Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Kysy jos haluat.
Kommentit (266)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:25"]Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna? [/quote] En ole varasijalla, koska en tavoittele puolison paikkaa. Seksiä minulla on kylläkin enemmän miehen kanssa kuin puolisolla. Mies on yhtä paljon minun seksileluni kuin minä hänen. Ap
[/quote]
Mukava törmätä naiseen joka ei ota hänelle valmiiksi laitettua uhriviittaa päälleen.
En välttämättä hyväksy toimintaasi, mutta tätä asennettasi kunnioitan.
[/quote]
Kunnioitat ylimielistä asennetta? "Olen toinen nainen ja ylpeä siitä" asennetta?
[/quote]
Kunnoitan (miehenä) ap:n asennetta siitä että hän ei ryhdy - tyypillisesti - uhriutumaan tilanteessa mikä on hänen oma valintansa ja joka ilmeisesti tuo hänelle juurikin sitä mitä tältä suhteelta kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:56"]Minä en ollut tuo kirjoittaja. Voisivat muut perustaa omat ketjunsa. Minusta on turha hakea tukea. En edes suhtaudu asiaan kuten tuo kirjoittaja. Ap
[/quote]
Viittaatko itseesi useasti kolmannessa persoonassa? Ja jätät allekirjoittamatta viestisi? Jos näin teet niin jokuhan saattaa sotkea meidät. En tarvitse tukeasi. Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä, molemmilla puolilla.
Mitä sä siitä saat? Seksi tuskin on niin hyvää. Onko sinulla tosi huono itsetunto?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:58"]Mitä sä siitä saat? Seksi tuskin on niin hyvää. Onko sinulla tosi huono itsetunto?
[/quote]
Seksiä ja siinä ohessa hauskaa seuraa. Seksi on juuri niin hyvää. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:58"]Oletko aina ollut noin typerä?
[/quote]
En todellakaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:56"]Minä en ollut tuo kirjoittaja. Voisivat muut perustaa omat ketjunsa. Minusta on turha hakea tukea. En edes suhtaudu asiaan kuten tuo kirjoittaja. Ap
[/quote]
Viittaatko itseesi useasti kolmannessa persoonassa? Ja jätät allekirjoittamatta viestisi? Jos näin teet niin jokuhan saattaa sotkea meidät. En tarvitse tukeasi. Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä, molemmilla puolilla.
[/quote]
??? Oletko sinä nyt mustasukkainen huomiosta eli viesteistä vai miksi tulet haastamaan riitaa? Siitä vain aloitusta rustaamaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:58"]Mitä sä siitä saat? Seksi tuskin on niin hyvää. Onko sinulla tosi huono itsetunto? [/quote] Seksiä ja siinä ohessa hauskaa seuraa. Seksi on juuri niin hyvää. Ap
[/quote]
Jännä ajatus, itselleni ei ole koskaan tullut mieleenikään. Eikä myöskään näin itse parisuhteessa elävänä pettää miestäni.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:53"]
.
[/quote]
katso TV5 juuri nyt.... tappavat suhteet :)
Tapaatteko usein? Onko tunteita pelissä?
Hassu juttu. Minullakin on suhde varatun miehen kanssa :) Todella seksikäs ja komea mies, luotettava, avoin ja kiltti. Parasta seksiä, romanttisia päivällisiä ja illallisia, leffoja katsellaan yhdessä, hän jopa asuu samassa kämpässä kanssani. Ainiin, se paras osa. Se on varattu koska se on vain minun kanssani ;)
En minä tarvitse muille varattuja miehiä, turhaa draamaa. Oikea seurustelu eikä mikään pelleily jonkun muun miehen kanssa, se on minusta paljon parempi vaihtoehto :)
Tee sinä kuten haluat, mutta muutama kysymystä olisi.
Koska sanot että teillä on suhde, oletan siinä olevan muutakin kuin seksiä eli mahdollisia tunteita (mikä on vain olettamus).
Jos se mies jättäisi perheensä ja alkaisitte seurustella, miten voisit luottaa mieheen jonka tiedät pettäneen? Ihan hyvin hän voi pettää sinuakin :)
Eikö sinusta tunnu pahalta pilata jonkun elämä tämän puolison kanssa?
Kestäisitkö itse jos sinun kumppanisi paneskelisi muita ja tämä toinen nainen kehuskelisi hyvällä panolla?
Oletko valmis menettämään maineesi jos jäätte kiinni ja tämä miehen puoliso kertoisi kaikille kuka olet ja mitä olet tehnyt? :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:11"]Viittaatko itseesi useasti kolmannessa persoonassa? Ja jätät allekirjoittamatta viestisi? Jos näin teet niin jokuhan saattaa sotkea meidät. En tarvitse tukeasi. Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä, molemmilla puolilla. [/quote] ??? Oletko sinä nyt mustasukkainen huomiosta eli viesteistä vai miksi tulet haastamaan riitaa? Siitä vain aloitusta rustaamaan. Ap
[/quote]
En ole mustasukkainen huomiosta saati viesteistä, en ole mustasukkaista tyyppiä. En myöskään haasta riitaa, mielestäni on kuitenkin outoa, että pidit viestini ja omiesi sekoittumista mahdollisena. Itseasiassa mielestäni, korjaa jos olen väärässä, en edes lainannut sinua?
Edelleenkään mielestäni ei ole mitään tarvetta hakea seksiä muualta, jos on itse vapaalla jalalla ja löytänyt fb:n jolta sitä saa, olkoonkin fb varattu. Eikä siihen tarvitse mitään hyväksyntää, etenkään anonyymeiltä.
Miltä tuntuu olla varasijalla? Tai miehen seksileluna?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 06:35"]
Hah.. Sunlainen lumppu ei tuu ikinä saamaan kunnollista suhdetta.
jos sä joskus edes jollekkin enää kelpaat tuut AINA olemaan epäileväinen toisen rehellisyydestä sillä sä tiedät kaikki ne keinot ja valheet ettei toiselle jää kiinni. Sä tuut AINA epäilemään sun miestä. Tervettä?
Olet säälittävä tapaus! Sylkisin päälles jos näkisin.
[/quote]
Sovitaan paikka ja aika niin syljetään toistemme päälle ja otetaan kissatappelu=D
[/quote]
tervetuloa Turkuun! <3
10: miten luotettava & varattu pettäjä sopivat samaan lauseeseen?
En ole siis tuo Entä kun ei edes halua...-kirjoittaja. Sitä oli kommentoitu minun tekstinäni ja edelleen lainattu. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:46"]
En ole siis tuo Entä kun ei edes halua...-kirjoittaja. Sitä oli kommentoitu minun tekstinäni ja edelleen lainattu. Ap
[/quote]
Ok, en pitänyt sitä sinun tekstinäsi.
Varattu mieshän tässä oman vaimonsa elämän pilaa, ei aloittaja. Miettikääpä sitä pitkään ja hartaasti, kummalla on suurempi velvollisuus: sinkkunaisella vai sillä miehellä, joka esittää vaimolleen uskollista ja luotettavaa miestä?
Onko mies naimisissa vai avoliitossa?