Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomoille uudet iPhonet, meille muille ei mitään!

Vierailija
18.09.2014 |

Onko oikein, että esimiehille ja omistajalle on hankittu uudet iPhonet käyttöön, meille tavallisille työntekijöille ei mitään, vaan puhelut pitää hoitaa joillain ikivanhoilla Samsungin romuilla :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä millaisella puhelimella hoidat työpuhelut?

Vierailija
2/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sulla on työpuheluita hoidettavana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan johtoryhmä ajattelee vain itseään, duh.

Vierailija
4/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina saanut valita oman työpuhelimeni vaikka en mikään tirehtööri olekaan. Puhun paljon puhelimessa.

Vierailija
5/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sunkin kannattaisi edetä esimieheksi, jos pomojen puhelimet noin himottaa.

Vierailija
6/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein

Vierailija
7/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi johtajia rangaistaan? Itse mielummin irtisanoisin itseni kun ottaisin jonkun pirmpula-ompun!!!

Vierailija
8/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma.

Vierailija
9/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pomoja tietystä syystä. Osta itse itsellesi iPhone, niin ei tarvitse märistä.

Vierailija
10/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan käyttää sitä muutenkin (tai ei) mutta ehkä ne haluu laadukkaamman ja tosiaan sä soittelet vaan työaikana sillä työpuhelimella niin miksi siinä pitäisi olla mitään hienouksia? Riittää että voi soittaa ja vastata. Tuskin sä mitään sillä sormenjälki tunnistimella tms. mitään tee. Ehkä ne ajattelee että se häiritsisi myös työntekoasi ;)

Vierailija
11/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:38"]

Onko oikein, että esimiehille ja omistajalle on hankittu uudet iPhonet käyttöön, meille tavallisille työntekijöille ei mitään, vaan puhelut pitää hoitaa joillain ikivanhoilla Samsungin romuilla :(

[/quote]

Mitä tavallinen työntekijä tekee? Puhuu puhelimessa töissä vai puhuu puhelimella julkisella paikalla edustaen menestyvää yritystään? Nimim. duunissa nokian kapula ja ihan oma androidluuri sitten leikkimiseen ja elvistelyyn.

Vierailija
12/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä? 

Vierailija
13/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan voi ostaa ihan minkä puhelimen haluaa. Minulla on työliittymä ja olen ostanut omalla rahalla juuri sellaisen puhelimen, minkä olen kulloinkin halunnut. Ei nuo puhelimet niin paljon maksa!

Vierailija
14/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nillitä. Pomoilla pomojen edut, todellakaan kaikki heidän ansaitsemansa edut ei kuulu tavallisille duunareille. Kyllä heillä vastuutakin työstänsä on varmasti enemmän kuin sinulla. 

Vierailija
15/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteko te muut kuitenkin pitää työpaikkanne? Sekin on nykyään paljon se.

Vierailija
16/16 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että "omistajille hankitaan iPhonet" :D Onkohan nyt niin, että firman omistavat henkilöt voivat päättää mihin omaisuutensa laittavat? Ja minkälaista työtä sinä teet? Aika lapsellista ajatella, että jokainen työntekijä saa aina samat edut kuin omistaja tai muut esimiestason tehtävissä oleva. Tai muuten vain täysin erilaisen työnkuvan omaava henkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi