Niko Saarisen yöllinen instalive ja sen asiattomuudet
Mitäs ollaan mieltä Nikon yöllisestä toiminnasta? Istui humalaisena apteekin rappusilla syömässä eväitään kun vartijat tulivat kehottamaan siirtymistä muualle, Niko paineli apteekkiin sisälle häiriköimään kuvaten samalla instaliveä parille tuhannelle ihmiselle. Haukkui vartijoita, haukkui apteekin työntekijää, kuvasi näitä liveen vaikka pyysivät lopettamaan ja kaiken päälle vielä hekotteli kassalla työntekijälle että "Onkohan mulla vielä se korona" sekä kertoi ettei karanteeninsa ole vielä edes loppunut. (Vaikka se ilmeisesti on tosiasiassa loppunut mutta valehteli kiusatakseen ja ärsyttääkseen työtään tekeviä) Lopulta vartijat saattoivat Nikon ulos, ei talutettu eikä kannettu vaan Niko käveli edellä ja vartijat perässä.
Tämän jälkeen Niko julkaisi vielä ig-stoorin jossa väitti että oli illan kotona miettien minkä leffan katsoisi ja hetkeä myöhemmin koko ig-tili meni yksityiseksi.
Kommentit (161)
Eikös tämän pitänyt olla tehnyt parannus?
Toi on kyllä täys k*sipää. Tuollainen ääliö sitten vielä otetaan NRJ:lle töihin. Kasvaisi aikuiseksi.
pyytää nyt anteeksi käytöstään ja on ollut apteekkiin yhteydessä pyytänyt anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikohan on jo 35-vuotias eli keski-ikäinen äijä alkaa olla, käytös on yhä kuin teinillä?
Oho, olen mieltänyt hänet n. 25-vuotiaaksi koko sen ajan, kun hän on julkisuudessa ollut.
Niko on ollut jo aika kauan julkisuudessa, eka BB keikka oli vuodelta 2008 jolloin hän oli 22v. On siis syntynyt -86.
Sepä se. Meno on samaa vuodesta toiseen. Oikeasti vähän yllätyin tuosta syntymävuodesta, kun olen itse -87.
Vierailija kirjoitti:
niko saarinen kuka??
Katiska morsiamen ex-mies joka kynittiin ulosottoon.
Laittakaa NRJ radiokanavalle palautetta! Itse en kyllä tuollaista tyyppiä enää kuuntele tai katso.
Niko on oikeasti fiksu, sanavalmis ja taitava työssään. Tosi mukava nuorille somettajille. INEZillä on ollut duunissa jo pitkään. Paljon parempi tyyppi kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää, joten chillatkaa mammat. Ei varmasti ole helppoa, kun joka käännettä repostellaan ja käännetään astetta pahemmaksi kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niko on oikeasti fiksu, sanavalmis ja taitava työssään. Tosi mukava nuorille somettajille. INEZillä on ollut duunissa jo pitkään. Paljon parempi tyyppi kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää, joten chillatkaa mammat. Ei varmasti ole helppoa, kun joka käännettä repostellaan ja käännetään astetta pahemmaksi kuin onkaan.
Joo. Niko on varmasti ammattilainen omassa työssään, siksipä juuri odottaisi häneltä asiallista ja fiksua käytöstä, vaikka olisi humalassa. Kännisekoilujakin on kahdenlaisia: semmoisia, jotka eivät loukkaa ketään ja sitten tuommoista ku#@pääkäytöstä tyypiltään, joka luulee itsestään liikoja.
Tiesittekö että Niko on Inez-kanavalla, kanavapaikka 39 TV:ssä, ollut jo kauan.
Laittakaa kysymys Inez-kanavalle, NRJ:lle ja Foxille, onko tuollainen heidän juontajansa käytös kanavien arvojen mukaista?
Fiksusti otti vastuuta ja pyysi anteeksi. Oletteko yhtä fiksuja ja annatte anteeksi?
REALITYKONKARI Niko Saarinen on saanut someraivon niskoilleen. Saarinen kuvasi viime yönä Instagramiin livevideota, jossa hän käyttäytyi sekavasti apteekissa.
Sosiaaliseen mediaan jaetusta videosta käy ilmi, että humalassa ollut Saarinen muun muassa räyhäsi apteekin henkilökunnalle sekä vartijalle, joka oli puuttunut tilanteeseen. Saarinen muun muassa haukkui vartijaa ja uhosi hankkivansa tälle potkut.
Videolla näkyy, kun vartija sanoo Saariselle, että tämän täytyy poistua liikkeestä häiriökäyttäytymisen takia.
– Miten mä häiriökäyttäydyn täällä? Eihän täällä ole v***u muita asiakkaita, Saarinen sanoi.
– Joo, mutta sä huudat meidän liiketiloissa, vartija vastasi.
niko saarinen kuka??