Tapailemani mies lopetti yhteydenpidon kuin seinään :D
Viimeksi kun nähtiin n. viikko sitten, oli ihan normaali ja höpötti jopa seurustelujuttuja.
Nyt ei enää vastaa puhelimeen, soita takaisin eikä vastaa viesteihin vaikka puhelimessa näkyy ett on lukenut ne. Mitä ihmettä?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:04"]
Tosi outoa, ootko varma ettei ole kadottanut puhelintaan?
[/quote]
Jooh, "Puhelin kadoksissa viikon"
Muistakaa hyvät naiset, jos mies on kiinnostunut se ottaa yhteyttä, jotain kautta jotenkin. Jos ei, niin he's just not that into you. Simppeliä.
Käynyt pari kertaa samalla lailla. Molemmissa tapauksissa sain myöhemmin tietää, että tapailivat samalla muitakin naisia ja halusivat välttää varsinaiset seurustelusuhteet. Mitä tietysti itse olisin halunnut eli se oli minulta selkeä virhe. :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:42"]
Mulle kävi myös juuri noin. Mies oli ensitapaamisesta asti ihan hullaantunut, tavattiin usein ja viestiteltiin joka päivä paljon, lähes poikkeuksetta mies laittoi ensin viestiä. Sovittiin tosi aikaisessa vaiheessa ettei tapailla muita. Tapaamisiakin mies yleensä ehdotti ja panosti ihan kivasti - ihania illallisia ja lahjoja.
Yhtäkkiä loppuivat kaikki aloitteet, vastaili viesteihin, jos laitoin jotain, mutta huomasi selvästi, että jokin oli muuttunut. Tiedän, että hänellä on ollut paljon stressiä useammista asioista ja pitkiä päiviä töissä, mutta eivät nuokaan nyt mielestäni ole mikään oikeutus tuollaiselle.
No, mies ei nyt alunperinkään ihan minun tyyppiäni ollut, jotenkin kaikella innokkuudellaan sai lämpeämään. Nyt lähinnä ärsyttää, että olen tänä aikana torjunut useammankin (mistä niitä aina tulee samaan aikaan useita?!) todella potentiaalisen miehen tämän yhden takia. Onneksi nyt on jo uutta sutinaa meneillään, joten ei ole ehtinyt tulla ikävä :)
[/quote]
ei kannata nuolasta ennenku tipahtaa
Mitä sitä ihmettelemään, elämässä eteenpäin vaan! En tajua naisia jotka ihmettelee kun joku ei heistä piittaakaan, onneksi meillä kaikilla on vapaus valita eikä kukaan pakota syitä kertomaan. Mitä noita surkuttelemaan eikä alkaa perään itkemään, eikä itsestään tehdä naurettavaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:35"]
Mitä sitä ihmettelemään, elämässä eteenpäin vaan! En tajua naisia jotka ihmettelee kun joku ei heistä piittaakaan, onneksi meillä kaikilla on vapaus valita eikä kukaan pakota syitä kertomaan. Mitä noita surkuttelemaan eikä alkaa perään itkemään, eikä itsestään tehdä naurettavaa.
[/quote]
Kyllä mua fiksuna ihmisenä yllättää kerta toisensa jälkeen, kun normaaliksi luulema ihminen voikin paljastua lapselliseksi ja kypsymättömäksi asioissa, jotka ei edes ole mitenkään vakavia (come on, kuinka nynny voi ihminen olla, jos ei osaa sanoa suoraan ettei haluakaan enää tapailla? Kriisinhoitokyvyt nolla ja säälipisteet tuleville kumppaneille).
Mulle kävi noin ja tyyppi seurusteli vakavasti. Nykyään ovat naimisissa. Kiitos kun kerroit!
Ehkä se on hukannut puhelimensa jonnekin kaapin taakse...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 19:38"]Ehkä se on hukannut puhelimensa jonnekin kaapin taakse...
[/quote]Sori, tätä olikin jo ehdotettu.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:42"]
Mulle kävi myös juuri noin. Mies oli ensitapaamisesta asti ihan hullaantunut, tavattiin usein ja viestiteltiin joka päivä paljon, lähes poikkeuksetta mies laittoi ensin viestiä. Sovittiin tosi aikaisessa vaiheessa ettei tapailla muita. Tapaamisiakin mies yleensä ehdotti ja panosti ihan kivasti - ihania illallisia ja lahjoja.
Yhtäkkiä loppuivat kaikki aloitteet, vastaili viesteihin, jos laitoin jotain, mutta huomasi selvästi, että jokin oli muuttunut. Tiedän, että hänellä on ollut paljon stressiä useammista asioista ja pitkiä päiviä töissä, mutta eivät nuokaan nyt mielestäni ole mikään oikeutus tuollaiselle.
No, mies ei nyt alunperinkään ihan minun tyyppiäni ollut, jotenkin kaikella innokkuudellaan sai lämpeämään. Nyt lähinnä ärsyttää, että olen tänä aikana torjunut useammankin (mistä niitä aina tulee samaan aikaan useita?!) todella potentiaalisen miehen tämän yhden takia. Onneksi nyt on jo uutta sutinaa meneillään, joten ei ole ehtinyt tulla ikävä :)
[/quote]
Jotenkin vaisto sanoo tästä, että se sun tapailemas mies oli varattu. Varatut miehet ovat tuolla tavalla romattisesti höveleitä, ostelevat lahjoja ja tietävät tasan tarkkaan, mistä naiset pitävät. Eikä ihme kun kotona ovat saaneet joltain naiselta "korkeakoulutuksen" naisen miellyttämisestä.
Paska homma joka tapuksessa. Monissa asioissa miehet pitävät kunnia-asiana suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä, yhtä poikkeusta lukuunottamatta - Naisia saa sahata silmään 10-0.
He's just not that into you. Kiinnostus vaan lopahti, sitä sattuu. Ei kun vaan uutta matoa koukkuun! Et ainakaan ala perään itkemään ja vinkumaan. Antaa miehen tajuta, mitä menetti ;D
Mulle tuli ensimmäisenä mieleen et oli varattu, naimisissa. Vaimo alkanut epäilemään miehensä touhuja ja mies katsoi parhaakseen päättää suhteensa sinuun, ettei jää kiinni. Tai sitten jäi kiinni.
Samanlainen kokemus täälläkin, kuukauden jälkeen. Se mies on sinkku edelleen. Saa nähdä tuleeko itkemään kun tajuaa mitä menetti, mutta miehiä riittää ja mä en jää pitämään paikkaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:13"]Viimeksi kun nähtiin n. viikko sitten, oli ihan normaali ja höpötti jopa seurustelujuttuja.
Nyt ei enää vastaa puhelimeen, soita takaisin eikä vastaa viesteihin vaikka puhelimessa näkyy ett on lukenut ne. Mitä ihmettä?
[/quote]
On tavannut kiinnostavamman naisen.
[/quote]
Samaa olisin ehdottanut
Minkä ikäisiä nämä teidän kohdalle osuneet feidaajat on olleet? Omakohtaista kokemusta on kahdesta neljänkympin hujakoilla olevasta. Onko kellekään jälkikäteen selvinnyt varmaa syytä moiseen pelleilyyn silloin, kun mies ei ole ollut varattu?
Tosi outoa, ootko varma ettei ole kadottanut puhelintaan?