Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet sotkevat käytöstavat ja tasa-arvon?

Vierailija
21.08.2021 |

Eihän niillä ole mitään tekemistä keskenään. Tasa-arvoinen voi olla, vaikka käyttäytyykin herrasmiesmäisesti. Tasa-arvossa puhutaan samanlaisista oikeuksista tehdä päätöksiä koskien perhettä, taloutta, asumista ei esim. oven avaamista.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet tämän päättänyt millä auktoriteetilla? Nainen voi sitten herrasnaismaisesti siivota ja kokkailla.

Ai ei käykään?

Meillä tehdään juuri näin. Vaimo kokkailee ja siivoaa, minä kannan kassit ja teen voimaa ja älyä vaativat tehtävät. Vaimoa kiinnostaa muutenkin enemmän puhtaus.

Helppoa.

Voi hiivatti! Teinkö minä jotain väärin? Miksi minulle tuli tuohon noita alanuolia? Olen uusi tällä palstalla.

Alapeukkua tuli sen takia kun täällä pyörii sellaisia naisia joille miehen täytyy tehdä palveluksia, vaimo ei tietenkään tee mitään.

Vierailija
22/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet tämän päättänyt millä auktoriteetilla? Nainen voi sitten herrasnaismaisesti siivota ja kokkailla.

Ai ei käykään?

Noinko koville se ottaa, että miehet joutuvat välillä kantamaan osan kauppakasseista? Ostakaa omat ruokanne ja tehkää ne, niin ei tarvitse valittaa.

Normaalille miehellehän se on itsestään selvää, että hän kantaa kauppakassit. Palstauuuleille se on ihan käsittämätön voimainponnistus.

Älä kuule yhtään puhu niin kuin sinä edustaisit kaikkia naisia, uuulinainen vai mikä lie oletkin. Kyllä minä haluan kantaa. Saa vähän voimaakin lihaksiin josta on naisille hyötyä. Eletään myös vuotta 2021.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta saa todennäköisemmin seksiä jos pitää ovea auki. Ainakin se top 20% miehistä saa.

Vierailija
24/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta käytöstavat eivät riipu toisen osapuolen sukupuolesta. Samoin tasa-arvon ei tulisi olla riippuvainen ihmisten sukupuolesta. Missä siis ongelma, jos kohtelemme ihmisiä samalla tavoin riippumatta omasta tai muiden sukupuolesta?

Vierailija
25/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei käykään?

Meillä tehdään juuri näin. Vaimo kokkailee ja siivoaa, minä kannan kassit ja teen voimaa ja älyä vaativat tehtävät. Vaimoa kiinnostaa muutenkin enemmän puhtaus.

Helppoa.

Voi hiivatti! Teinkö minä jotain väärin? Miksi minulle tuli tuohon noita alanuolia? Olen uusi tällä palstalla.

Alapeukkua tuli sen takia kun täällä pyörii sellaisia naisia joille miehen täytyy tehdä palveluksia, vaimo ei tietenkään tee mitään.

No voihan kurjuus. :S

Onpahan täällä ainakin omalaatuisia naisia, hehheh.

Vierailija
26/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei käykään?

Helppoa.

Heh. Suosittelen jättämään tämän palstan välittömästi, jos sinulla vielä noin positiiinen kuva naisista on. Täällä jos ei pety naisiin, niin ei missään. Mammat ovat täällä vain manipuloimassa ja luomassa katkeruutta ja naisvihaa.

Vierailija
27/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninhän se nykyään menee, että naiset pyrkivöt määrittelemään, mikä on tasa-arvoista käytöstä. Ei siinä paljon miehiltä kysellä. todellinen tasa-arvo toteutuu vasta sitten, kun miellä on vastaavanlainen oikeus sanella, millainen on hyväkäytöksinen nainen. Siihen saakka, lopettakaa tämä kaksinaismoralismi.

No hyvå tavaton! Hyväkäytöksinen nainen on samanlainen kuin hyväkäytöksinen mies.

Vierailija
28/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille se oma puoliso on pahin vihollinen, jonka elämä pitää tehdä mahdollisimman surkeaksi.

Päättelitkö tämän siitä ettet avaa kädettömälle miehellesi ovia?

On ihan peruskohteliaisuutta, että ensin ovelle ehtivä avaa sen toiselle. Ei maksa mitään ja kummallekin tulee hyvä mieli.

Entä autatko miehelle takin päälle ja autat kantamaan aina osan tavaroista?

Minulle ei ole auttanut takkia päälle muut kuin pari esimiestä. Miehelle autoin silloin, kun hänellä oli käsi kipeä. Kaupasta on kannettavaa ihan kummallekin. Jos mies tunkee yhden kassin ihan täyteen vaikka ne voisi jakaa kahteen kassiin, niin mies kantaa kassin sitten itse.

Vierailija
29/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei käykään?

Helppoa.

Heh. Suosittelen jättämään tämän palstan välittömästi, jos sinulla vielä noin positiiinen kuva naisista on. Täällä jos ei pety naisiin, niin ei missään. Mammat ovat täällä vain manipuloimassa ja luomassa katkeruutta ja naisvihaa.

Eilen tuo mies laittoi ihan samat kommentit ihan samoilla sanoilla.

Vierailija
30/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä miksi juuri miehen pitäisi olla oven avaaja. Se joka ehtii ovelle ensin pitää sitä auki seuraavalle, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
31/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei käykään?

Noinko koville se ottaa, että miehet joutuvat välillä kantamaan osan kauppakasseista? Ostakaa omat ruokanne ja tehkää ne, niin ei tarvitse valittaa.

Normaalille miehellehän se on itsestään selvää, että hän kantaa kauppakassit. Palstauuuleille se on ihan käsittämätön voimainponnistus.

Älä kuule yhtään puhu niin kuin sinä edustaisit kaikkia naisia, uuulinainen vai mikä lie oletkin. Kyllä minä haluan kantaa. Saa vähän voimaakin lihaksiin josta on naisille hyötyä. Eletään myös vuotta 2021.

Just näin. Uuulinaisille luu kurkkuun. Alkaa ärsyttämään nämä snowflaket.

Vierailija
32/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen tunnistaa siitä, että ilmoittaa, että kanna itse kassisi, kun ostitkin. Onneksi mulla on amerikkalainen mies, maksaa ostokset ja kantaa ja on ylpeä perheestään.

Vierailija
33/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei käykään?

No, minun tuntemani miehet kantavat kauppakasseja, avaavat ovia ja osaavat ottaa muut huomioon. Minusta se on oikein mukavaa.

Vierailija
34/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantekevää, mitä palstaukot sanovat. Kylmä totuus on se että hyväkäytöksiset miehet on niitä, joista naiset lähestulkoon taistelevat tuolla oikeassa maailmassa. Ja tosiaan; kohteliaisuus ja ystävällisyys ei liity tasa-arvoon millään tavalla. Nämä miehet ovat miellyttävää seuraa. Mutta eläkää toki niinkuin lystäätte, ensi kerralla kun pohditte naisettomuuttanne, muistakaa että huonot käytöstavat ja junttimaisuus on varmasti yksi iso syy siihen, miksei naisia kiinnosta. T: hyväkäytöksisen miehen kanssa tasa-arvoisessa suhteessa elävä nainen

Vierailija
35/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantekevää, mitä palstaukot sanovat. Kylmä totuus on se että hyväkäytöksiset miehet on niitä, joista naiset lähestulkoon taistelevat tuolla oikeassa maailmassa. Ja tosiaan; kohteliaisuus ja ystävällisyys ei liity tasa-arvoon millään tavalla. Nämä miehet ovat miellyttävää seuraa. Mutta eläkää toki niinkuin lystäätte, ensi kerralla kun pohditte naisettomuuttanne, muistakaa että huonot käytöstavat ja junttimaisuus on varmasti yksi iso syy siihen, miksei naisia kiinnosta. T: hyväkäytöksisen miehen kanssa tasa-arvoisessa suhteessa elävä nainen

Jaa että tässä mentiin siihen kuinka nainen on joku palkinto joka saadaa. Kyllä miehillä voi olla ihan omat elämänsä. 

Muistahan sitten tulla tänne valittamaan kuinka narsistimies esitti ensin hyväkäytöksistä ja nyt alkoi vetämään kenties jopa turpaan niin kuin täällä jatkuvasti näkee.

Vierailija
36/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ollutkaan kyse, itselläni on kyllä kovasti halua olla perinteisellä tavalla herrasmies, mutta naisten kaksinaamaisuus hieman sapettaa. Ja taistelemaan joudutte, koska herrasmiehillä on myös standaradinsa naisille...

Vierailija
37/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen miehen tunnistaa siitä, että ilmoittaa, että kanna itse kassisi, kun ostitkin. Onneksi mulla on amerikkalainen mies, maksaa ostokset ja kantaa ja on ylpeä perheestään.

Finnish wife living in Finland with her american man crying about finnish men on a finnish forum. How ironic and funny.

Vierailija
38/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille se oma puoliso on pahin vihollinen, jonka elämä pitää tehdä mahdollisimman surkeaksi.

Päättelitkö tämän siitä ettet avaa kädettömälle miehellesi ovia?

On ihan peruskohteliaisuutta, että ensin ovelle ehtivä avaa sen toiselle. Ei maksa mitään ja kummallekin tulee hyvä mieli.

Entä autatko miehelle takin päälle ja autat kantamaan aina osan tavaroista?

Minulle ei ole auttanut takkia päälle muut kuin pari esimiestä. Miehelle autoin silloin, kun hänellä oli käsi kipeä. Kaupasta on kannettavaa ihan kummallekin. Jos mies tunkee yhden kassin ihan täyteen vaikka ne voisi jakaa kahteen kassiin, niin mies kantaa kassin sitten itse.

Oliko sinulla siis silloin käsi kipeä?

Vierailija
39/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että tässä mentiin siihen kuinka nainen on joku palkinto joka saadaa. Kyllä miehillä voi olla ihan omat elämänsä. 

Muistahan sitten tulla tänne valittamaan kuinka narsistimies esitti ensin hyväkäytöksistä ja nyt alkoi vetämään kenties jopa turpaan niin kuin täällä jatkuvasti näkee.

Todella surullista, jos mielestäsi hyväkäytöksisyys tarkoittaa automaattisesti narsismia. Yli kymmenen vuoden suhteessa olleena, tunnen kyllä mieheni. Valitan, mutta mukaviakin miehiä on olemassa ja naiset vieläpä pitävät heistä! Eli ensi kerralla kun puolustat omaa sikamaisuuttasi sillä, että ne kaikki muutkin on ja naisethan tykkää; olet väärässä.

Vierailija
40/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ollutkaan kyse, itselläni on kyllä kovasti halua olla perinteisellä tavalla herrasmies, mutta naisten kaksinaamaisuus hieman sapettaa. Ja taistelemaan joudutte, koska herrasmiehillä on myös standaradinsa naisille...

Ilmeisesti et ole herrasmies, jos joudut kovasti haluamaan ja yrittämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi