Tein naurettavat temput exälle!
Tein lapselliset/hauskat temput exälle! exäni huijasi minua aikoinaan suhteessa melko pahastikin ja nyt vihdoin keksin kostoksi sepityksiä:
feikkiprofiililla kirjoitin exälle "eri naisena" ja exä siis hyväksyi kaverikutsun. Exäni on akateemisesti kouluttautunut. Kirjoitin exälle että olen muka opiskelija samassa yliopistossa jossa hän on (tosin eri linjalla, kerroin olevani design-linjalla) kerroin että minulla on uusi salainen design-projekti meneillään. Niin kovasti jaarittelin muka kovinkin tietävänä projektista ja ehdotin että hän voi osallistua jos haluaa, koska projektista on tulossa jymymenestys ja ennenkuulumaton. Kerroin että siihen tarvitaan hänet mukaan, jos hänellä vain sattuisi olemaan aikaa jne. Niin kaiken pitkän jaarittelun jälkeen paljastin että mikä se "taide"projekti oikein on, kerroin että siinä on kyse siitä että pitää harrastaa seksiä ilman kondomia hotellissa/asunnossa ja lapsesta tulee se suuri taideprojekti joka yllättää kaikki ja ettei miehellä ole mitään vastuuta, lopussa voin vaikka sanoa että lapsi on jonkun satunnaisen baaripanon tuotos.
Niin että mahtoi ärsyyntyä, oli kiva sekoittaa lisää exän päätä, exäni oli pelimies. Niin ja tämä ei jää vielä tähän koska aion tehdä myös toiset temput >:) tällä kertaa aivan eri aiheiset sepitykset, en suostu olemaan se tyhmempi joka yksin uskoi kaiken, nyt on exän vuoro.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:21"]
miksi exäsi edes yrittäisi parittaa sinua? en tajua logiikkaa...
[/quote]
Tietysti siksi koska exäni on pelimies ja pitää joka ikistä naista tyhmänä, niin hän haluaisi että saisi nauraa minulle kerta toisensa jälkeen. Exälle ei koskaan riittänyt että hän valehteli ja huijasi minua, vaan hän haluaa että joku toinen tekisi minulle samat temput yhä uudelleen. Pönkittää tällä tavalla omaa egoaan, narsistien suurnarsisti ja tuskin ainoa laatuaan.
En tiedä mikä tässä on oikeasti taustalla, että haluaako exä vain nauraa minulle näiden ystäviensä kanssa joille yrittää minua naittaa, että haluaako minun ajautuvan taas johonkin huonoon "suhteeseen" että saa nauraa ja pilkata selän takana ja ajatella minun olevan suuri pelle. Vai yrittääkö exä tehdä niin että tapaisin vain huonoja miehiä ja sitten hän yks kaks ilmestyisi takaisin kuvioihin muka "pelastavana kunnon sinkkuna", jota hän ei todellakaan ole. Mutta jotenkin se että exä matkustaa samoihin matkakohteisiin kuin minä, tukisi tätä viimeistä ajatusta, vaikka exä on kyllä niin sekaisin, ettei hänestä ota selvää. Ehkä hän ei edes itse tiedä mitä hän haluaa. Jos minä olen sekaisin, niin se kaikki johtuu vain tästä miehestä ja hänen käytöksestään, en ole niin tyhmä ettenkö näkisi läpi sitä mitä hän touhuaa niin ja en aio suostua pakkonaitettavaksi mäntiksi.
AP
Nyt kun tarkemmin ajatellaan, niin oikeastaan on hyvä jos exä ajattelee minun olevan mielisairaala -kamaa, koska näin ollen luulisi ettei hänen ystäviäänkään kiinnostaisi tutustua täysin hulluun naiseen
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:21"]
miksi exäsi edes yrittäisi parittaa sinua? en tajua logiikkaa...
[/quote]
Tietysti siksi koska exäni on pelimies ja pitää joka ikistä naista tyhmänä, niin hän haluaisi että saisi nauraa minulle kerta toisensa jälkeen. Exälle ei koskaan riittänyt että hän valehteli ja huijasi minua, vaan hän haluaa että joku toinen tekisi minulle samat temput yhä uudelleen. Pönkittää tällä tavalla omaa egoaan, narsistien suurnarsisti ja tuskin ainoa laatuaan.