Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä äidille kurahousut?

Vierailija
17.09.2014 |

Olisi kiva lapsen kanssa leikkiessä olla itselläkin kurahousut. Saako mistään aikuisille olkainkurahousuja?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään että kurahousut on aikuisellakin tosi hyvät. Tänään oltiin puistossa koko aamupäivä ja mullakin oli kurahousut. Ei tartte sitten heti pyykätä ulkoilupukua. Moni äiti kysyi mistä oon ostanu ja tykkäs.

Vinkki vaan:

http://66.7.220.170/~farmerra/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=62&vmcchk=1&Itemid=62

Vierailija
22/47 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kivoja kurahousuja. Voisipa sopia miullekin. Onko kokemusta tilata Ruotsista? Ovatko laadukkaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 03:12"]

No kyllä mulla ainakin tulee törkeä hiki sadetakki päällä vaikka alla olisi pelkkä t-paita, eli juuri siitä hiostavasta materiaalista johtuva hiki eikä niinkään varsinaisesta kuumuudesta johtuva.

T-paita ei ole aluskerrastoa. T-paita on huonoin vaihtoehto laittaa sadetakin alle, koska se ei hengitä yhtään. Aluskerrastot ovat huomattavasti lämpimiä pitää kuin tavalliset t-paidat. 

[/quote]

Vierailija
24/47 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti yksi henkilö hoitaa tilaukset Ruotsissa. Varastossa tuskin on kovinkaan suuria määriä sadevaatteita ja kun katsoo jokaista tuoteta niin on erittäin vähän tuotteita valikoimassa ja värivalikoimaa ei juurikaan löydy eri tuotteista. 

26 vastannut joko muut äidit ovat ostaneet farmerrain sivustolta uusia sadevaatteita vai onko se jäänyt vain sanomiseksi?

Vierailija
25/47 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon maksoivat kyseiset farmerrain kurahousut?

Vierailija
26/47 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet kyllä todella hyviä, itsellänikin on sieltä hankittu asu. Kalliita tosin, halvan kalvoasun ostaa samaan hintaan mutta kalvoasu ei sovellu näiden kanssa samaan käyttöön.

Vierailija
27/47 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevostarvikeliikkeistä voi löytyä myös kurahousukäyttöön sopivia, varsinkin jos valkoinen väri kelpaa. Se kun on raviohjastajien housujen väri myös kurakelillä.

Vierailija
28/47 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä Rukan kuravaatteet ja ai että oli kätsyt, kun lapset pieniä! Ne kun rakastaa vedessä lääräämistä ja lätäköissä hyppimistä. Eikä itellä vaatteet kastunut, sai vaikka istua märällä hiekkalaatikolla. Nyt itellä kuitenkin didriksonin goretex takki, joka on veden- ja katseenkestävä, missä tahansa :D

Vierailija
29/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin farmerrainilta kurahousut ittelle ja ukolle. Ukko näyttää jostain syystä pitävän niitä oikein mielellään.;-)

Vierailija
30/47 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 18:08"]

En tiedä miksi vedenpitävien haalareiden päälle puetaan kurikset...

[/quote]

Minäpä kerron: suurella riemulla kaikissa rapakoissa räpivät lapset ynnä heidän vaatteensa voivat olla kurassa yltä päältä. Maalika, eli savi ja varsinkaan turpeensekainen muta ei lähde pesussa. Siksi ne kurahousut, että vaatteet pysyvät pitempään puhtaina! Ja toiseksi lapsella on vapaus leikkiä, vaatteita varomatta.

Vierailija
31/47 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

erätukku tms vois olla eka etsintäkohde..

Vierailija
32/47 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:08"]

Mistä tuollainen käsitys, että sadevaatteet olisi ikävät päällä tai ahdistavat tai että lapset olisivat ne päällä hikipäässä? Suurimmaksi osaksi lapset pukevat ne mielellään päälle ja jos eivät, niin ainakin puetuttaisivat ne mielellään päälle. Vielä ei ole keksitty coretex vaatteita, jotka hylkisivät likaa, kuraa, hiekkaa ja multaa eli kaikkea sitä mikä tarttuu märkänä vaatteisiin. Usein, kun lapset ovat lomailleet perrheen kanssa niin, että ovat kerrankin ulkoilleet lasten ehdoilla pari kertaa päivässä, niin lapselle onkin ostettu pian kuravaatteet..

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 17:58"]

Hyi, koko kurahaalarit saisi kieltää lailla. Ahdistaa katsoa päiväkotilaisia joilla on ne hiostavat kumikammotukset ängetty valmiiksi vedenpitävien toppahaalareiden päälle nollakelillä tai plusasteilla. Joskus vielä sadetakkikin päällä. Mahtaa olla miellyttävää :/

[/quote]

[/quote]

No ei meillä lapsella kura ja lika tartu vedenpitäviin vaatteisiin. Jos käyttää kuravaatteita niin ei todellakaan mitään vedenpitävää haalaria sinne alle.

Vierailija
33/47 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pitää niin tiukkaan keskustella Goretex vai perinteiset sadevaatteet, eikö asia kuitenkin ole niin, että molemmille on varmasti tilausta ja omat käyttäjäkuntansa ja eiköhän jokainen sitten saa valita kumpaa haluaa käyttää.

Itse omistan sekä Goretex puvun, että perinteisen Rukan sadeasun ja molemmille riittää kyllä suomen olosuhteissa mielestäni käyttöä, tilanteen mukaan valitaan sitten jompikumpi päälle tai toisesta takki ja toisesta housut.

Omat housuni ovat henkseleillä ja joissakin tilanteissa, esim pihatöissä kun paljon kyykkimistä voittavat kyllä vyötärömallin siis minun mielestäni. Olen omani joskus saanut töistä joten en tiedä mistä ne on ostettu. Mutta yksi tuttuni osti viime kesänä sadepuvun turusta muovitukusta ja ainakin siellä oli rukan vastaavia olkainhousuja kuin itselläni. Lisäksi kesällä näin motonetissa vihreitä henkselikuriksia :)

http://www.motonet.fi/fi/tuote/392003/L-Brador-sadehousut-olkaimilla

Vierailija
34/47 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus, eikö aikuinen nainen tiedä mistä kurahousuja saa ostettua ja googleakaan ei ole keksitty. Jotta terve vaan ja heippa, on teilläkin ongelmat. Ja ikää oli?

Vierailija
35/47 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FArmer Rainin asut on tarkoitettu ensisijaisesti maataloustöissä oleville suoja-asuiksi, mutta hyvän laatunsa vuoksi käy toki muillekin, ratsastuksen harrastajille, kalastajille jne. ja vaika puistotädeille.  Se, että ne on muita kuin sinisiä ja armeijan vihreitä, on just se jokin, miksi sadeasujen pitää aina olla niin h....tin tylsän värisiä? Varsinkin miehillä. Ne ymmärtää sielä oman kielensä lisäks englantia ja nyt siinä uudessä etsivussa on googlen kääntäjä, että voit laittaa sinne suomea, kun vaan et laita savvoo. Hinnat siellä näkyvillä kunkin tuotteen kohdalla. Mä olen tilannut sieltä ja toimitus on ihan ok. Farmer Rain on välittäjä ja toimii itse maatalousalalla, joten tuo on heille sivupisnes, siksi ei varastot voi olla aina ihan täydellisiä kaikissa koossa ja väreissä.

Vierailija
36/47 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurahousuissa on se huono puoli että kovassa hädässä on iso houkutus lirauttaa pissat housuun kun märkä ei tule kuitenkaan läpi.

Vierailija
37/47 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahaalareita saa aikuisten kokoa mutta nämä on kyllä kätevämmät!!

http://www.ridestore.fi/talvi/lumikelkka/haalarit

Vierailija
38/47 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasun Stormbergilta sadetakin ja housut. Hyvät on ollut.

Vierailija
39/47 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kurahousuissa on se huono puoli että kovassa hädässä on iso houkutus lirauttaa pissat housuun kun märkä ei tule kuitenkaan läpi.

Ei todellakaan ole houkutus lirautella pissoja housuun kurahousuissa. Fetissiaihaiset kommentit eivät kuulu av:lle.

Vierailija
40/47 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ocean sadehaalarit netistä parhaimmat