Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitti seksin vähyyttä kaveripariskunnalle kaikkien kuullen

Vierailija
21.08.2021 |

Miehellä on selkä kipeä ja kaveri kysyi, että oliko liian rajua seksiä niin mies sanoi, että eihän meillä sellaista ole. Kyllä niin nolotti ja ottaa päähän nyt!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa että kyllä kaikilla jätkillä on aika hyvin tiedossa millaista seksielämää kelläkin on. Jos jollakin on vähäistä niin muut sen tietää.

Näitä asioita jaetaan kavereiden kanssa.

Kuten myös naisten kesken. Naureskellaan teidän miesten kustannuksella.

Vierailija
22/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saa kuvan että rajua seksiä ette harrasta. Mutta kenties tavista. Älä huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on tapana avautua meidän talousasioista vieraille ihmisille jossain sukujuhlissa, kyllä ottaa päähän. Ollaan laittauduttu nätiksi ja siistiksi ja on hyvää seuraa ja hyvää ruokaa ja olis kiva kerrankin unohtaa tuollaiset asiat ja olla tasavertainen muiden kanssa. Mutta tää heti ensitöikseen asemoi meidät reppanoiden joukkoon avautumalla jollekin apulaisprofessorille ensimmäisessä lauseessa 👿.

Vierailija
24/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suojeli teidän yksityisyyttä ja katkaisi typerän puheenaiheen tuolla lauseella. Minä en ainakaan vetäisi mitään johtopäätöksiä, että lausahdus olisi totta. On moukkamaista tokaista yhtään mitään kenenkään muiden seksielämästä. Mies pani sille hienosti pisteen.

Vierailija
25/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut että kukapa sitä pienestä nakista viitsii

innostua.

Vierailija
26/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisat palstanartut jotka kirjoittelette miesvihakiimassanne tähän ketjuun:

mies ei valittanut seksin vähyyttä, hän totesi faktan.

Vierailija
27/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

innostua.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
28/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten "kaverin" utelut nolottaneet...

No siis kaveri kysyi sen vitsillä ja mies sitten tosissaan vastasi, että eihän meillä mitään seksiä ole. Koko iltani oli siinä sitten eilen pilalla ja nyt mies ei ymmärrä, että miksi olen kärttyinen. Ei tuollaisia asioita tarvitse muille avautua. Ap

Miksi olet kärttyinen miehelle? Oma ongelmasi jos totuus menee tunteisiin. Ei varmaan turha kiukuttelu ainekaan auta asiaan.

Ehkä apn parisuhteessa kiukuttelu koetaan kiihottavana ja seksiin rohkaisevana rituaalina.

Vierailija
29/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa että kyllä kaikilla jätkillä on aika hyvin tiedossa millaista seksielämää kelläkin on. Jos jollakin on vähäistä niin muut sen tietää.

Kuten myös naisten kesken. Naureskellaan teidän miesten kustannuksella.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
30/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

innostua.

#miesvihanäkyväksi

Ei vaan faktat.

Vierailija
31/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mulla on epäsosiaalinen mies. Eipähän vatvo yksityisasioita ulkopuolisille. 

Ei tosiaan tee mieli tutustua kehenkään enää nykyään.

Vierailija
32/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä, vaikka joillakin "jätkillä" olisikin noin. Ei vaikuta kovin aikuismaiselta, lienette aika nuoria? Ainakaan omassa kaveripiirissäni en tosin muista kenenkään nuorena kertoneen että onko seksiä tyttökaverin/vaimon kanssa paljon ja millaista, vai onko ollenkaan (joku tuttava saattoi rehvastella, muttei kaveripiirissäni), ja minusta sen kertominen parisuhteen ulkopuolisille (poikkeuksena esim. urologille lääketieteellisistä syistä, kun rutiinitarkastuksessa kysytään onko seksuaalisesti aktiivinen, jne.) onkin todella noloa ja - tässä tärkeä pointti - älyttömän epäkunnioittavaa omaa puolisoa kohtaan, jonka kuitenkin pitäisi olla tärkeysjärjestyksessä aivan eri levelillä kuin sinänsä tärkeiden kavereiden. Seksi on minun ja vaimoni välinen kahdenkeskinen ilon aihe, eikä todellakaan kuulu kavereille. On fiksumpaa sanoa esim. olevansa onnellisesti naimisissa/onnellinen vaimonsa kanssa, menemättä esim. seksiä koskeviin yksityiskohtiin, vaikka sitä luonnollisesti normaalissa onnellisessa avioliitossa riittääkin:)

Vierailija
33/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suojeli teidän yksityisyyttä ja katkaisi typerän puheenaiheen tuolla lauseella. Minä en ainakaan vetäisi mitään johtopäätöksiä, että lausahdus olisi totta. On moukkamaista tokaista yhtään mitään kenenkään muiden seksielämästä. Mies pani sille hienosti pisteen.

Niin, kyllä, oikein. Jos kesken kaiken kahvipöydässä joku yhtäkkiä tokaisee jotain jonkun muun seksielämästä, niin aivan sama mitä typerää pervoa siihen tokaisee takaisin. Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus. Mies olisi voinut tokaista takaisin vaikkapa tällä tavalla:

KAVERI: Selkä kipeä? Oliko teillä liian rajua seksiä?

MIES: No ei ollut liian rajua, mutta kun vaimo on tollanen läski lehmä niin satutanhan mä siinä mun selän väistämättä! Mä oon yrittänyt saada ton laiskan pas kan laihdutuskuurille mutta kun ei se paksukallonen itsepäinen aasi suostu. Voitteko uskoa kuinka rankkaa mun on elää tollasen kanssa? Rumakin vielä! Siis kattokaa nyt sitä! Hyi vttu! Tollasta mä joudun katselemaan ja kestämään joka päivä.

Vierailija
34/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että ap:n mies on joutunut loukkuun tuollaisen pihtarin kanssa.

Toivottavasti sana leviää koko tuttavakuntaan ja lähisuvulle asti!

Vierailija
35/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pitänyt kehua olematonta seksielämää vai? Totuus tuppaa kirpasemaan.

Väestöliiton pariterapiasta voisitte saada jeesiä seksin vähyyteen!

Ei, vaan olla kommentoimatta omaa ja vaimon välistä yksityisasiaa. Itse tosin olisin äärimmäisen pettynyt, jos vaimoni ei haluaisi seksiä, mutta sitäkin nolompaa olisi sitä jollekin ulkopuoliselle julistaa, ehkä terapeuttia tms. lukuunottamatta, jos asiaan haettaisiin ammattilaisen apua.

Vierailija
36/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Víťťúákó sitten pihtaat? Anna sitä pillua, tai pidä ťúŕpáşí kiinni, nainen.

Vierailija
37/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äijäporukoissa tiedetään kavereiden puolisoista "kaikki mahdollinen" karvankasvusta lähtien.

Tämä(kin) on minulle uusi "tieto". Ikipäivänä en kertoisi tuollaisia yksityiskohtia vaimostani, jota rakastan ja kunnioitan.

Vierailija
38/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puutetta valittaville miehille tiedoksi: hyvää ja nautinnollista seksiä halutaan, huonosta ja itsekkäästä kieltäydytään. Tämä koskee parisuhdetta. Satunnaissuhteessahan ei etukäteen tiedä, mitä on tarjolla.

Eli ei kerro hyvää miehestä se, että valittelee saamattomuutta.

Jos nainen ei saa tarpeekseen, syynä yleensä on miehen kyvyttömyys. Näinhän jonnet itse ovat meitä valistaneet: nainen saa seksiä aina kun haluaa.

Mutta tässähän ei ollut ihan tästä kyse. Muistutan vain.

Vierailija
39/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole käytöstapoja niin en lähtisi mihinkään hänen kanssaan eikä kutsuttaisi vieraita. Ei todellakaan kiinnosta kenenkään ongelmat oli sitten mitä tahansa seksin vähyys, rahan puute jne. Mitä ihmettä ne ystävät niihin ongelmiin auttaa. Puolison halventamista ja nolaamista en ymmärrä. 

Vierailija
40/59 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten "kaverin" utelut nolottaneet...

No siis kaveri kysyi sen vitsillä ja mies sitten tosissaan vastasi, että eihän meillä mitään seksiä ole. Koko iltani oli siinä sitten eilen pilalla ja nyt mies ei ymmärrä, että miksi olen kärttyinen. Ei tuollaisia asioita tarvitse muille avautua. Ap

Miksi olet kärttyinen miehelle? Oma ongelmasi jos totuus menee tunteisiin. Ei varmaan turha kiukuttelu ainekaan auta asiaan.

Ehkä apn parisuhteessa kiukuttelu koetaan kiihottavana ja seksiin rohkaisevana rituaalina.

Ilmeisesti ap on lapsena joutunut seuraamaan vanhempiensa parittelurutiineja ja sisäistänyt ne. Kiukuttelu ja juhlapyhinä ehkä jopa riita on toiminut kiihokkeena ja edeltänyt yhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi