Ihania sellaiset naiset jotka eivät anna miehensä siivota tai kokata
Jos mies yrittää auttaa pöydän kattamisessa, tulee nainen ottamaan aterimet kädestä ja kattaa pöydän itse.
Ihanaa jos nainen on noin huomioiva!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Jostain syystä vähän eri peukutustrendit tässä ketjussa kuin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4275949/ihania-sellaiset-miehet-jotka-o…
Hieman nyt yleistäen miehet ovat ruuminrakenteeltaan luonnostaan vahvempia kuin naiset niin minusta on ainakin aika luonnollista, että mies kantaa ne painavimmat tavarat, jos on enemmän voimaa. Yhtälailla minä naisena autan kantamaan heikomman sukulaisvanhuksen tavarat. Siivous ja kokkaus sujuu käsittääkseni yhtä lailla molemmilta sukupuolilta.
Naiset ovat notkeampia ja sirompia, joten he soveltuvat paremmin siivoamaan. Kun pitää kumarrella, hinkata vaikeasta paikasta jne.
Miehet soveltuvat oikein hyvin siivoamiseen. Pitää sitä sohvan altakin imuroida joten voimaa tarvitaan. Parempi, että mies siis siivoaa.
Niin jos huonekaluja siirretään niin miehet on vahvempia, samoin jos matot viedään ulos niin mies on vahvempi kantamaan. Ylettyy myös pidempänä helpommin pyyhkimään pölyt korkealta.
Ongelmaksi tulee henkilösuhteet ja hierarkia. Nainen ymmärtää helposti väärin ja luulee olevansa "the boss."
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman nyt yleistäen miehet ovat ruuminrakenteeltaan luonnostaan vahvempia kuin naiset niin minusta on ainakin aika luonnollista, että mies kantaa ne painavimmat tavarat, jos on enemmän voimaa. Yhtälailla minä naisena autan kantamaan heikomman sukulaisvanhuksen tavarat. Siivous ja kokkaus sujuu käsittääkseni yhtä lailla molemmilta sukupuolilta.
Naiset ovat notkeampia ja sirompia, joten he soveltuvat paremmin siivoamaan. Kun pitää kumarrella, hinkata vaikeasta paikasta jne.
Ai jaa. No sit varmaan voi miehelle sanoa, että ei onnistu nyt seksi tänään, kun sinun pitäisi kumarrella ja hinkata minua vaikeasta paikasta, ja kun tuo ei edes siivotessa onnistu, niin ei varmaan tässäkään. Ei nyt kiinnosta muu.
Ahhahhaa, tämä oli hyvä :D
Ostin omaan piikkiin robotti-imurin/mopin. Harkinnassa on vielä robo ruohonleikkuri ja ikkunanpesuri. Eipä tarvi nykynaisen vaivautua ;)
Minustakin on ihanaa jos nainen muistaa huomioida tekemällä ruoan ja kattamalla pöydän. Ihanaa jos tajuaa kuinka alistavaa on teettää niitä miehillä...
Yli puolet maailman naisista on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Kasarilta päivää
Kyllä tämä on 50-60-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, arvostakaa vapauttanne. Dildolta saa saman kuin palstajormalta saisi, mutta varmemmin ja ilman kivirekeä.
Nainenhan se änkyrä kivireki on... Vastarannankiiski joka asiassa.
Silloin kannattaa sellainen ämmä, etsiä joka tyytyy kotiorjan rooliin. Toki muistatte hänet sitten vastaavasti elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet soveltuvat oikein hyvin siivoamiseen. Pitää sitä sohvan altakin imuroida joten voimaa tarvitaan. Parempi, että mies siis siivoaa.
Niin jos huonekaluja siirretään niin miehet on vahvempia, samoin jos matot viedään ulos niin mies on vahvempi kantamaan. Ylettyy myös pidempänä helpommin pyyhkimään pölyt korkealta.
Ongelmaksi tulee henkilösuhteet ja hierarkia. Nainen ymmärtää helposti väärin ja luulee olevansa "the boss."
mies53v
Meillä ei luulla mitään.
Mieheni harrastaa ruuanlaittoa. Olisi varmaan aika maassa jos yhtäkkiä alkaisin estää häntä kokkaamasta.
Vaikea sanoa. En viitsi ruveta harjoituskappaleeksi enää. On hän aikoinaan saanut kokkailla, kun lapset olivat pieniä ja oli enemmän kiirettä. Jostain syystä hän ei taidoissa parantunut vuosien mittaan, joten nykyisin en viitsi enää kiusata itseäni huonolla ruoalla. Teen itse ja mies tekee jotain muuta.