Koko kämppä täynnä vanhaa Arabiaa. Missä myydä?
Perintönä tulleet eikä kaikille ole käyttöä. Missä voisi myydä?
Kommentit (14)
Ei ole ketään kenelle säästää enkä tee mitään kolmella kahviastiastolla ja noin 20:llä vadilla, kulhoilla. On signeerattua Iittalaa tämän lisäksi.
Ap
Liity johonkin Arabia facebook ryhmään. Sellaiseen Missä on huutokauppa. Saat parhaan hinnan.
Jos on ehjää ja ok tuotteita, niin huutokaupat kuten Hagelstam, Helander, Bukowski on hyviä vaihtoehtoja.
Facebookissa en ole ja Helanderille soitin. Kahvikuppeja/-astiastoja ei mene kaupaks nykyään kun kaikki käyttää mukeja.
Ap
Soita Aki ja Heli paikalle, niin voit saada niistä satasen.
MIstä päin olet? Vantaan Tammistossa on Iittala & Arabia joku tehtaanmyymälä tms kauppa. Ostavat vanhoja astioita.
Maksavatkin ihan kivasti kuulema.
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa en ole ja Helanderille soitin. Kahvikuppeja/-astiastoja ei mene kaupaks nykyään kun kaikki käyttää mukeja.
Ap
Itse myin nettihuutokaupassa kaksi arabian kahviastoa: sain hyvät rahat. Molemmat kahviastot menivät Kiinaan👍
Kokeile Tori.fi
Itse myyn siellä, hitaasti menee kaupaksi mutta aina jotain menee.
Vierailija kirjoitti:
Soita Aki ja Heli paikalle, niin voit saada niistä satasen.
Äläs nyt liioittele, kakskymppiä saat hyvällä tsägällä!
Vierailija kirjoitti:
MIstä päin olet? Vantaan Tammistossa on Iittala & Arabia joku tehtaanmyymälä tms kauppa. Ostavat vanhoja astioita.
Maksavatkin ihan kivasti kuulema.
Iittala outlet Vantaa, Tammisto
Tammiston kauppatie 18, 01510 VANTAA
Vierailija kirjoitti:
Jos on ehjää ja ok tuotteita, niin huutokaupat kuten Hagelstam, Helander, Bukowski on hyviä vaihtoehtoja.
Kalliita myyntipaikkoja.
Arabiakirppikset facessa, huutokauppa ja lähtöhinnaksi se jolla valmis luopumaan. Toki vähän vaivaa, mutta tee pikkuhiljaa.
Voit, jos et halua postitusrumpaa, laittaa ehdoksi haun.
Minä myin juuri kaksi puhallskuppia, vanhaa arabiaa, toisesta sain 38 € ja toisesta 32 €. Kupit oli vanhempien mökiltä joka myytiin. Ei paljon, mutta helppoa rahaa.
Huutonet esimerkkinä. Itse säästäisin parhaimmiston.