Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

galluppia pienten lasten iseistä.

Vierailija
16.09.2014 |

Isät vastatkaa, ehdittekö katsoa kaikki jääkiekko pelit. Kyse Suomen liigan peleistä, (mies katsoo kyllä muitakin pelejä)

Tuli vähän väittelyä miehen kanssa.

Sanoin miehelle että hän ei todellakaan jokaista jääkiekko peliä ehdi katsoa, se ei vaan onnistu, en jaksa että hän on kevääseen asti aina osallistumatta perhe elämään aina pelien aikaan. Kun on pieni lapsi silloin vain on jotain välillä jätettävä pois.

Hän sanoi, että kyllä muutkin pienten lasten isät ehtivät katsoa.

Siis kaikki pelit, niitä tulee useana päivänä viikossa, niitä ei voi nauhoittaa ja katsoa myöhemmin. Meillä oli viime vuonna jo riitaa kun mies aina on vaatimassa omaa rauhaa pelien ajaksi, sitten suuttuu kun lapsi tulee tv:n tielle, alkaa kerjätä huomiota(sammuttaa tv:tä jne..) Mies raivoaa että minun pitää katsoa silloin lasta. Mutta mielestäni niin usein ei vain voi vaatia, kun miehellä on muutakin omaa aikaa, ja paljon enemmän kuin minulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdin. Vahdin lasta sitten muussa välissä

Vierailija
2/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole isä, mutta vastaan. Mieheni katsoo kaikki pelit. Nykyään me kaikki katsomme pelit. Jos minua ei kiinnosta, teen muuta. Ja vahdin lapsia koska pelit eivät minusta niin mielenkiintoisia ole etten voisi irtautua :)

Minä touhua muussa välissä sitten omiani ja mies on lasten kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on sulka vaikeeta. Älä enempää kapsia hanki.

Vierailija
4/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:04"]Ap, on sulka vaikeeta. Älä enempää kapsia hanki.
[/quote]

Niin no tottahan minun pitää tehdä paljon enemmän kuin lasten isän mukisematta. Ja pitää päivät aikatauluttaa jääkiekon mukaan.
Ilmeisesti olen ainoa kuka ei halua sitä tehdä.

Vierailija
5/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellako ehditte katsoa kaikki pelit? Minun on vaikea uskoa olen niin korvia myöten täynnä ainaisia pelejä, kun se kausikin on niin älyttömän pitkä,

Vierailija
6/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mun mies katso kaikkia pelejä. Tärkeimmät vaan.

Vierailija
7/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:36"]Ei tietenkään mun mies katso kaikkia pelejä. Tärkeimmät vaan.
[/quote]

Kiva kuulla ettei kaikki muut sentään katso kaikkia pelejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä