Pomoille uudet iPhonet, meille muille ei mitään!
Onko oikein, että esimiehille ja omistajalle on hankittu uudet iPhonet käyttöön, meille tavallisille työntekijöille ei mitään, vaan puhelut pitää hoitaa joillain ikivanhoilla Samsungin romuilla :(
Kommentit (16)
Kuinka paljon sulla on työpuheluita hoidettavana?
Ainahan johtoryhmä ajattelee vain itseään, duh.
Mä oon aina saanut valita oman työpuhelimeni vaikka en mikään tirehtööri olekaan. Puhun paljon puhelimessa.
Ehkä sunkin kannattaisi edetä esimieheksi, jos pomojen puhelimet noin himottaa.
Miksi johtajia rangaistaan? Itse mielummin irtisanoisin itseni kun ottaisin jonkun pirmpula-ompun!!!
Ne on pomoja tietystä syystä. Osta itse itsellesi iPhone, niin ei tarvitse märistä.
Ne varmaan käyttää sitä muutenkin (tai ei) mutta ehkä ne haluu laadukkaamman ja tosiaan sä soittelet vaan työaikana sillä työpuhelimella niin miksi siinä pitäisi olla mitään hienouksia? Riittää että voi soittaa ja vastata. Tuskin sä mitään sillä sormenjälki tunnistimella tms. mitään tee. Ehkä ne ajattelee että se häiritsisi myös työntekoasi ;)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:38"]
Onko oikein, että esimiehille ja omistajalle on hankittu uudet iPhonet käyttöön, meille tavallisille työntekijöille ei mitään, vaan puhelut pitää hoitaa joillain ikivanhoilla Samsungin romuilla :(
[/quote]
Mitä tavallinen työntekijä tekee? Puhuu puhelimessa töissä vai puhuu puhelimella julkisella paikalla edustaen menestyvää yritystään? Nimim. duunissa nokian kapula ja ihan oma androidluuri sitten leikkimiseen ja elvistelyyn.
Jokainenhan voi ostaa ihan minkä puhelimen haluaa. Minulla on työliittymä ja olen ostanut omalla rahalla juuri sellaisen puhelimen, minkä olen kulloinkin halunnut. Ei nuo puhelimet niin paljon maksa!
Älä nillitä. Pomoilla pomojen edut, todellakaan kaikki heidän ansaitsemansa edut ei kuulu tavallisille duunareille. Kyllä heillä vastuutakin työstänsä on varmasti enemmän kuin sinulla.
Saitteko te muut kuitenkin pitää työpaikkanne? Sekin on nykyään paljon se.
Että "omistajille hankitaan iPhonet" :D Onkohan nyt niin, että firman omistavat henkilöt voivat päättää mihin omaisuutensa laittavat? Ja minkälaista työtä sinä teet? Aika lapsellista ajatella, että jokainen työntekijä saa aina samat edut kuin omistaja tai muut esimiestason tehtävissä oleva. Tai muuten vain täysin erilaisen työnkuvan omaava henkilö.
Mitä väliä millaisella puhelimella hoidat työpuhelut?