Moniväritukka, mikä on siinä oikein on ideana?
Ettekö te osaa päättää, minkä väriseksi värjäisitte hiuksenne?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kerran nauroin kadulla räkäsesti täyttä päätä semmoselle 60+ naiselle joka oli värjänny tukkansa muuten kirkuvan punaseksi mutta otsatukka oli lila. Se katso mua vihasesti ja yritti heittää jotain perään mutta mä huusin sille että s**t*n*n luuska, hanki itellesi järki jos pystyt.
Järkeä olisi eräs toinen nyt tarvinnut tässä tarinassa hieman enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Varoitusmerkki.
Kyllä. Varoitusväri kertoo siitä, että kyseessä on "katsokaa minua, huomatkaa minut, kuunnelkaa minun ajatuksiani koska olen oikeassa" -tyyppi.
Voimaantuminen. Kehopositiivisuus.
Jännä muuten, että eläimillä moniväriset karvat on ihan normaali juttu, mutta ihmisillä hiukset on samaa sävyä. Miksi meillä ei ole seepran raitoja tai leopardin pilkkuja hiuksissa? Tai pandamaisia väripalkkeja?
Huonolta peruukiltahan se näyttää jos on ihan tasavärinen tukka, siinä on luonnollisuus kaukana.
Noloa kun ei vanhat muijat tajua miten naurettavilta ne näyttää kun tukka on kuin useammallakin maalipurkilla käväisyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Noloa kun ei vanhat muijat tajua miten naurettavilta ne näyttää kun tukka on kuin useammallakin maalipurkilla käväisyn jälkeen.
Joo, entinen äikän opettajani (70+) yläasteelta kulkee tukka kirkuvan monivärisenä. Seonnut lienee maikkaraukka vanhoilla päivillään.
Menisin naimisiin heti semmosen naisen kanssa jolla olisi sateenkaarenväriset hiukset <3 =) <3
Sellaisia moniväriksiksi värjättyjä hiuksia näkyy paljon Priden aikoihin.
Vielä kun tämä muoti leviää miesten keskuuteenkin, niin oi, sydänkohtaus, korjaa minut pois tästä maailmasta!
Siinä vasta ideaa on, koittaa pärjätä vaan ilman milloin mitäkin.