Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia ystäviä aikuisena

Vierailija
21.08.2021 |

Mistä ihmeestä niitä kavereita oikein aikuisena saa? Kaverihaussa minulla on oma ilmoitus ja olen vastannut muutaman muun ilmoitukseen. Yleensä vastapuoli kumminkin vastailee lyhyesti, eikä kysele juuri mitään ja jossain kohtaa vastaukset loppuu kokonaan ja tunnen itseni lähinnä vaan tyhmäksi, että sanoinko jotain hassusti.

Olen itse tosissaan liikkeellä ja valmis näkemään vaivaa uuden ystävyyden eteen. Tuntuu että suurin osaa haluaa kyllä kavereita, mutta ei kumminkaan sitten jaksa vaivautua sen enempää.

Mistä te muut löydätte uusia ystäviä? Töissä meillä on pieni tiimi ja tulen heidän kanssa hyvin toimeen, mutta ei heitä vapaalla tule nähtyä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku harrastus, joka edellyttää soliaalista kanssakäymistä esim. kuorolaulu tai muu musiikkiharrastus. Yritä aloittaa keskusteluja tunkeilematta, älä "etsi ystäviä" vaan "kohtaa ihmisiä".

Vierailija
2/2 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä (ei vain työpaikalta vaan myös verkostoista), politiikasta ja yhdistystoiminnasta, paikkakunnan FB-ryhmän kautta ja naapurista ovat viimeisimmät ystäväni tulleet.

Yhteisölliset harrastukset (yhdistystoiminta, vapaaehtoistyö, kesäteatteri yms) ovat parhaita paikkoja tutustua ihmisiin, jos työelämässä ei tapaa uusia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi