alkavan korvatulehduksen hoitaminen?
2v tyttöä käytetty tk:ssa ja toinen korva sekä kurkku vähän punottaa. Epäillään alkavaa korvatulehdusta.
Onko vinkkejä, miten voisi välttyä itse tulehdukselta? Tai hoitaa ilman antibiootteja, jos tulehtuu?
Kommentit (8)
Sanon nyt, vaikka ei pitäisi, koska tästä nousee iso meuhka, mutta kristittyinä emme osallistu esim. vyöhyketerapiaan tai akupunktioon.
pyhajarvenkeidas.kalanen.net/uncategorized/vaihtoehtolaaketiede/
Ap
Vitamiineja ja maitohappobakteereita.. jotain mikä pitäis vastustuskykyä yllä..ei mitään sokerista mikä on ruokaa bakteereille. Voisko karpalo auttaa niinkuin virtsatietulehdukseenkin...?
Mikäli tulee korvatulehdus ja ilman antibiootteja haluaa selvitä, niin kunnon tulehduskipulääkitys! Siis ibuprofeenia eli buranaa tms. kunnon annostuksella, esim. 800mgx3. :) Näin olen itse lääkinnyt omia korvatulehduksia...Ja sillä ne meni ohi!
Onko korvatulehdus vai korvakäytävän tulehdus? Mulla jälkimmäisessä auttaa apteekista saatava boorihappo, ettei tarvi aloittaa antibioottia. Lepo, ettei elimistö rasitu.
Kiitos vastauksista!
Saikin pronaxen nimistä lääkettä kuumeeseen, tulehdukseen ja kipuun. Lisäksi saa ottaa panadolia. Näillä ainaki maanantaihin seurataan.
Ap
Ei vielä selvä tulehdus, mahdollisesti tulossa.
Ap
vyöhyketerapiaan mars.