Tein naurettavat temput exälle!
Tein lapselliset/hauskat temput exälle! exäni huijasi minua aikoinaan suhteessa melko pahastikin ja nyt vihdoin keksin kostoksi sepityksiä:
feikkiprofiililla kirjoitin exälle "eri naisena" ja exä siis hyväksyi kaverikutsun. Exäni on akateemisesti kouluttautunut. Kirjoitin exälle että olen muka opiskelija samassa yliopistossa jossa hän on (tosin eri linjalla, kerroin olevani design-linjalla) kerroin että minulla on uusi salainen design-projekti meneillään. Niin kovasti jaarittelin muka kovinkin tietävänä projektista ja ehdotin että hän voi osallistua jos haluaa, koska projektista on tulossa jymymenestys ja ennenkuulumaton. Kerroin että siihen tarvitaan hänet mukaan, jos hänellä vain sattuisi olemaan aikaa jne. Niin kaiken pitkän jaarittelun jälkeen paljastin että mikä se "taide"projekti oikein on, kerroin että siinä on kyse siitä että pitää harrastaa seksiä ilman kondomia hotellissa/asunnossa ja lapsesta tulee se suuri taideprojekti joka yllättää kaikki ja ettei miehellä ole mitään vastuuta, lopussa voin vaikka sanoa että lapsi on jonkun satunnaisen baaripanon tuotos.
Niin että mahtoi ärsyyntyä, oli kiva sekoittaa lisää exän päätä, exäni oli pelimies. Niin ja tämä ei jää vielä tähän koska aion tehdä myös toiset temput >:) tällä kertaa aivan eri aiheiset sepitykset, en suostu olemaan se tyhmempi joka yksin uskoi kaiken, nyt on exän vuoro.
Kommentit (24)
Olipas kerrassaan hämmentävä ketju. Oletko sä ap ihan tosissasi? Minkä ikäinen olet? Tuskin sulla ainakaan lapsia tai (anteeksi nyt) kauheasti muutakaan elämää on, jos on ylipäänsä a-i-k-a-a käyttää tuollaiseen? En osaa oikein ajatella mitään. Jokseenkin pelottavaa tekstiä!
Aika hauska. Minäkin saattaisin tehdä aika äärimmäisiä temppuja jos luulisin saavani niistä hyvät naurut. Ja jos kyseessä on oikeutettu kosto, aina parempi.
Ap, ihan ystävällisesti sanon että tarvitset apua.
Minulla on mies, joka kärsii vainoharhaisuudesta, ja jotenkin kuulostaa niin pelottavan tutuilta nämä sun jutut. Itse et sitä huomaa (ei mun miehenikäön), kuuluu taudin kuvaan.
niin ja exän vastaus tähän tempaukseen oli täysi torjuminen, eli onnistui, taisi "loukkaantua"
olet sekopää. siksi exäsi blokkasi sinut.
suosittelisin miehelle että pysyy kaukana sinusta.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:19"]
olet sekopää. siksi exäsi blokkasi sinut.
suosittelisin miehelle että pysyy kaukana sinusta.
t. mies
[/quote]
Kiitos, juuri tämän halusinkin kuulla!!
niin ja en ole ainoa sekopää! exäni on vielä sairaampi sekopää, hän saisi kauniita naisia mutta ei halua ketään vaan viihtyy paremmin yksin vaikka on jo yli kolmikymppinen. Ei vaan minun kaaliini mahdu tämä asia ja tässä en edes puhu itsestäni, kun olen nähnyt kuvia niistä naisista jotka ei hänelle pidemmäksi aikaa kelpaa. Kumma tapaus.
exäsi voi olla sekopää mutta jos jaksat alkaa jälkikäteen tekemään ihmeellisiä temppuja niin OLET SEKAISIN.
miten nuo temput auttavat sinua elämässäsi eteenpäin?
Jos olisin aidosti sekaisin, niin tuskin olisin myöntänyt tekoa tai kutsunut sitä naurettavaksi. Ihmisiä on kiva välillä hämmentää oikein urakalla!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:29"]
exäsi voi olla sekopää mutta jos jaksat alkaa jälkikäteen tekemään ihmeellisiä temppuja niin OLET SEKAISIN.
miten nuo temput auttavat sinua elämässäsi eteenpäin?
[/quote]
Siten että oli hauskaa keksiä tämä säälittävän typerän naurettava tarina! Oikeasti nauroin tätä tarinaa keksiessä! ja exäni on myös itse täysin sekaisin, hän saisi kauniita naisia tyttöystävikseen mutta ei halua ketään vaan palloilee ympäriinsä ja viihtyy parhaiten yksinään, kärsii jostain paniikkihäiriöistä kait. Tämän lisäksi hän myös kirjoittaa yhtä täysin säälittävää "pokaamisvinkki" sivustoa, jolle ovat monet miehetkin nauraneet. Mutta niin, eipä tästä kai mitään hyötyä ollut, mutta nauru ei ole koskaan turhaa.
Exän ongelma on ettei hän halua naisia? Ja sinusta se on lähes hullua ja sairasta? Ehkä se ei tykkää tytöistä :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:34"]
Exän ongelma on ettei hän halua naisia? Ja sinusta se on lähes hullua ja sairasta? Ehkä se ei tykkää tytöistä :)
[/quote]
Juu kerran exä väitti olevansa homo, mutta kyllä hän niitä naisia tapailee ja panee. Ehkä on Bi
Ymmärrän katkeruutesi, olethan täysin kelvoton ja sekopää kun vainoat exääsi. Mutta mistä syystä ja miten se mies sinut jätti vai koetko että ainut syy häiriköidä miestä on ettei häntä kiinnosta jotkut pinnalliset pimatsut?
Suosittelisin jatkamaan elämääsi... rakkaus saa tekemään ihmeellisiä temppuja..
Mitä nopeammin päästät irti kostoista ja katkeruudesta, sitä lähempänä olet onnellisempaa elämää ja uusia tuulia! Tsemppiä vaan!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:36"]
Ymmärrän katkeruutesi, olethan täysin kelvoton ja sekopää kun vainoat exääsi. Mutta mistä syystä ja miten se mies sinut jätti vai koetko että ainut syy häiriköidä miestä on ettei häntä kiinnosta jotkut pinnalliset pimatsut?
[/quote]
Minä olin se jättäjä ja luepas täältä niitä syitä, exäni vainoaa minua myös
http://www.vauva.fi/keskustelu/4277899/ketju/exa_jakelee_tietojani_muille_miehille
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:36"]
[/quote]
Minä olin se jättäjä ja luepas täältä niitä syitä, exäni vainoaa minua myös
http://www.vauva.fi/keskustelu/4277899/ketju/exa_jakelee_tietojani_muille_miehille
[/quote]
Oletko tullut ajatelleeksi että kuvittelet sen olevan exäsi aiheuttamaa? Ei sinulla ole mitään todisteita siitä, että exäsi jakelee tietojasi. Toisekseen en näe tuossa mitään outoa, sillä itse pyörit siellä sivuilla. Voit surutta skipata ne ulkomaalaiset miehet. Jatka elämääsi eteenpäin äläkä kiusaa exääsi koska ihan päättömän selityksen ja parin sattuman takia oletat että exäsi on sekopää.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:36"] Ymmärrän katkeruutesi, olethan täysin kelvoton ja sekopää kun vainoat exääsi. Mutta mistä syystä ja miten se mies sinut jätti vai koetko että ainut syy häiriköidä miestä on ettei häntä kiinnosta jotkut pinnalliset pimatsut? [/quote] Minä olin se jättäjä ja luepas täältä niitä syitä, exäni vainoaa minua myös http://www.vauva.fi/keskustelu/4277899/ketju/exa_jakelee_tietojani_muille_miehille [/quote] Oletko tullut ajatelleeksi että kuvittelet sen olevan exäsi aiheuttamaa? Ei sinulla ole mitään todisteita siitä, että exäsi jakelee tietojasi. Toisekseen en näe tuossa mitään outoa, sillä itse pyörit siellä sivuilla. Voit surutta skipata ne ulkomaalaiset miehet. Jatka elämääsi eteenpäin äläkä kiusaa exääsi koska ihan päättömän selityksen ja parin sattuman takia oletat että exäsi on sekopää.
[/quote]
Kyllä olen täysin varma että se on hänen syytään, ensinnäkin noilla mieihllä on sama ikä ja sama ammatti kuin exälläni. Näin ollen asia on aika selvä että hän on jakanut yhteystietoni näille miehille, en tunne ketään toista joka käyttäytyisi tismalleen näin kuten hän. Niin ja tästä on yksi todistekin koska exäni on lähettänyt yhden ystävänsä minua iskemään kun olin ruokakaupassa, mutta käänsin hänelle selkäni enkä antanut mahdollisuutta tähän, koska tiesin mistä kyse ja olin jo vuosia sitten nähnyt saman miehen pyörimässä niillä kulmilla joissa exääni tutustuin. En ole vainoharhainen, vaan tiedän mitä hän tekee, exäni saa tästä jotain nautintoa, kaipa hän tekee muillekin naisille vastaavaa.
Jaa-a, minä taas tein temput exäni kanssa;)