Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkavan korvatulehduksen hoitaminen?

Vierailija
18.09.2014 |

2v tyttöä käytetty tk:ssa ja toinen korva sekä kurkku vähän punottaa. Epäillään alkavaa korvatulehdusta.
Onko vinkkejä, miten voisi välttyä itse tulehdukselta? Tai hoitaa ilman antibiootteja, jos tulehtuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyöhyketerapiaan mars.

Vierailija
2/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt, vaikka ei pitäisi, koska tästä nousee iso meuhka, mutta kristittyinä emme osallistu esim. vyöhyketerapiaan tai akupunktioon.
pyhajarvenkeidas.kalanen.net/uncategorized/vaihtoehtolaaketiede/
Ap

Vierailija
4/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiineja ja maitohappobakteereita.. jotain mikä pitäis vastustuskykyä yllä..ei mitään sokerista mikä on ruokaa bakteereille. Voisko karpalo auttaa niinkuin virtsatietulehdukseenkin...?

Vierailija
5/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tulee korvatulehdus ja ilman antibiootteja haluaa selvitä, niin kunnon tulehduskipulääkitys! Siis ibuprofeenia eli buranaa tms. kunnon annostuksella, esim. 800mgx3. :) Näin olen itse lääkinnyt omia korvatulehduksia...Ja sillä ne meni ohi!

Vierailija
6/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korvatulehdus vai korvakäytävän tulehdus? Mulla jälkimmäisessä auttaa apteekista saatava boorihappo,  ettei tarvi aloittaa antibioottia. Lepo, ettei elimistö rasitu.

Vierailija
7/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!
Saikin pronaxen nimistä lääkettä kuumeeseen, tulehdukseen ja kipuun. Lisäksi saa ottaa panadolia. Näillä ainaki maanantaihin seurataan.
Ap

Vierailija
8/8 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä selvä tulehdus, mahdollisesti tulossa.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi