Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hiusväri on miesten mielestä naisella seksikkäin? Blondi, brunette, punertava

Vierailija
22.08.2021 |

Luonnollinen "maantienvärinen" vai joku muu?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen lyhyt ja monivärinen tukka.

Tiedän tyypin! Rauman Prisman kassalla. Paikallinen nähtävyys suorastaan :D

Vierailija
42/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut eikä koskaan tule olemaankaan. Ainoa syy vaaleiden näennäiseen suosioon on värin harvinaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai luule että kaikilla on sama maku? 

Vierailija
44/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin itserakas yksinkertainen blondi 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Vierailija
45/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole ollut eikä koskaan tule olemaankaan. Ainoa syy vaaleiden näennäiseen suosioon on värin harvinaisuus.

Eihän se täällä Suomessa mitenkään harvinaista ole 

Vierailija
46/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Terveisin itserakas yksinkertainen blondi 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Ketuttaako tylsää maantienväristä?

Vierailija
47/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luonnostaan blondi, se on kaikista viehättävintä. Jos on purkkiblondi niin se ei välttämättä näytäkään hyvältä vaan paremmalta näyttää se oma hiusväri, oli se sitten brune, puna tai musta.

Vierailija
48/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen kaukana maantienvärisestä. Ja toiseksi kateellisesta koska minulla on pitkät, paksut ja kauniit tummat hiukset joita ihastellaan jatkuvasti. 

Vierailija
49/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siksi se ei täällä Suomessa mikään erityisen suosittu tai erikoisena pidetty olekaan.

Vierailija
50/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri joka on lähellä omaa luonnollista väriä näyttää usein parhaalta. Näyttää hassulta jos luonnostaan vaalea värjää tummaksi tai luonnostaan tumma vaaleaksi. Mutta kukin saa tietty pitää ihan sen väristä tukkaa mistä tykkää. 

Vierailija
51/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sinä et taida olla vaalea 😂

Vierailija
52/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, kunhan ei ole värjätty. Silloin hiukset näyttävät helposti peruukilta, siis helv. keinotekoisilta.

Niin, jos värjää huonosti ja rumasti.

Menee samaan kategoriaan kuin "meikitön nainen on paras" mutta ihaillaan nudemeikkiä meikittömyytenä, ja oikeasti meikittömältä kysytään oletko sairas vai mikä vaivaa. "Yyh ei värjätä hiuksia, luonnollinen paras" - paitsi että taidokas värjäys on upea ja sitten ihaillaan "luonnollista" vaaleaverikköä tms.

Kukaan muu kuin henkilöt itse ei kuvittele teidän nudemeikkiä meikittömyydeksi, "luonnollista" värjäystä omaksi hiusväriksenne tai wet girl look:ia + clean parfyymia että tulitte juuri suihkusta.

Mutta jos siitä tulee itselle parempi mieli niin jatka kuvittelua.

Vierailija
53/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ensinnäkin olen kaukana maantienvärisestä. Ja toiseksi kateellisesta koska minulla on pitkät, paksut ja kauniit tummat hiukset joita ihastellaan jatkuvasti. 

Mikä tarve sitten on mollata vaaleita hiuksia, jos olet noin tyytyväinen omiisi? 

Vierailija
54/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssit hiukset, siihen vielä pisamat. huhhuh

Vierailija
55/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olekaan mitään vaaleita hiuksia vastaan. Vaan sitä vastaan, että aina tietyt ihmiset yrittävät kaataa väkipakolla muiden kurkusta alas sitä käsitystä että vaalea naisella on se "ainut" ja universaalisti seksikkäin hiustenväri ja että se on absoluuttinen ja objektiivinen totuus. Näinhän ei kuitenkaan ole. Siis AINA joka palstalla jossa keskustellaan tästä aiheesta on joku idiootti joka niin väittää. EI MENE LÄPI, ja näitä ihmisiä vastaan minulla on PALJONKIN. Väitän, ettei ole OLEMSASSAKAAN mitään yhtä "universaalisti seksikkäintä hiustenväriä", ei ole koskaan ollutkaan eikä tule olemaankaan. Kauneus ei ole millään tavalla hiustenväriin sidoksissa, vaan kauniita löytyy ihan joka väristä, koska väri ei vaikuta piirteisiin joista kauneus oikeasti tulee. Toki voi olla henkilökohtaisia mieltymyksiä suuntaan tai toiseen, muttei väri mitenkään tee kenestäkään yhtään sen kauniimpaa tai rumempaa.

Vierailija
56/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en mollannut vaaleita hiuksia. Sanoin vain etteivät ne ole se "universaalisti seksikkäin hiustenväri" naisella. 

Vierailija
57/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen luontainen hiusväri on paras.

58/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei niin kovin suurta väliä ole hiusten värillä. Jos ovat hyvässä kunnossa ja siistit niin ovat kyllä kauniit minkä värisinä vain.

59/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kynsissä "paras" väri riippuu monesta jutusta...

Vierailija
60/77 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat blondit ovat aina kaikista kauneimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi