenä hommia, joten olen myös reipas, puhelias, itsevarma, pidän puoleni jne. Ehkä en siis siinä bimbomielessä naisellinen, kuin monet naisellisuuden käsittävät...
Ootko "yksi miehistä" vai naisellinen ja lähestyttävännäköinen nainen? Se meinaan vaikuttaa siihen..
Olin yhden kesän miesvaltaisessa työpaikassa ja herranjumala sitä flirttailun määrää :-D Oli kyllä aivan ihanan piristävä kesä!
[/quote]
Ja känny heitti tekstini lainauksen sisään... Erotelkaa se tuolta :P
34
Herrasmieskäytös uppoaa, sellainen ovien aukominen, tuolin tarjoaminen (hakee itselleen uuden), sellaiset pienet palvelukset ja yllätykset, josta huomaa, että toinen on ajatellut <3 hymyn ja ehkä sen keveän kosketuksen (selkään) kera
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:33"]Siis flirttaillaanko teille muille kovinkin usein, jos pystytte ihan valkkaamaan mikä on kivaa ja mikä ei :o? Mulle ei kyllä kukaan flirttaile millään lailla, ikinä. Ja kuitenkin työskentelen miesalalla, harrastan miesten joukossa ja muutenkin varmaan suurin osa ajasta ympärillä on enemmän miehiä kuin naisia... Varmasti tykkäisin siis ihan minkälaisesta tahansa flirtistä, jos joskus sellaista saisin!
[/quote]
Minullakin opiskelu, harrastukset, työ kaikki miesvaltaisilla aloilla. Jaa juu, kyllä todellakin flirttaillaan. Kai se on vähän omastakin asenteesta kiinni, että huomaako sitä ja lähteekö siihen mukaan. Kyllä se flirtti nimittäin tyrehtyy alkuunsa, jos ei siihen saa toiselta vastakaikua. Jos taas toinen lähtee siihen mukaan, niin mikäs se hauskempaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:33"]
[/quote] riippuu mitä tarkoitat naisellisella. Jos mukahöpsöä hihittäjää, niin en ole. Ulkoisesti kyllä, on pitkät hiukset ja kevyt meikki, pidän hameita jne. Mutta ei miesten kanssa voi tehdä ujona hiirenä hommia, joten olen myös reipas, puhelias, itsevarma, pidän puoleni jne. Ehkä en siis siinä bimbomielessä naisellinen, kuin monet naisellisuuden käsittävät...
[/quote]
[/quote]
Pidätkö kenties liikaakin puoliasi? Meinaan, että annatkohan sellaisen vaikutelman, että kaulimesta saat, jos jotain yrität? Huumorintaju on tärkeää.
Rape taitaa olla näitä naisia, jotka kokevat flirttilun uhkana omalle parisuhteelleen.