Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa aina tulla käteeni eikä pilluuni?

Vierailija
21.08.2021 |

Pimppi on kyllä ihan kunnossa ja mies tulee ihan yhtä nopeasti pimppiin kuin käyeenkin. Ehkä jopa nopeammin pimppiin. Miksi haluaa aina, että mä runkkaan sitä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopsa tuntuu hyvälle. Oma mies sanoo aina, että mun käsi on paras! Vaikka pillukin on kuulemma hyvä.

Vierailija
2/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan tuntuu hyvältä?

Mun säätö haluaa usein 50/50 eli esim. ensin p lluun, sitten että runcccaan ja kohta taas billuuun.

On tosiaan säätö eikä oma mies, eli kun nähdään niin saatetaan harrastaa monta kertaa peräkkäin seksiä ja vaihtelee miten laukeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi tuntuu ihan erilaiselta ja tiukemmalta.

Jotenkin vaan kiihottavampaa

Vierailija
4/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kiinni käden heiluttaja tatsista. On tavannut hyviä ja huonoja runkkaakia. Ja viellä taivaallisia ja aivan paskoja. Taivaallinen oli ex vaimo ja paska oli viimeisin tyttöystävä.

Vierailija
5/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko vinkkejä miehen runkkaamiseen?

Vierailija
6/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaa nähdä oman siemensyöksynsä. Itse haluan kyllä laueta naiseni pilluun.

Vierailija
7/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä kuumalla runkkaaminen paljon mukavampi molemmille,

Ei tarvitse olla ihan kiinni toisessa.

Varsinkin kun olemme vähän isomman kokoisia.

Vierailija
8/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en syty ollenkaan siitä että esaria liikutellaan edestakaisin. Mun vaimo hyväilee mua liukuvoiteen kera ja käyttää monia eri tekniikoita ajan kanssa. Se on taivaallista.

Vierailija
9/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en syty ollenkaan siitä että esaria liikutellaan edestakaisin. Mun vaimo hyväilee mua liukuvoiteen kera ja käyttää monia eri tekniikoita ajan kanssa. Se on taivaallista.

Ehdottomasti likuvoidetta molemmille! Paljon ihananmpaa niin. Meillä kuluukin sitä ihan hirveesti.

Vierailija
10/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo liukkaria ehdottomasti..samalla kun vetelet vartta sopivasti puristaen niin samalla tee myös pyörivää liikettä..ikäänkuin jengoilla vedät..varsinkin terskan juuressa kun pyöräyttää niin aahh..

Vierailija
11/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin eilen saunan lauteilla mieheni loppuun asti. Minulla on tosi isot rinnat. Mieheni samalla hyväili rintojani, kun runkkasin häntä. Mieheni ei kovin kauaa kestänyt ja spermaa vaan tuli ja tuli..eli hän laukesi kunnolla räjähtäen. Ja sanoi, että tekipä ihanaa. Eli kyllä se kunnon handjob miehelle kelpaa.

Vierailija
12/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkasin eilen saunan lauteilla mieheni loppuun asti. Minulla on tosi isot rinnat. Mieheni samalla hyväili rintojani, kun runkkasin häntä. Mieheni ei kovin kauaa kestänyt ja spermaa vaan tuli ja tuli..eli hän laukesi kunnolla räjähtäen. Ja sanoi, että tekipä ihanaa. Eli kyllä se kunnon handjob miehelle kelpaa.

Toi on muuten totta, että kun saa samalla puristella ja hyväillä tissejä niin tulee herkemmin..

Vierailija
13/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Olet vaan hyvä runkkaamaan. Ja uskon, että sinulla on myös hyvä kroppa. Miestäsi kiihottaa kun hänen näkee vartalosi ja samalla runkkaat häntä. Myös se voi vaikuttaa, että jos runkkaat miehesi spedet rinnoillesi tai kasvoillesi, eli hän näkee kun sperma lentää päällesi. Esim. oma mies "sekoaa" kun runkkaan häntä suihkussa ja saan hänen spermansa lentämään päälleni.

Vierailija
14/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään käsi rasvaa liukkarina,

Pidän kättä nyrkissä ja työnnän sitä kalun päälle.

Välillä puristan kovemmin ja välillä vähemmän.

Vielä kun opettelee runkkaus tahdin samaksi kun siemensyöksyn tahdin.

Silloin mies on erittäin tyytyväinen.

Toinen vaihtoehto on että pidän käden paikoillaan ja mies lykkii nytkin sisään viime hetkillä

Vierailija
15/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, että miten sitten? Mä oon luullut, että runkatessa esaria liikutellaan edes takas.

Vierailija
16/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös käsiseksiö usein.  Vaimo opetteli jostain nettivideosta (tai sitten karkuteillään, kuka tietää :) :) ) mahtavan runkkaustekniikan. Paljon liukuvoidetta/hierontaöljyä ja hitaasti ikäänkuin liuttaa käsiään pitkin kullia. Välillä kasseja ja terskaa pelkällään. Aivan mahtavaa nautintoa ja jotenkin rivoa. Samalla puristelen rintoja tai mistä nyt saankaan kiinni ja mälli roiskuu kunnolla - joskus parempaa kuin pillu.

Vierailija
17/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, että miten sitten? Mä oon luullut, että runkatessa esaria liikutellaan edes takas.

Se vedetään taakse, pois tieltä. Sitten vaan paljon liukkaria ja sormenpäät ja kämmenet tekemään mitä erilaisimpia taikoja aah.

Vierailija
18/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vedetään taakse, pois tieltä. Sitten vaan paljon liukkaria ja sormenpäät ja kämmenet tekemään mitä erilaisimpia taikoja aah.

Tismalleen noin! AHHH!!!

Vierailija
19/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää pillun puhtaana limoistaan.

Vierailija
20/31 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sellainen taktiika, että vasen käsi veteleekalua ja hyväilee palleja ja välilihaa. oikealla vetelen terskaa niin, että etusormmi hyväilee terskan alapuolta ja kolme muuta tersan nupin alapuolia hieroen . Vasen käsis sitten liukkarilla vetelee hiukan tatin alapuolen yli eri puristuksin, pyörivällä liikkeellä välillä, Ne ylpuolen sormet ikäänkuin kietoutuvat sen terskan klunssin ympäri jä yli . Mies on tykännyt tosi paljon tästä. Aika usein tuon sitten kielen mukaan , eli lipasen sillä ihan kullin päätä sitten aina kun paljastuu, työnnän kielellä päätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme