Mikä hiusväri on miesten mielestä naisella seksikkäin? Blondi, brunette, punertava
Kommentit (77)
175 cm, hoikka, isot tissit ja pitkät tuuheat tummat hiukset. Siinä nainen mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Punatukkaiset naiset, uuuhhh
Värjätyt siis? Aidothan on usein ruman haljuja ja naamakin monesti täynnä paskalta näyttäviä pisamia.
Punapää muuten mutta ei pisamia saa olla naama täynnä. Ne on kyllä rumia, ei pahalla.
Ihan sama, kunhan ei ole värjätty. Silloin hiukset näyttävät helposti peruukilta, siis helv. keinotekoisilta.
Se on ihan kiinni siitä, että kenen päässä ne hiukset ovat. Pari ensimmäistä ihastustani olivat vaaleahiuksisia joten ajattelin, että taidan olla blondeihin päin. No, nytkin ajattelen sitä yhtä brunettea joka hymyilee minulle aina niin kauniisti. Hän taitaa tosin olla varattu.
Tummat naiset ovat kauniimpia. Latinonaiset: paksu tumma tukka, ruskeat silmät ja tumma iho. On muissakin väreissä kauniita, mutta eniten tummissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kunhan ei ole värjätty. Silloin hiukset näyttävät helposti peruukilta, siis helv. keinotekoisilta.
Niin, jos värjää huonosti ja rumasti.
Menee samaan kategoriaan kuin "meikitön nainen on paras" mutta ihaillaan nudemeikkiä meikittömyytenä, ja oikeasti meikittömältä kysytään oletko sairas vai mikä vaivaa. "Yyh ei värjätä hiuksia, luonnollinen paras" - paitsi että taidokas värjäys on upea ja sitten ihaillaan "luonnollista" vaaleaverikköä tms.
Tärkeämpi kriteeri on pituus. Ja punainen väri on ristiriitainen juttu. Punaiset pitkät hiukset hoikalla kauniilla naisella on parasta mitä tiedän, mutta tanakalla tädillä lyhyeksi kynityt punaiset on kamalin mahdollinen..
Ihmisen luonnollinen väri paras.
Mauttomin on itse markettivärillä täysin yksisävyiseksi vedetty karvakypärä.
Vierailija kirjoitti:
vihreä
sininen
keltainen
Värisuorat on aina hälytysmerkki.
Blondeista olen havainnut monen miehen pitävän.
Paula Koivuniemi lauloi tummista silmistä ja ruskeasta tukasta. Tämä olisi juurikin oma ihanteeni naisella. Ei mustaa tukkaa, mutta pehmeämpi kuten suklaanruskea. Luomuna tietenkin. Myös vihreät silmät olisi upeat, jos olisivat aidot eikä piilolinsseillä luodut.
Blondit. Paras on luonnollinen, muuten näyttää teennäiseltä. Ovat kyllä nykyään harvassa.
Kokonaisuus ratkaisee, mutta pidän ehkä kuitenkin enemmän tummaveriköistä.
Punainen väritys on se mistä itse sytyn. Vähiten ruskeat tai tummat hiukset. Blondi on kans kuumaa kamaa. Kaikki riippuu tietenki miten väri sopii naaman kanssa.
Suomalainen perusmaantienvärinen ruskean harmaa on aika tylsä. Ja ohuena ja harvana ei sytytä.
Mun suosikit:
1 valkonen tai harmaaseen taittava blondi (ei mitään ruskean tai keltasen sävyjä)
2 kirkkaan ruosteen punanen
3 musta
Ykkösenä blondi ja rinnanmitan verran perässä siinä vierellä punatukkainen (aito ja värjätty, molemmat omalla tavallaan kauniita).
vihreä
sininen
keltainen