Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hiusväri on miesten mielestä naisella seksikkäin? Blondi, brunette, punertava

Vierailija
22.08.2021 |

Luonnollinen "maantienvärinen" vai joku muu?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreä

sininen

keltainen

Vierailija
22/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm, hoikka, isot tissit ja pitkät tuuheat tummat hiukset. Siinä nainen mun makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka käy naiselle.

Vierailija
24/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punatukkaiset naiset, uuuhhh

Värjätyt siis? Aidothan on usein ruman haljuja ja naamakin monesti täynnä paskalta näyttäviä pisamia.

Vierailija
25/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää muuten mutta ei pisamia saa olla naama täynnä. Ne on kyllä rumia, ei pahalla.

Vierailija
26/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan ei ole värjätty. Silloin hiukset näyttävät helposti peruukilta, siis helv. keinotekoisilta.

Vierailija
27/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kiinni siitä, että kenen päässä ne hiukset ovat. Pari ensimmäistä ihastustani olivat vaaleahiuksisia joten ajattelin, että taidan olla blondeihin päin. No, nytkin ajattelen sitä yhtä brunettea joka hymyilee minulle aina niin kauniisti. Hän taitaa tosin olla varattu. 

Vierailija
28/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat naiset ovat kauniimpia. Latinonaiset: paksu tumma tukka, ruskeat silmät ja tumma iho. On muissakin väreissä kauniita, mutta eniten tummissa.

Vierailija
29/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, kunhan ei ole värjätty. Silloin hiukset näyttävät helposti peruukilta, siis helv. keinotekoisilta.

Niin, jos värjää huonosti ja rumasti.

Menee samaan kategoriaan kuin "meikitön nainen on paras" mutta ihaillaan nudemeikkiä meikittömyytenä, ja oikeasti meikittömältä kysytään oletko sairas vai mikä vaivaa. "Yyh ei värjätä hiuksia, luonnollinen paras" - paitsi että taidokas värjäys on upea ja sitten ihaillaan "luonnollista" vaaleaverikköä tms.

Vierailija
30/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi kriteeri on pituus. Ja punainen väri on ristiriitainen juttu. Punaiset pitkät hiukset hoikalla kauniilla naisella on parasta mitä tiedän, mutta tanakalla tädillä lyhyeksi kynityt punaiset on kamalin mahdollinen..

Vierailija
31/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen luonnollinen väri paras.

Mauttomin on itse markettivärillä täysin yksisävyiseksi vedetty karvakypärä.

Vierailija
32/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihreä

sininen

keltainen

Värisuorat on aina hälytysmerkki.

Vierailija
33/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondeista olen havainnut monen miehen pitävän.

Vierailija
34/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Koivuniemi lauloi tummista silmistä ja ruskeasta tukasta. Tämä olisi juurikin oma ihanteeni naisella. Ei mustaa tukkaa, mutta pehmeämpi kuten suklaanruskea. Luomuna tietenkin. Myös vihreät silmät olisi upeat, jos olisivat aidot eikä piilolinsseillä luodut.

Vierailija
35/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit. Paras on luonnollinen, muuten näyttää teennäiseltä. Ovat kyllä nykyään harvassa.

Vierailija
36/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee, mutta pidän ehkä kuitenkin enemmän tummaveriköistä.

Vierailija
37/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen väritys on se mistä itse sytyn. Vähiten ruskeat tai tummat hiukset. Blondi on kans kuumaa kamaa. Kaikki riippuu tietenki miten väri sopii naaman kanssa.

Vierailija
38/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset.

t. japanofiili

Vierailija
39/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen perusmaantienvärinen ruskean harmaa on aika tylsä. Ja ohuena ja harvana ei sytytä.

Mun suosikit:

1 valkonen tai harmaaseen taittava blondi (ei mitään ruskean tai keltasen sävyjä)

2 kirkkaan ruosteen punanen

3 musta

Vierailija
40/77 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösenä blondi ja rinnanmitan verran perässä siinä vierellä punatukkainen (aito ja värjätty, molemmat omalla tavallaan kauniita).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi