Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko miehenä vain ottaa ja kadota?

Vierailija
21.08.2021 |

Suhde on tullut siihen pisteeseen että vihaan tunteetonta vaimoani, joka ei anna minkäänlaista huomioa ja on niin kylmä kuin olla ja voi. Olen kipeä ja työkyvytön siitä kun on niin paha olo. Rakastan lapsiani yli kaiken, he ovat ainoa asia jonka takia olen tässä. Vihan tunne on kuitenkin saanut aikaan sen että haen esim seksiä muualta ja ei haittaa vaikka jään kiinni, siinäpähän sitten vaimo lapsineen menee, tuskin heitä kaipaan ollenkaan. Tiedän että lasten itku perääni olisi lohduton, mutta tuon hapannaaman takia ei kiinnosta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joka naisen unelma. Katkera työkyvytön hapannaama, joka vielä käy pettämässäkin, koska "hänellä on oikeus". Mitenköhän se vaimon noin vaan kylmeni :D

Kun lähdet, vaimolla on yksi elätettävä vähemmän, eikä kukaan enää pilaa kodin tunnelmaa. Etkö pärjää ilman vaimosi rahoja?

Vierailija
22/28 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on ja aikuinen mies ruikuttaa kun ei saa huomiota sohvanpohjalle. No en ihmettele että vaimo on kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap sitten lähdettyäsi, kun et voi enää kaikista elämäsi vastoinkäymisistä syyttää vaimoasi?

Vierailija
24/28 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on koomisia vastauksia taas. Jos aloittaja olisi nainen, jota mies ei huomioi, niin hän saisi mammojen sympatian. Nyt ap:ta kuitenkin syytellään ja jopa haukutaan koska hän on mies ja se toinen osapuoli nainen.

Vierailija
25/28 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ap sitten lähdettyäsi, kun et voi enää kaikista elämäsi vastoinkäymisistä syyttää vaimoasi?

Mun ei tarvi syyttää... Mulla olis niin monta ottajaa, jotka arvostavat miestä. Olen monen naisen kanssa jutellut ja kaikki ovat olleet kanssani samaa mieltä. On niin huono olla että olen kipeä ja työkyvytön vaimoni takia. Olen yrittänyt tehdä kaikkeni että meillä olisi hyvin, pyrkimällä kaikella tavalla tasa-arvoon jne. Mutta tullut siihen tulokseen että vaikka olen aina kotona, koska täällä on lapset ja heidän eteen hyvä mies tekee paljon ja käyttää aikaa, niin joku päivä mä lähden toisen naisen matkaan, eikä mua enää kiinnosta vaimon eikä lasten asiat. Olen heille kuin ilmaa, joten heillä varmasti on parempi olla ilman isää ja kumppania. Ap

Vierailija
26/28 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on koomisia vastauksia taas. Jos aloittaja olisi nainen, jota mies ei huomioi, niin hän saisi mammojen sympatian. Nyt ap:ta kuitenkin syytellään ja jopa haukutaan koska hän on mies ja se toinen osapuoli nainen.

Jos aloittaja olisi nainen, joka uhkaisi vain kadota ja jättää lapset miehelle, niin takuulla palaute olisi sama kuin nyt. Eli ole rehellinen ja eroa mieluummin kuin vain katoat. Tajuatko sinä mitä se tekee niille lapsillesi, jos jätät asiat käsittelemättä ja jätät ne arvailemaan, että oletko elossa vai kuollut jonnekin ojan pohjalle. Vain koska ap ei suostu eroamaan, koska se tuntuu vissiin pahalta.

Vierailija
27/28 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä sillä katoamisella ajattelit saavuttaa? Osituksen ja elatuksen maksamistako välttelet? Vaimo pärjää ilman sinua, mutta ne lapset ovat edelleen sinun. Ja sinä olet heistä elatusvelvollinen 18-vuotiaaksi asti, rahan menoako sinä pelkäätkin? Voithan itsellesi uskotella, että parempi lapsille, että katoan vain, mutta totuus on että vastuutasi tässä koetat vältellä.

Vierailija
28/28 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erotessa tarvitse jättää lapsia. Ota oma asunto erillään, ei tarvitse kadota, sanot vaan erosta ja vastaa pariin kysymykseen. Selviät hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi