Kannattaako ottaa entiseen tapailukumppaniin yhteyttä
Tapailtiin pitkän aikaa, oli ihastunut selkeästi, alkuun mä en niinkään. Näin jotain siihen viittaavaa, ettei olis ehkä sitoutuvaa tyyppiä, ennemminkin vapaampaa tapailua halusi. En varma oliko näin oikeasti. Suojelin itseäni sen vuoksi, estelin tunteita tulemasta, vaikka jotain olikin, kun enemmän tapailtiin. Yhteydenpito loppui sit miehen puolelta pikkuhiljaa, kun suhde ei edennyt minun osalta eteenpäin, enkä näyttäny riittävästi kiinnostustani. Nyt jälkeenpäin kaduttaa ja harmittaa oma toimintani ja huomaankin miten paljon minulla on häntä kohtaan tunteita ja ikävä vaivaa. Enkä löydä ketään muuta, joka niin kiinnostas kun toi vaan kummittelee mielessä. Kannattaisko ottaa yhteyttä, pitäiskö mies ihan tyhmänä tuuliviirinä, en kyllä tiedä edes onko vapaa edelleen. Ja aikaakin on kulunut tapailusta pitkään.
Kommentit (10)
Ota vaan. Kertoo kyllä nopeasti mikä tilanne on.
Hänellä on taatusti jo uusi kumppani.
Naurettavaa olis soitella / viestitellä entisille kumppaneille.
Säälittävää.
Tulis mieleen miehellä,ettet ole kelvannut kellekään muulle.
Hanki uusi miesystävä.
Mitä voit menettää? Ole iloinen, jos tavoitat hänet vielä. Muista, saattaa olla jo varattu! Selvitä asia, jos tykkäät.
Tietysti otat yhteyttä. Muuten mietit lopun elämääsi että mitä jos.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Hanki uusi miesystävä.
Mutta minulla on pitkäaikainen avioliitto. En tarvitse uutta tai toista. Tarvitsen sen mistä oli puhe.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Hanki uusi miesystävä.
Jep ja sieltä persun mielipide.
Just do It! Otat yhteyttä, nukut heinäkuun paremmin! Kun tiedät, todella tiedät.
No ei tule ottaa yhteyttä. Epätoivoista, noloa roikkumista. Parisuhde onnistuu vain jos kummallakin kolahtaa ja yhtä lujaa. Nythän teillä ei todellisuudessa kolahtanut kummallakaan. Mutta sinä olet epätoivoinen ja yksin, haluaisit niin kovasti jonkun. No se ei ikävä kyllä riitä näissä asioissa. Mene eteenpäin. Älä nolaa itseäsi.
Ei kannata.