Olen 37-vuotias mies ja minulla on 18-vuotias naisystävä. Naisen äiti on aivan sekaisin
Hän yrittää koko ajan laittaa kapuloita rattaisiin ja selittää naisystävälleni, että minun kanssani ei kannattaisi olla. Mikäköhän sitä riivaa?
Kommentit (78)
Nauti kireestä niin pitkään kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kyl on lähes 40v miehet jääny henkisessä kehityksessä jälkeen, jos pitää hengailla alle 20v kanssa.
Ei 17 vuotiaan kanssa tarkoitus ole hengailla vaan naida.
Puolet nautinnosta tulee nussimisesta, toinen puolikas siitä että mammoille sekoaa pää.
Oot varmaan mun tyttären kesätyökaveri. Melkein nelikymppinen mies hakeutuu alalle, missä lähes kaikki kesätyöntekijät 16-20v tyttöjä. Oksettava tyyppi, vaani siellä pikkulikkoja. Onneksi nämä tytöt oli niin fiksuja että kiersivät tyypin vokottelut kaukaa ja nauroivat selän takana.
Dannylle sopiva kirjoitti:
Sano tytön äidille, että Danny myös kiinnostunut. Ikänsä puolesta tyttö siinä ja siinä ettei ole liian vanha jo Dannylle.
Tämä
Meillähän on laki että 18- vuotias päättää itse. Toisille anoppikokelaille ei kelpaa poikaystävän ammatti, uskonto, perhe, asunto, ihonväri, koulutus, lomasuunnitelmat, tai tai tai ....
Teidän suhteenne on teidän asianne!
oletko saanut liukkarilla voideltuna b rappua siltä ja onko eroa ns vanhempiin vuosimalleihin
Jos tää ois muuta kuin ikisprovo, niin vastaus olisi: tytön äiti on tajunnut, kuinka päin h*lvettiä kasvatus onkaan mennyt. Kyllä siinä tilanteessa voi itsehillintä pettää.
Kiva juttu. Autatko tyttöä myös läksyjen kanssa?
No kyllähän jokainen äiti ja isä harmistuu jos oma tytär seurustelee vanhenpiensa ikäisen kanssa. Nuoret kuuluvat nuorille ja vanhat vanhoille. On ihanaa seurustella ikäisensä kanssa ja kokea yhdessä se uusi mitä elämä tuo, sitten vanheta yhdessä.
37v kärsii jo erektio- ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa itsellänikin noin nuori tyttöystävä. Oma vaimo on lähinnä sellaista kassi-Almaa.
Itse olet vaimosi valinnut, huono harkintakyky sinulla.
Kyllä harkintakyky on pettänyt sillä vaimolla kun on sortunut kypsymättömään i*ioottiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillähän on laki että 18- vuotias päättää itse. Toisille anoppikokelaille ei kelpaa poikaystävän ammatti, uskonto, perhe, asunto, ihonväri, koulutus, lomasuunnitelmat, tai tai tai ....
Teidän suhteenne on teidän asianne!
Iloinenhan äidin tulisi olla tytären puolesta, koska tuolla menolla tyttö ehtii saattaa useammankin äijän hautaan ja on lopulta rikas leski. Avioehtoa kehiin vaan, jossa määritellään täysi perintöoikeus ja henkivakuutukset bonuksena.
Sauli Niinistön puoliso Jenni Haukio on miestään 28 vuotta nuorempi.
Ymmärrän kyllä pojan äitiä kun joutuu toteamaan että oma on poika on perverssi joka kärsii mummokuumeesta, niin kyllä sitä vähemmästäkin alkaa sekoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi tämäkin äiti "seota" eli hyvin painokkaasti koittaa puhua tyttärelle järkeä.
T. Äiti 39v ja tytär 18vJos olit itse 21v valmis saamaan lapsen, niin eiköhän 18v ole tarpeeksi vanha päättämään kenen kanssa seurustelee.
Itsehän hän päätöksen tekisi, mutta silti puhuisin asiasta. Että pelkään hänen joutuvan hyväksikäytetyksi, sillä onhan se aika epäilyttävää, voiko teinin ja keski-ikäisen suhde olla aidosti tasavertainen.
Kylläpä monia täällä kauhistuttaa nuoren naisen ja vanhemman miehen suhde, ihme että tämän asian eteen ei ole vielä feminististä liikehdintää
Onnea vaan niihin pariskuntailtoihin, joissa olet sinä 37.v ja muut 18-20.v. Juttua vissiin riittää. Ens vuonna sua varmaan pyydetään abiristeilylle valvojaksi.
Kyl on lähes 40v miehet jääny henkisessä kehityksessä jälkeen, jos pitää hengailla alle 20v kanssa.