Keksikää mulle uusi nimi, koska aion vaihtaa sen...
Kuulun siis erääseen suomalaiseen vähemmistöön. Koen toistuvasti ennakkoluuloja mun syntyperän takia sekä vihaa maani tekojen tähden. Koska ulkopuolisuus ei paista minusta ulospäin, olen suunnitellut vaihtavani nimeä. Eli pelkästään TÄYSIN suomalainen nimi kelpaa ehdotukseksi. Toivon saavani täältä aikeilleni jonkinlaista inspiraatioa.
Kommentit (46)
Kaino Katariina Keskikaljanen
Ylva Yrttilaakso
Ella-Emilia Edullinen
Hellä Heleena Hintanen
quote=Vierailija]Sain tosi hyviä ideoita useilta eri kirjoittajilta. Kiitos kaikille teille:) Sekä mun etu- että sukunimi ovat niin pitkät, että saan muodostettua uudet nimet niiden pohjalta. Ja mikä parasta, nimien alkukirjaimet pysyvät edelleen samoina:)
Ap[/quote]
Onpa ihana kuulla! Ois mukava tuntea sut ja tietää minkä nimen keksit:) kaikkea hyvää elämääsi! Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä.
t. 32
Vierailija kirjoitti:
Sain tosi hyviä ideoita useilta eri kirjoittajilta. Kiitos kaikille teille:) Sekä mun etu- että sukunimi ovat niin pitkät, että saan muodostettua uudet nimet niiden pohjalta. Ja mikä parasta, nimien alkukirjaimet pysyvät edelleen samoina:)
Ap
Onpa ihana kuulla! Ois mukava tuntea sut ja tietää minkä nimen keksit:) kaikkea hyvää elämääsi! Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä.
t. 32
Päivyt Siviä Kyllikki Mättäänsyrjä
Helppo lausua myös muualla.
Sain tosi hyviä ideoita useilta eri kirjoittajilta. Kiitos kaikille teille:) Sekä mun etu- että sukunimi ovat niin pitkät, että saan muodostettua uudet nimet niiden pohjalta. Ja mikä parasta, nimien alkukirjaimet pysyvät edelleen samoina:)
Ap