Miksi ihmisiin joutuu aina pettymään?
Miksi lopulta aina paljastuu, että se ihanakin ihminen on lopulta vain itsekeskeinen paskiainen. Samaa paskaa mutta eri paketissa.
Turhauttaa. Mutta ehkä opin olemaan luottamatta ja turhaan ihailematta. Mulkku mikä mulkku.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:30"]
Voitteko kertoa esimerkinomaisesti mikä sellainen luottamusasia on, jossa on joutunut pettymään. Mä en itse hirveesti odotakaan muilta. Ehkä suurimmat odotukset on omalta mieheltä ja lapsudenaikaiselta ystävältä ja äidiltä, mut en mä niiltäkään hirveesti oikeastaan odota. Jos mies esim. pettäisi, niin en mä luottamustani koko ihmiskunaan menettäisi, koska ymmärrän, et ihmiset tekee inhimillisiä virheitä.. Ja Esim. tuollaiset perintöasiat, kai ihminen saa itte päättää mitä rahoillaan tekee.. Eikä mulla hirveitä salaisuuksiakaan ole kerrottavana, joita joku vois kertoa eteenpäin.. Valistakaa siis mua, miten teitä on selkäänpuukotettu? T:9
[/quote]
Kaveri joka tuli taksilla kotiin keskellä yötä ja pyysi rahaa hätääntyneenä, toiset maksoivat.
Sitten joku pyysi häneltä apua, ei saanut. Tällainen asia katkaisi ystävyyden.
Kun tätä pummailua oli jatkunut jo jonkin aikaa.
[/quote]
Okei.. Mä en ikinä lainaa rahaa kellekään, ehkä max 20 egee, joka nyt on ihan yks ja hailee saako takasin.. Mulla ei kyl sellasia tuttuja/kavereita olekaan, jotka rahaa pyytelis.. Rahaa ei pidä ikinä lainailla kavereiden kesken, ihan perussääntö elämässä. Ei pidä olla sinisilmäinen.
Kannattaa pysyä viileän etäisenä kaikkia kohtaan, eipä loukaannu jos ihmiset eivät käyttäydy toivotulla tavalla. Älä luota kellekkään syvimpiä ajatuksiasi.
Tiedän erään aidosti hyvän ihmisen, kunnioitan häntä ja siksi pysyn kaukana.