Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.
Kommentit (266)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:47"]
Oletteko tapailleet pitkään? Miksi tapaamisissanne on viikkojen taukoja? En jaksaisi moista.
[/quote]
Ei kovin pitkään. Aikataulut ja muu elämä pitää sovittaa yhteen. Ap
Minullakin suhde varattuun. Eikä kyllä ole aikeita lopettaa tätä.Tapaamiset on ihania.Ja muutenkin ollaan yhteydessä päivittäin viestein ja puheluin.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:54"]
Oletteko puhuneet mikä on syy salasuhteeseen? Oma kumppani ei viehätä seksuaalisesti? Vai uutuuden ja jännityksen kaipuu?
[/quote]
Suhteen latistuminen ja jännityksen kaipuu. Hyvän seksin puute. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 03:03"]
Olitko itsekin ymmärtämätön toisten ihmisten asioiden tuomitsija, ennen kuin aloit tähän suhteeseen?
[/quote]
En ennen tätä suhdetta mutta vielä vähän aikaa sitten olin. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 03:04"]
Käytättekö kondomia?
[/quote]
Kyllä. Ap
Mä saan hyvää seksiä ja pitää oman vapauteni samalla ja lisäksi kun olen yh,ei mene tuet kun ei asu yhdessä.Niin ja en välitä hevonv.tä että toinen on varattu,kun järjestää meille aikaa , illallisia ,hotelliöitä.
Aattelkaa tälläsestäkin elämästä voi nauttia:) IHAN OIKEASTI:)
JA MUISTAKAAPA NAISET,NE VARATUT ITSE HALUAA PETTÄÄ.MIKSI ETTE VIHAA NIITÄ?MISTÄ TIEDÄTTE ETTEI OMA MIEHENNE PETÄ?
Onko teillä kummallakaan lapsia? Onko pitkät suhteet takana?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 04:16"]
Tuleeko miehen puolelta usein viimehetken peruutuksia ja muutoksia aikatauluihin, kun pitää mukautua perheen aikatauluihin? Mitä selityksiä hän keksii vaimolleen?
[/quote]
Ei tule. Hänellä ei ole lapsia. En tiedä, mitä he puhuvat keskenään. Baarissa hän on kai joskus sanonut olevansa. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 06:35"]
Hah.. Sunlainen lumppu ei tuu ikinä saamaan kunnollista suhdetta.
jos sä joskus edes jollekkin enää kelpaat tuut AINA olemaan epäileväinen toisen rehellisyydestä sillä sä tiedät kaikki ne keinot ja valheet ettei toiselle jää kiinni. Sä tuut AINA epäilemään sun miestä. Tervettä?
Olet säälittävä tapaus! Sylkisin päälles jos näkisin.
[/quote]
Sovitaan paikka ja aika niin syljetään toistemme päälle ja otetaan kissatappelu=D
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:46"]
jos sä joskus edes jollekkin enää kelpaat tuut AINA olemaan epäileväinen toisen rehellisyydestä sillä sä tiedät kaikki ne keinot ja valheet ettei toiselle jää kiinni. Sä tuut AINA epäilemään sun miestä. Tervettä?
[/quote]
Sovitaan paikka ja aika niin syljetään toistemme päälle ja otetaan kissatappelu=D
[/quote]
Entä kun ei edes halua vakisuhdetta ikinä;) Haluu pitää oman talouden,elämän,mutta hyvää seksiä ja sitä saa myös muilta kuin yhdeltä mieheltä.ja ei kiinnosta jos joku juoruu tai ajattelee lumppuna.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:46"]
[/quote]
[/quote]
Entä kun ei edes halua vakisuhdetta ikinä;) Haluu pitää oman talouden,elämän,mutta hyvää seksiä ja sitä saa myös muilta kuin yhdeltä mieheltä.ja ei kiinnosta jos joku juoruu tai ajattelee lumppuna.
[/quote]
En tiedä, tulenko saamaan suhdetta, enkä tiedä, tulenko haluamaankaan. Olen ollut pitkässä parisuhteessa. En tiedä keinoja olla jäämättä kiinni. En ole se varattu. En usko, että epäilen kaikkia miehiä, koska tämä yksi on uskoton. Saat sääliä, mutta ei tarvitse. Olen tässä tietoisesti. Hyvä, että et tunnista minua. Olisipa inhottavaa, jos sylkisit päälleni. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:45"]
Onko teillä kummallakaan lapsia? Onko pitkät suhteet takana?
[/quote]
Minulla on. Molemmilla pitkät suhteet. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:25"]Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna? [/quote] En ole varasijalla, koska en tavoittele puolison paikkaa. Seksiä minulla on kylläkin enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Mies on yhtä paljon minun seksileluni kuin minä hänen. Ap
[/quote]
Mukava törmätä naiseen joka ei ota hänelle valmiiksi laitettua uhriviittaa päälleen.
En välttämättä hyväksy toimintaasi, mutta tätä asennettasi kunnioitan.
En tunne minkäänlaista sielunsiskoutta toisten samassa tilanteessa olevien kanssa. En rehvastele asialla enkä tsemppaa ketään tekemään samoin. Tähän ketjuun on turha tulla hakemaan vertaistukea tai leuhkimaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:25"]Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna? [/quote] En ole varasijalla, koska en tavoittele puolison paikkaa. Seksiä minulla on kylläkin enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Mies on yhtä paljon minun seksileluni kuin minä hänen. Ap
[/quote]
Mukava törmätä naiseen joka ei ota hänelle valmiiksi laitettua uhriviittaa päälleen.
En välttämättä hyväksy toimintaasi, mutta tätä asennettasi kunnioitan.
[/quote]
Kiitos. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:53"]
.
[/quote]
Miksi et arvosta itseäsi ja annat miehen pitää leikkikalunaan?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 02:42"]
Onko varattu mies komea? Missä olette tavanneet? Minulla myös salarakas joka asuu 700km päässä ja tapaamme hänen työmatkoilla
[/quote]
Miehellä on hieno kroppa. Tapasimme ihan tavallisesti, en kerro tarkemmin. Ap