Tapailemani mies lopetti yhteydenpidon kuin seinään :D
Viimeksi kun nähtiin n. viikko sitten, oli ihan normaali ja höpötti jopa seurustelujuttuja.
Nyt ei enää vastaa puhelimeen, soita takaisin eikä vastaa viesteihin vaikka puhelimessa näkyy ett on lukenut ne. Mitä ihmettä?
Kommentit (77)
Sen puhelin putosi kaapin taakse, josta vaimo vei puhelimen varastoon. Vaimo on nyt kaupassa ja mies etsii kuumeisesti puhelinta vastatakseen viesteihisi.
Miehen kännykkä putosi kotonaan kaapin taakse. Mies einaitä jeti huomannut. Onneksi oli äänettömällä, vain värinä on päällä. Hänen vaimonsa löysi kännykän ja on alkanut epäillä, että tämä kännykkä boisi olla miehen salakännykkä. Nyt kännyklä on varastossa. Ja vaimo kaupassa. Jatketaan tilanteen seuraamista!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:02"]
Miehen kännykkä putosi kotonaan kaapin taakse. Mies einaitä jeti huomannut. Onneksi oli äänettömällä, vain värinä on päällä. Hänen vaimonsa löysi kännykän ja on alkanut epäillä, että tämä kännykkä boisi olla miehen salakännykkä. Nyt kännyklä on varastossa. Ja vaimo kaupassa. Jatketaan tilanteen seuraamista!
[/quote]
VÄÄRÄ KETJU!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:38"]
Ei kannattais antaa heti.
[/quote]
En ole ap, mutta tiesitkös, että harrastamalla seksiä ihan alussa on molemmille osapuolille parhain juttu. Saa seksiä + mies häipyy heti eikä nainen tuhlaa monta viikkoa jos miehen ainoa tavoite olikin päästä pukille. Unohtamatta tietenkään sitä, että seksissä huonot karsiutuu heti myös pois...
[/quote]
Jaa, mä olen onnistunut tunnistamaan pelimiehet muutenkin, ja olen tosi happy etten harrastanut seksiä heidän kanssaan. Olisin tuntenut oloni hyväksikäytetyksi. But that's just me, eihän kaikki naiset(kaan) ota seksiä niin vakavasti.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:38"]
Ei kannattais antaa heti.
[/quote]
En ole ap, mutta tiesitkös, että harrastamalla seksiä ihan alussa on molemmille osapuolille parhain juttu. Saa seksiä + mies häipyy heti eikä nainen tuhlaa monta viikkoa jos miehen ainoa tavoite olikin päästä pukille. Unohtamatta tietenkään sitä, että seksissä huonot karsiutuu heti myös pois...
[/quote]
Jaa, mä olen onnistunut tunnistamaan pelimiehet muutenkin, ja olen tosi happy etten harrastanut seksiä heidän kanssaan. Olisin tuntenut oloni hyväksikäytetyksi. But that's just me, eihän kaikki naiset(kaan) ota seksiä niin vakavasti.
[/quote]
Ei miehen tarvitse olla pelimies halutakseen seksiä ja häipyäkseen sen jälkeen :D
Nyt teidän naisten pitää ymmärtää, että mies ajattelee kuin mies, AINA. Vaikka kuinka haluaisitte miehen ajattelevan yhtä romanttisesti ja hellyyttävästi kuin nainen itse, miesten ajattelu ja teot ei tule koskaan muuttumaan. Rajotatte sen sänkyyn menon ja ette parissa kuukaudessakaan anna miehelle sitä alapäätänne. Ihmisen biologinen tehtävä on siementää jälkeläisiä, joten kun mies pääsee ns. "pukille" se on saanut tehtävänsä tehtyä ja jättää teidät.
Pitkitätte sitä sänkyyn menoa ja jos mies ei jaksa odottaa, ei se jaksa teidän kanssa muutenkaan olla pitkää aikaa (vuosia), mikäli kemiat olisivatkin kunnossa.. Tämä on niin simppeli asia, mutta teilläkin on vastuu siitä kuka antaa ja kenelle.
T. perheellinen mies ( joka ei petä :)
Tsiisus näitä vastauksia.
Kumma juttu, että avioeroprosentti on Suomessa jotain 42% (avoeroissa ja seurustelueroissa vielä suurempi), mutta yhtäkään av-palstalaista (ap:n ja minun lisäkseni) näemmä ole jätetty!
Ihan vaan täydellisesta empatiakyvyttömyydestä tämän päättelin. Ehkä ap, ei tehnyt mitään väärin, ehkä mies ei löytänyt parempaa, ehkä kyse ei ole siitä että kahden kuukauden suhteen aikana (kauhee piip muuten, kuka antaa ennen papin aamenta...) harrastettiin seksiä, ehkä se ei tullut mun luo. Ehkä tyyppi vaan jäi bussin alle.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 04:59"]
Aika moni täällä ilmeisesti kuvittelee, että naiset ei muka käyttäydy ihan samalla tavalla.
[/quote]
Onko sulle joku nainen tehnyt niin, että tapailtu, nainen puhunut seurustelemisesta ja sitten otti ja häipyi? :D
[/quote]
Moni, yksikin nussi kolmen kanssa koko ajan ja pyöritti jokaisen kanssa alkavaa seurustelusuhdetta.
[/quote]
Ei tuollaista naista voi vakavissaan ottaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:14"]
Ne on nuo tietyn tyyppiset miehet, jotka ovat näitä liian hyviä ollakseen totta. Pelimiehiä, jotka tykkää lässyttää ja saada naiset hullaantumaan ilman sitoutumishalua, pahimmassa tapauksessa ovat naimisissa olevia perheen isiä. Näitä on nähty.
[/quote]
Vai niin. Minullekin sattui tuollainen lässyttäjä, koin hänet lähinnä vähän taukiksi (kova pelimies toki omasta mielestään). Sen sijaan mies, joka oli liian hyvä ollakseen totta, olikin totta. :) Näinkin voi käydä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:34"]
Nyt teidän naisten pitää ymmärtää, että mies ajattelee kuin mies, AINA. Vaikka kuinka haluaisitte miehen ajattelevan yhtä romanttisesti ja hellyyttävästi kuin nainen itse, miesten ajattelu ja teot ei tule koskaan muuttumaan. Rajotatte sen sänkyyn menon ja ette parissa kuukaudessakaan anna miehelle sitä alapäätänne. Ihmisen biologinen tehtävä on siementää jälkeläisiä, joten kun mies pääsee ns. "pukille" se on saanut tehtävänsä tehtyä ja jättää teidät.
Pitkitätte sitä sänkyyn menoa ja jos mies ei jaksa odottaa, ei se jaksa teidän kanssa muutenkaan olla pitkää aikaa (vuosia), mikäli kemiat olisivatkin kunnossa.. Tämä on niin simppeli asia, mutta teilläkin on vastuu siitä kuka antaa ja kenelle.
[/quote]
Pyh pyh, mitä hittoa täällä saa usein lukea.
Noin sanoo miehet, jotka ei ole niitä miehiä kenen kanssa halutaan harrastaa seksiä ilman mitään sitoumuksia (eli suhdetta). Just saying.
Jos ei vaan enää kiinnostanut, ihastuksetkin voi lopahtaa, löytyy uusi kiinnostavampi tai jos ap kävi liian riippuvaksi tai jos vaan kuvittelit liikaa, ei noista voi tietää. Voi olla että hyväkin näin jos ette ehtineet seksiä harrastaa eikä sentään lasta ole jo tulossa, silloin olisi kurjempi juttu!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:34"]
[/quote]
Justiinsa. Mä olen tehnyt aloitteen seksiin parin tapaamisen jälkeen molemmille viimeisille seurustelukumppaneilleni. Eksän kanssa suhde kesti kymmenen vuotta ja tämän nyksänkin kanssa on oltu jo pari vuotta. Kyllä mulle se seksi on tärkeä mittari siihen, onko miehen kanssa riittävästi kemiaa. Siksi haluan, että se tulee kuvaan melko varhaisessa vaiheessa. En ole koskaan kokenut tarveta pelata ja testatailla miestä noin, eikä mulle koskaan ole edes käynyt niin, että mies olis jättänyt kun seksiä on "saanut". Tosin en edes koe seksiä niin, että mies siinä saisi ja minä antaisin. :D Joskus seksi on ollut ainoa tavoite yhteisellä päätöksellä, silloinhan ketään ei ole edes jätetty.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:46"]
Narsisti
[/quote]
Nii mikä? Narsistihan koittaa saada kumppanin jota voisi alistaa, lopputulos on että toisen pää sumenee sellaiseksi että kuvittelee ettei toinen voisi elää ilman tätä tyyppiä.
Meillä kaikilla on itsekkäitä puolia ja se että tapaa jonkun ihmisen ja seurustellaan niin eihän sitä välttämättä tiedä jos toisella on ollut äskettäin raju ero itselleen rakkaasta ihmisestä ja tämä ihminen ottaa uuden suhteen laastariksi. Hänelle se upein asia on että se entinen ottaisi takaisin, ehkä ap.n kohdalla niin on käynyt? Se tyyppi jonka kanssa olet viettänyt muutaman kuukauden aikaa on kadonnut johonkin -eli jotain hän puuhaa: Ehkä sopii paluusta entisen kanssa tms. Jos hän ei laita sinuun nyt välejään poikki niin saattaa lähinnä olla peluri -> menettää sinutkin jos homma toisen kanssa ei saakaan tuulta purjeisiin..
Tosi kurja että noin kävi, mutta hei: unohda toi tyyppi. Jos se alkaakin viestitellä ja soitella niin tiedät ettet siihen kuitenkaan voi luottaa joten tuo kuuluu selvittäää. Itse en voisi kuvitella että jatkaisin uudestaan tuollaisen kanssa koska ei ole takuita miehen puheista parisuhteenne onnellisuudesta ja se kun kerran jo teki katoomiset niin todella korkealla on pelko uusiutumiselle.
Itse olen toistakymmentä vuotta ollut mieheni kanssa ja on nähty erilaisia ongelmia niin uskallan sellaisen vinkin sinulle antaa että sinun pitää kunnioittaa toisia ja itseäsi. Jos joku on noin kurja, niin mieti miksi sallisit sen sinulle tehtävän. Tätä sinun kannattaa nyt miettiä niin opit tietämään rajasi. Mitä voit antaa anteeksi toisen mokista, minkälaisia pettämisiä/tekemättä jättämisiä. Koska sinun pitää rakastaa itseäsi ja arvostaa itseäsi. Sitä ei kukaan muu tee ja jos se tyyppi alkaa liehumaan ympärilläsi uudestaan niin pääsi menee sekaisin siitä ja silloin tätä on enää vaikea käsitellä.
Eli mieti rajat. Anteeksi saat antaa toiselle ja se vasta jaloa on, mutta ota itsellesi kumppani joka tahtoo olla sinulle hellä: jos se palaa, niin se koittaa olla mukava mutta vaadi selitys ja kunnolliset tilitykset ettei niin tee toiste. Älä siis ota vaan jotain tyyppiä, löydät kyllä jonakin päivänä upean tyypin joka ei noin tekisi.
Minä en tuollaista tyyppiä katselisi. Minusta tuo mies teki jo valinnan kun katosi selittämättä. En ottaisi takaisin jos koittaisi kukkasien kanssa, ei se pystyisi selittämään tekojaan minulle kunnes luottamus palaa.
Ei kiinnosta enää, lopeta pommittaminen
Täällä kohtalotoveri. Mä olen jopa aina palannut tämän idiootin luokse, joka jättää vastaamatta päiviksi, viikoiksi, kuukausiksi. Naurettavaa. Tollasilla ihmisillä ei tosiaan ole tunneälyä eikä empatiakykyä. Kenenkään naisen ei tarvitse sietää sellaista. Paljon tsemppiä ap, ansaitset parempaa.
Mulle kävi myös juuri noin. Mies oli ensitapaamisesta asti ihan hullaantunut, tavattiin usein ja viestiteltiin joka päivä paljon, lähes poikkeuksetta mies laittoi ensin viestiä. Sovittiin tosi aikaisessa vaiheessa ettei tapailla muita. Tapaamisiakin mies yleensä ehdotti ja panosti ihan kivasti - ihania illallisia ja lahjoja.
Yhtäkkiä loppuivat kaikki aloitteet, vastaili viesteihin, jos laitoin jotain, mutta huomasi selvästi, että jokin oli muuttunut. Tiedän, että hänellä on ollut paljon stressiä useammista asioista ja pitkiä päiviä töissä, mutta eivät nuokaan nyt mielestäni ole mikään oikeutus tuollaiselle.
No, mies ei nyt alunperinkään ihan minun tyyppiäni ollut, jotenkin kaikella innokkuudellaan sai lämpeämään. Nyt lähinnä ärsyttää, että olen tänä aikana torjunut useammankin (mistä niitä aina tulee samaan aikaan useita?!) todella potentiaalisen miehen tämän yhden takia. Onneksi nyt on jo uutta sutinaa meneillään, joten ei ole ehtinyt tulla ikävä :)