Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivista elämässäsi

Vierailija
18.09.2014 |

Täällä pyörii paljon negatiivisia viestejä ja valitusta. Kyllä, itsekin osallistun niihin välillä. Mutta mikä on hyvin? Mikä tekee sinut tällä hetkellä onnelliseksi?
Minä aloitan:
- terve, naurava tytöntyllerö
- hoitovapaa
- aurinkoiset päivät
- kauniisti sisustettu koti
- rahaa ei hoitovapaalla ole mihinkään ylimääräiseen mutta me pärjätään
- työttömän ystävän auttaminen kivalla yllärillä
- maailman kivoin sisko ja muutenkin normaali perhe

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus! Tällä hetkellä onnelliseksi tekee tämä ihan tavallinen arkinen päivä. Olen alkumetreillä uudella polulla.

Vierailija
2/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve iloinen lapsi, minulla oli kova huoli kissastamme sillä se ontui, käytin eläinlääkärissä, syy selvisi ja sai hoitoa. Eli toipilaana oleva kissa jolla näillä näkymin vielä monta elämän arvoista vuotta jäljellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet, fiksut ja ihanat lapseni. Kotona luotettava mies, joka on myös hyvä isä. Se, että on katto pään päällä ja kaapissa ruokaa. Sukulaisillakin asiat juuri nyt sen verran hyvin, ettei tarvitse murehtia. Kirpeät syyspäivät.

Vierailija
4/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat pysyneet terveinä. Siitä olen iloinen.
Mieheni on luotettava ja todella hyvä isä tyttärellemme.

Vierailija
5/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kipeänä mutta ei silti harmita. Olen saanut monen vuoden hankalan ajanjakson jälkeen elämäni uuteen kuosiin, olen löytänyt uudelleen liikunnan ilon, laittanut ruokavalion kuntoon ja pudottanut 14kg elopainoa. Virtaa on vaikka muille jakaa ja elämässä on muitakin värejä kuin harmaata, vaikka ihan tavallista arkea onkin. Uutta suuntaa kun vielä keksisi työhommille, niin mikäs tässä ois ollessa :)

Vierailija
6/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen syysilma!

Vierailija
7/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että saan elää vapaata, lapsetonta elämää. Mitä enemmän saan seurata läheisten lapsiperhe-elämää iloineen ja suruineen, sitä tyytyväisempi olen omasta lapsettomuudestani. Minulla on yllin kyllin omaa aikaa, parisuhde voi hyvin ja ruuhkavuosista ei ole tietoakaan. Ja vaikka välillä tulisi vastoinkäymisiäkin, voin aina lohduttautua sillä, ettei minulla ole vielä lapsiakin vaivoinani.

Vierailija
8/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt tekee onnelliseksi eilen sukuun syntynyt uusi pieni mies. Mulle hyvin läheisestä siskonpojasta tuli isä ja minusta isotäti. Lisäksi iloa tuottaa se, että tyttären puoliso sai työpaikan. Ja sitten ne arkisemmat eli on työpaikka, jossa viihdyn, on riittävästi rahaa, on mieleiseni koti, lapset pärjäävät, vanhempani (80+) ovat edelleen elossa ja terveinä, kissat ja koira nukkuvat jaloissani, aurinko paistaa, ystävät,  etätyömahdollisuus, maaliskuussa edessä oleva Floridan matka, ensi kuussa Hengen ja tiedon messut, hyvä ruoka ja viinit.... onhan noita syitä iloon ja onneen vaikka kuinka paljon. Elämä on ihanaa.

Vierailija
9/9 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus! Olen onnellinen tietenkin ihanista lapsistani, auringon paisteesta, ystävistä, harrastuksista, ylipäätänsä elämästä. Juuri eilen hätkähdin kuinka negatiivisia (valittavia ja kiukkuisia) omat lapseni ovat olleet ja laitoin lapset miettimään mistä sen päivän aikana tapahtuneesta he olivat kiitollisia. Vastaukset olivat: ulkoilusta ja kaakaomukista. Näitä pitäisi miettiä paljon useammin tietoisella tasolla! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi