Suostuuko miehesi käyttämään kondomia koko yhdynnän ajan?
(?)
Kommentit (66)
Meillä mies haluaa aloittaa aina ensin paljaalla ja laittaa kortsun vasta hetken dippailtuaan. Jos on juonut, niin yrittää laistaa kokonaan kumin laitosta ellei sitä patista.
Onko tuollaisiakin miehiä kuin kolmonen? Huhheijaa. Mulle on aina ollut selvää, että jos kondomi on ainoa ehkäisymuoto, sitä käytetään tasan yhdynnän alusta loppuun saakka. Onneksi se on ollut selvää niille miehillekin, joiden kanssa olen pannut.
En edes tiedä mitä hän siellä näpertää, jättäköön laittamatta jos haluaa maksella elareita.
En kyllä haluaisi raskaaksi vielä vuosikymmeneen, mutta jos luotan mieheen tarpeeksi harrastaakseni seksiä hänen kanssaan, niin toki oletan, että hän osaa laittaa kondomin ilman valvontaa.
Joutuuko joku ressukka oikeasti käyttämään parisuhteessa kumia? Ei tulisi itselleni mieleenkään, menisi mielummin nainen vaihtoon.
Joutuu ja käyttää. Muu ehkäisy ei sovi ja essure-jonossa ollaan. Vaihtoehdot kun ovat kumi tai käsi.
Kolmosella on kunnon äijä. Mä en pidä siitä, että mies nuolee, mutta rauhallinen dippailu on kyllä parasta esileikkiä.;)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:15"]Joutuuko joku ressukka oikeasti käyttämään parisuhteessa kumia? Ei tulisi itselleni mieleenkään, menisi mielummin nainen vaihtoon.
[/quote]
Meillä on kondomi ollut käytössä 15 vuotta ehkäisynä.
7, mitä jos hormonaaliset keinot eivät sovi naiselle terveydellisistä syistä? Oletko valmis itse vasektomiaan?
Tuli mieleen kysyä, kun sovittiin miehen kanssa, että kesä käytetään kumia, kun sain kierukan asennusajan vasta elokuulle. Miehen käsitys kumin käytöstä oli se, että se laitetaan vasta n puolivälissä. Ap
Eikö joku tosiaan tiedä, että miehen liukastusnesteessäkin on siittiöitä? Hohhoijaa.
Suostuu, mutta ei siitä tule mitään. Jonkun aikaa pysyy kovana mutta ei pysty laukeamaan kondomin kanssa. Ovulaation paikkeilla ei sitten yhdyntää paljon ole, muuten riittäköön nyt ehkäisyksi se että ei laukea sisään.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:19"]
Eikö joku tosiaan tiedä, että miehen liukastusnesteessäkin on siittiöitä? Hohhoijaa.
[/quote]
Löytyisikö tähän lähdeviitteitä?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:15"]
Joutuuko joku ressukka oikeasti käyttämään parisuhteessa kumia? Ei tulisi itselleni mieleenkään, menisi mielummin nainen vaihtoon.
[/quote]
Et ole ressukka koskaan ollut oikeasti rakastunut.
Juu ei. Mies ei pidä kumista ja minä allergisoin. Onneksi on pillerit. ;)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:15"]Joutuuko joku ressukka oikeasti käyttämään parisuhteessa kumia? Ei tulisi itselleni mieleenkään, menisi mielummin nainen vaihtoon.
[/quote]
Et taida tietää muiden ehkäisymuotojen haitoista mitään. Toivottavasti et edes saa naista.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:19"]
[/quote] Tarkoitat varmaan touhutippaa?
Totta kai, emme halua vielä lapsia.