Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.
Kommentit (266)
Mistä ihmeestä ap voi tietää, että hänellä on muka seksiä enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Oletko todella noin sinisilmäinen, että uskot kaiken miten mies sinulle suoltaa? Tuo on niin klassinen tuo seksijuttu, vaikka kotona saisi kuinka paljon, niin mies ruikuttaa puutetta ja sinä uskot.
Mitä teet, jos alat odottaa hänelle lasta?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 06:35"]
Hah.. Sunlainen lumppu ei tuu ikinä saamaan kunnollista suhdetta.
jos sä joskus edes jollekkin enää kelpaat tuut AINA olemaan epäileväinen toisen rehellisyydestä sillä sä tiedät kaikki ne keinot ja valheet ettei toiselle jää kiinni. Sä tuut AINA epäilemään sun miestä. Tervettä?
Olet säälittävä tapaus! Sylkisin päälles jos näkisin.
[/quote]
Sovitaan paikka ja aika niin syljetään toistemme päälle ja otetaan kissatappelu=D
[/quote]
Entä kun ei edes halua vakisuhdetta ikinä;) Haluu pitää oman talouden,elämän,mutta hyvää seksiä ja sitä saa myös muilta kuin yhdeltä mieheltä.ja ei kiinnosta jos joku juoruu tai ajattelee lumppuna.
[/quote]
Ja sitä hyvää seksiäkö ei saa muilta ku varatuilta miehiltä? Ei hyvää päivää miten tyhmä joku voi olla :D Oikeesti sano et sä vaan pelleilet ja tää on joku keksitty tarina? Tai sit tee jotain et saat paremman itseluottamuksen, eikä sun tarvi hakee hyväksyntää varatuilta miehiltä ja todistella itelles et saat miehiä jopa niitä varattuja.. Sä oot vaan niin halpa ja helppo, et haluttava! Toivottavasti Sä saat vielä ansaitsemas opetuksen ja kasvat aikuiseks joskus ja ymmärrät et tuo ei oo mikää ylpeyden aiha vaan häpeän
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:45"]
Onko teillä kummallakaan lapsia? Onko pitkät suhteet takana?
[/quote]
Siis seurusteletko säkin? Petätkö säkin sun miestä?
Minulla on. Molemmilla pitkät suhteet. Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:53"]
.
[/quote]
Miksi et arvosta itseäsi ja annat miehen pitää leikkikalunaan?
[/quote]
Meillä on seksisuhde. En ole kohde.Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:25"]Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna? [/quote] En ole varasijalla, koska en tavoittele puolison paikkaa. Seksiä minulla on kylläkin enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Mies on yhtä paljon minun seksileluni kuin minä hänen. Ap
[/quote]
Mukava törmätä naiseen joka ei ota hänelle valmiiksi laitettua uhriviittaa päälleen.
En välttämättä hyväksy toimintaasi, mutta tätä asennettasi kunnioitan.
[/quote]
Kunnioitat ylimielistä asennetta? "Olen toinen nainen ja ylpeä siitä" asennetta?
Etkö saa muualta seksiä/huomiota?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:37"]Nainen luultavasti aavistaa jo jotain et mies saattaa pettää ja saa jossain vaiheessa tietää.. Sä todellaki tuut pilaa jonku elämän. Tää miehen puoliso menettää varmasti luottamuksen miehiin pitkäksi aikaa. Kaikki vaan sen takia ettet sä haluan nyt mitään vakavaa? Eikö löydy sinkku miestä joka suostus vaan seksi suhteeseen? Et edes sen erikoisemmin pidä miehestä joten voisit ihan hyvin olla seksi suhteessa jonkun toisen miehen kanssa joka on sinkku.
Mä melkeen toivon et sulle käy joskus niin et sun mies pettää sua! Sittenpä tiedät miltä se tuntuu, ku sun rakastamas ihminen pettää sun luottamuksen ja loukkaa sun tosi pahasti.. Mä veikkaan et sä oot joku 18v tytön hupakko joka hakee vaan huomiota mahdollisesti vanhemmalta mieheltä. Tunnet olos jotenki paremmaks ku sait miehen pettämään puolisoaan. Se ei tarkota sitä et oisit jotenki parempi tai seksikkäämpi, haluttavampi ku tää miehen puoliso. Tää mies voi vaikka haluta tehä sun kans jotain sellasta mitä ei puolisoltaan kehtää pyytää tai halua tehdä hänen kanssaan, koska haluaa tehdä jotain minkä kokee naista halventavaksi ja pitää puolisoaan liian hyvänä sellaseen.. Mies tekee kuitenki väärin mikään tarkotus ei tee tosta hyväksyttävää ja sä oot ihan yhtä alhanen ihminen ku seki on.
[/quote]
Arviosi osuvat väärään. Käsityksesi seksistä on myös hyvin erilainen kuin minun tai tämän miehen. Vaikea vastata sinulle. En tiedä vaimosta mitään enkä kysele. Mies ei vertaa meitä toisiimme ainakaan ääneen. Sen tiedän että mies haluaa enemmän seksiä kuin kotona saa. Minua on kyllä aikanaan petetty. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:37"]Mistä ihmeestä ap voi tietää, että hänellä on muka seksiä enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Oletko todella noin sinisilmäinen, että uskot kaiken miten mies sinulle suoltaa? Tuo on niin klassinen tuo seksijuttu, vaikka kotona saisi kuinka paljon, niin mies ruikuttaa puutetta ja sinä uskot.
[/quote]
Mies ei ruikuta seksiä eikä valita. Ei minulta mikään ruikku seksiä saisikaan. On ihan sama paljonko hän vaimonsa kanssa sitä harrastaa. En ole kilpailija. Miehellä on muitakin naisia, kun kohdalle sattuu. Samoin minulla miehiä. Ap
Huom! Minun viestejäni ovat vain ne, joissa on allekirjoituksena ap. En ole tuo rehvastelija. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:39"]Mitä teet, jos alat odottaa hänelle lasta?
[/quote]
Hyvin epätodennäköistä. En tiedä. Sen näkisi sitten. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 10:36"]Etkö saa muualta seksiä/huomiota?
[/quote]
Saan. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:45"]
Onko teillä kummallakaan lapsia? Onko pitkät suhteet takana?
[/quote]
Siis seurusteletko säkin? Petätkö säkin sun miestä?
Minulla on. Molemmilla pitkät suhteet. Ap
[/quote]
[/quote]
Olen eronnut. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:25"]Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna? [/quote] En ole varasijalla, koska en tavoittele puolison paikkaa. Seksiä minulla on kylläkin enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Mies on yhtä paljon minun seksileluni kuin minä hänen. Ap
[/quote]
Mukava törmätä naiseen joka ei ota hänelle valmiiksi laitettua uhriviittaa päälleen.
En välttämättä hyväksy toimintaasi, mutta tätä asennettasi kunnioitan.
[/quote]
Kunnioitat ylimielistä asennetta? "Olen toinen nainen ja ylpeä siitä" asennetta?
[/quote].
Jos luet viestini, huomaat, että en ole ylimielinen enkä ylpeä. En ole myöskään toimen nainen. En ole sen miehen nainen. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:58"]Mitä sä siitä saat? Seksi tuskin on niin hyvää. Onko sinulla tosi huono itsetunto? [/quote] Seksiä ja siinä ohessa hauskaa seuraa. Seksi on juuri niin hyvää. Ap
[/quote]
Jännä ajatus, itselleni ei ole koskaan tullut mieleenikään. Eikä myöskään näin itse parisuhteessa elävänä pettää miestäni.
[/quote]
Et pidä hauskasta seurasta? Et pidä seksistä? NUO ovat jänniä ajatuksia. Ymmärrän kyllä, että jotkut eivät voi pettää, piste. Mutta en ymmärrä sitä ettei kykene ymmärtämään sitä että hyvä seksi on hyvää seksiä ja seura voi olla hauskaa vaikka onkin varattu.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:53"]
.
[/quote]
Miksi et arvosta itseäsi ja annat miehen pitää leikkikalunaan?
[/quote]
Miksi mies ei arvosta itseään ja antaa pitää naisen leikkikaluna? Vai arvostavatko sekä ap että mies toisiaan sellaisina kuin ovat?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:42"]
Entä kun ei edes halua vakisuhdetta ikinä;) Haluu pitää oman talouden,elämän,mutta hyvää seksiä ja sitä saa myös muilta kuin yhdeltä mieheltä.ja ei kiinnosta jos joku juoruu tai ajattelee lumppuna.
[/quote]Ja sitä hyvää seksiäkö ei saa muilta ku varatuilta miehiltä? Ei hyvää päivää miten tyhmä joku voi olla :D Oikeesti sano et sä vaan pelleilet ja tää on joku keksitty tarina? Tai sit tee jotain et saat paremman itseluottamuksen, eikä sun tarvi hakee hyväksyntää varatuilta miehiltä ja todistella itelles et saat miehiä jopa niitä varattuja.. Sä oot vaan niin halpa ja helppo, et haluttava! Toivottavasti Sä saat vielä ansaitsemas opetuksen ja kasvat aikuiseks joskus ja ymmärrät et tuo ei oo mikää ylpeyden aiha vaan häpeän
[/quote]
Väärin. Ap ei tarvitse hyväksyntää anonyymeiltä nettivinkujilta. Jos seksi on hyvää ja seura miellyttävää, niin miksi pitäisi lähteä hakemaan seksiä ja seuraa muualta? AP:n suhde ei ole ylpeyden aihe, muttei myöskään häpeän.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:42"]
[/quote]Ja sitä hyvää seksiäkö ei saa muilta ku varatuilta miehiltä? Ei hyvää päivää miten tyhmä joku voi olla :D Oikeesti sano et sä vaan pelleilet ja tää on joku keksitty tarina? Tai sit tee jotain et saat paremman itseluottamuksen, eikä sun tarvi hakee hyväksyntää varatuilta miehiltä ja todistella itelles et saat miehiä jopa niitä varattuja.. Sä oot vaan niin halpa ja helppo, et haluttava! Toivottavasti Sä saat vielä ansaitsemas opetuksen ja kasvat aikuiseks joskus ja ymmärrät et tuo ei oo mikää ylpeyden aiha vaan häpeän
[/quote]
Väärin. Ap ei tarvitse hyväksyntää anonyymeiltä nettivinkujilta. Jos seksi on hyvää ja seura miellyttävää, niin miksi pitäisi lähteä hakemaan seksiä ja seuraa muualta? AP:n suhde ei ole ylpeyden aihe, muttei myöskään häpeän.
[/quote]
Minä en ollut tuo kirjoittaja. Voisivat muut perustaa omat ketjunsa. Minusta on turha hakea tukea. En edes suhtaudu asiaan kuten tuo kirjoittaja. Ap
Entäs jos vaimo sairastaisi syöpää, mies olisi masentunut ja vietävissä. Mitä mieltä olisitte tällöin varattuun sekaantumisesta? Eikö olisi yhtään empatiaa vaimoa kohtaan, joka ei voi sairaudelleen mitään ja pariskunnan seksielämä olisi vähissä väliaikaisesti? Onko teitä koskaan petetty? Tiedättekö miltä tuntuu olla se osapuoli, jota petetään? Ei sillä, että mies olisi se pääjehu, mutta miten voitte olla osallisena tuottamassa pahaa toiselle ihmiselle? Jos vaimo olisi joku kylmä harakka, narsisti, mies olisi varmaan jo eron ottanut muutenkin.
Nainen luultavasti aavistaa jo jotain et mies saattaa pettää ja saa jossain vaiheessa tietää.. Sä todellaki tuut pilaa jonku elämän. Tää miehen puoliso menettää varmasti luottamuksen miehiin pitkäksi aikaa. Kaikki vaan sen takia ettet sä haluan nyt mitään vakavaa? Eikö löydy sinkku miestä joka suostus vaan seksi suhteeseen? Et edes sen erikoisemmin pidä miehestä joten voisit ihan hyvin olla seksi suhteessa jonkun toisen miehen kanssa joka on sinkku.
Mä melkeen toivon et sulle käy joskus niin et sun mies pettää sua! Sittenpä tiedät miltä se tuntuu, ku sun rakastamas ihminen pettää sun luottamuksen ja loukkaa sun tosi pahasti.. Mä veikkaan et sä oot joku 18v tytön hupakko joka hakee vaan huomiota mahdollisesti vanhemmalta mieheltä. Tunnet olos jotenki paremmaks ku sait miehen pettämään puolisoaan. Se ei tarkota sitä et oisit jotenki parempi tai seksikkäämpi, haluttavampi ku tää miehen puoliso. Tää mies voi vaikka haluta tehä sun kans jotain sellasta mitä ei puolisoltaan kehtää pyytää tai halua tehdä hänen kanssaan, koska haluaa tehdä jotain minkä kokee naista halventavaksi ja pitää puolisoaan liian hyvänä sellaseen.. Mies tekee kuitenki väärin mikään tarkotus ei tee tosta hyväksyttävää ja sä oot ihan yhtä alhanen ihminen ku seki on.