Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Vierailija
16.09.2014 |

Olen 23v nainen ja kuukausi sitten eronnut muutaman vuoden suhteesta. Suhteemme oli hetken tauolla, jolloin mies kännipäissään kävi vieraissa, ja suhde loppui siihen. Olen ollut jo hetken aikaa todella surullinen suhteen päättymisestä mutta pikku hiljaa olo helpottaa. Yksi syy siihen taitaa olla se, että eräs toinen komea ja mukava mies on osoittanut jo jonkin aikaa kiinnostuksen merkkejä minua kohtaan. Ongelma on kuitenkin se, että tämä mies on parisuhteessa?! Ollut jo tietääkseni ainakin muutaman vuoden.. Mitä mun pitäisi tässä tilanteessa tehdä? Mies lähettelee jatkuvasti viestejä jotka ei todellakkaan ole sopivia seurustelevan suusta, mutta samalla ne viestit nostaa mun itsetuntoa ja auttaa selviämään omasta erosta. Pitäskö sanoa asiasta miehelle (hän tietää että mä tiedän hänen seurustelevan, ja hän tietää mun erosta, mutta on jo sitä ennen lähetellyt näitä viestejä), vai pitäskö mun kertoa tästä sen naiselle? Pidän tätä miestä vetävänä, mutta en todellakaan voisi kuvitella mitään sen suurempaa miehen kanssa joka vaikuttaa uskottomalta, enkä myöskään halua olla mikään kodinrikkoja! Ja tähän mieheen olen siis tutustunu työkaverini miehen kautta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kinkkinen tilanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän