Milla, 19, johtaa nyt Suomussalmen valtuustoa - virkamies ohjeisti haastattelupyyntöön Instagramin kautta: "olen sitkeä ja empaattinen"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ddb8b351-9a4f-4d43-9c4e-3439c913928a
Melkoinen menestyjä ikäisekseen tämä tyttö!
Kommentit (79)
Kaikenlaisia turhia pieniä kuntia ylläpidetään, kuntayhtymiä tarvitaan lakkauttaan tällaiset turhat valtuustot keskellä ei mitään…
Monenko mamman teini on tuossa asemassa alle parikymppisenä?
Minusta on hienoa, että puolueet nostavat esiin nuoria. Eiköhän nuo setämiehet ole jo nähty ja heidän aikaansaannokset.
Mitähän keskustan perinteiset kannattajat ovat mieltä feminististä?
Aika uskomatonta, että on onnistunut hommaan pääsemään. Tuollaisten pikkukuntien valtuustot ovat yleensä täynnä vanhoja ukonvänkyröitä. Olen varma, että monia harmittaa teini nuijan varressa.
Ei ole ollenkaan teinin oloinen, hyvin kypsä ja fiksu. Siinä saa vanhat käppyrät nenilleen
Kenenkähän lähipiirissä teini on pätevöitynyt? Se on politiikan kuvio, että on ns. Kummisetä... Jota "pidetään kädestä"...796
Kainuulaiset ovatkin edelläkävijöitä, harvassa valtuustossa on teini puheenjohtajana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia turhia pieniä kuntia ylläpidetään, kuntayhtymiä tarvitaan lakkauttaan tällaiset turhat valtuustot keskellä ei mitään…
valtuustot on verenimijöitä. Jakavat toisillee tontteja halvalla sun muuta kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkähän lähipiirissä teini on pätevöitynyt? Se on politiikan kuvio, että on ns. Kummisetä... Jota "pidetään kädestä"...796
Pidä sinä vaan kädestä tai muusta ulokkeesta ketä lystäät. Ja tuo vahvistusnumero kirjoitetaan muuten eri kenttään;)
Ehkä syntymäajassa on jotain epäselvyyttä, näyttää 3 kymppiseltä.
No kuvan perusteella uskon kyllä, näyttää päättäväiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä syntymäajassa on jotain epäselvyyttä, näyttää 3 kymppiseltä.
heh, kuka oli se afrikkalainen olympia-kisaaja, joka väitti olevansa teini mutta olikin jotain 30 v...
Sitten joku brassi teini kahmi tiede-palkinnon, oli selvästi ikätasostaan epänormaalisti kypsynyt fyysisesti, näytti hassulta...
Vierailija kirjoitti:
Aika uskomatonta, että on onnistunut hommaan pääsemään. Tuollaisten pikkukuntien valtuustot ovat yleensä täynnä vanhoja ukonvänkyröitä. Olen varma, että monia harmittaa teini nuijan varressa.
Ja monessa valtuustossa on menty läpi sillä, että on ylipäänsä ollut ehdokas, koska ehdokkaita ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Monenko mamman teini on tuossa asemassa alle parikymppisenä?
Muuttaa syrjäkylälle, niin varma pääsy valtuustoon.
Kateelliset täällä haukkuu kun eivät itse ole saavuttaneet mitään elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset täällä haukkuu kun eivät itse ole saavuttaneet mitään elämässään.
Realismi. Tehdään lehdistössä kirjoitus aiheesta, jonka uutisarvo on lähinnä se, miksi kuntalaisia ei kiinnosta enää politiikka siinä määrin, että puheenjohtajaksi valtuustoon pääsee ilman meriittejä.
Onko tällaisella kunnalla ylipäänsä enää edes toimintaedellytyksiä?
Jepjep...