Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vihaat?

Vierailija
18.09.2014 |

Kertokaa mitä tulee ensimmäisenä mieleen. Mulla: Vihaan ylikaiken ruuan heittämistä roskiin. En vaan pysty kaapimaan ruokaa roskiin lautaselta roskikseen vaikka olisin miten täynnä vaan, koitan vaan maha pinkeänä syödä lautasen tyhjäksi, aina.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjää ja sitä yhtä läpimätää siellä.

Vierailija
22/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään. Viha on voimakas ja energiaa kuluttava tunne. On toki asioita, joista en pidä, ja ihmisiä, joiden kanssa en halua olla tekemisissä, mutta ne eivät ole sen arvoisia, että kannattaisi vihata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Halveksin.

Vierailija
24/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan viesteihin vastaamattomuutta ja kaikenlaista sivuuttamista, vaikenemista ja toisen huomioimattomuutta tai tekemistä näkymättömäksi. Se on törkeintä, mitä ihminen voi toiselle tehdä, mitätöinti. Lyöminen tai solvaaminenkaan ei ole niin pahaa kuin ignooraaminen ja arroganssi.

Vierailija
25/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia ja mustalaisia.

Vierailija
26/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppiä, se vaan on minun korvilleni pelkkää kidutusta. Pissikset ja eriyisesti se puhetyyli: Siis vittu exä niinku ny tajuuh hei niinku 33 tää mun uus toppi on niinku ihan vitun sigamagee siis niinku daa xoxo. Aaaaargh! Naapurissa asuu semmonen. Ja mikä parasta...se kuuntelee räppiä täysillä!!

Vierailija
27/27 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoja, jotka kuvittelevat olevansa niin täydellisiä, että voivat surutta toisia haukkua menemään mennen tullen.
Jos joku tekee toisin kuin täydellinen av-mamma, niin johan tämä "väärintekijä" on pedofiilista lähtien aivan kaikkea mahdollista, mitä nyt vain av:n mädättämillä aivoillaan av-mamma keksiikään. Ja sen jälkeen kiillotellaan omaa kruunua, miten taas itse ollaankaan niiiiin täydellisiä, ettäh!!!

Ja PSKAT sanon minä!