Mikä hiusväri on miesten mielestä naisella seksikkäin? Blondi, brunette, punertava
Kommentit (77)
Ei ole ollut eikä koskaan tule olemaankaan. Ainoa syy vaaleiden näennäiseen suosioon on värin harvinaisuus.
Et kai luule että kaikilla on sama maku?
Terveisin itserakas yksinkertainen blondi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Vierailija wrote:
Ei ole ollut eikä koskaan tule olemaankaan. Ainoa syy vaaleiden näennäiseen suosioon on värin harvinaisuus.
Eihän se täällä Suomessa mitenkään harvinaista ole
Vierailija wrote:
Terveisin itserakas yksinkertainen blondi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ketuttaako tylsää maantienväristä?
Jos on luonnostaan blondi, se on kaikista viehättävintä. Jos on purkkiblondi niin se ei välttämättä näytäkään hyvältä vaan paremmalta näyttää se oma hiusväri, oli se sitten brune, puna tai musta.
Ensinnäkin olen kaukana maantienvärisestä. Ja toiseksi kateellisesta koska minulla on pitkät, paksut ja kauniit tummat hiukset joita ihastellaan jatkuvasti.
Ja juuri siksi se ei täällä Suomessa mikään erityisen suosittu tai erikoisena pidetty olekaan.
Väri joka on lähellä omaa luonnollista väriä näyttää usein parhaalta. Näyttää hassulta jos luonnostaan vaalea värjää tummaksi tai luonnostaan tumma vaaleaksi. Mutta kukin saa tietty pitää ihan sen väristä tukkaa mistä tykkää.
Vierailija wrote:
Sinä et taida olla vaalea 😂
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kunhan ei ole värjätty. Silloin hiukset näyttävät helposti peruukilta, siis helv. keinotekoisilta.
Niin, jos värjää huonosti ja rumasti.
Menee samaan kategoriaan kuin "meikitön nainen on paras" mutta ihaillaan nudemeikkiä meikittömyytenä, ja oikeasti meikittömältä kysytään oletko sairas vai mikä vaivaa. "Yyh ei värjätä hiuksia, luonnollinen paras" - paitsi että taidokas värjäys on upea ja sitten ihaillaan "luonnollista" vaaleaverikköä tms.
Kukaan muu kuin henkilöt itse ei kuvittele teidän nudemeikkiä meikittömyydeksi, "luonnollista" värjäystä omaksi hiusväriksenne tai wet girl look:ia + clean parfyymia että tulitte juuri suihkusta.
Mutta jos siitä tulee itselle parempi mieli niin jatka kuvittelua.
Vierailija wrote:
Ensinnäkin olen kaukana maantienvärisestä. Ja toiseksi kateellisesta koska minulla on pitkät, paksut ja kauniit tummat hiukset joita ihastellaan jatkuvasti.
Mikä tarve sitten on mollata vaaleita hiuksia, jos olet noin tyytyväinen omiisi?
Oranssit hiukset, siihen vielä pisamat. huhhuh
Ei mulla olekaan mitään vaaleita hiuksia vastaan. Vaan sitä vastaan, että aina tietyt ihmiset yrittävät kaataa väkipakolla muiden kurkusta alas sitä käsitystä että vaalea naisella on se "ainut" ja universaalisti seksikkäin hiustenväri ja että se on absoluuttinen ja objektiivinen totuus. Näinhän ei kuitenkaan ole. Siis AINA joka palstalla jossa keskustellaan tästä aiheesta on joku idiootti joka niin väittää. EI MENE LÄPI, ja näitä ihmisiä vastaan minulla on PALJONKIN. Väitän, ettei ole OLEMSASSAKAAN mitään yhtä "universaalisti seksikkäintä hiustenväriä", ei ole koskaan ollutkaan eikä tule olemaankaan. Kauneus ei ole millään tavalla hiustenväriin sidoksissa, vaan kauniita löytyy ihan joka väristä, koska väri ei vaikuta piirteisiin joista kauneus oikeasti tulee. Toki voi olla henkilökohtaisia mieltymyksiä suuntaan tai toiseen, muttei väri mitenkään tee kenestäkään yhtään sen kauniimpaa tai rumempaa.
Ja ei, en mollannut vaaleita hiuksia. Sanoin vain etteivät ne ole se "universaalisti seksikkäin hiustenväri" naisella.
Jokaisen luontainen hiusväri on paras.
Mulle ei niin kovin suurta väliä ole hiusten värillä. Jos ovat hyvässä kunnossa ja siistit niin ovat kyllä kauniit minkä värisinä vain.
Sen sijaan kynsissä "paras" väri riippuu monesta jutusta...
Hoikat blondit ovat aina kaikista kauneimpia.
Tiedän tyypin! Rauman Prisman kassalla. Paikallinen nähtävyys suorastaan :D