Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37-vuotias mies ja minulla on 18-vuotias naisystävä. Naisen äiti on aivan sekaisin

Vierailija
21.08.2021 |

Hän yrittää koko ajan laittaa kapuloita rattaisiin ja selittää naisystävälleni, että minun kanssani ei kannattaisi olla. Mikäköhän sitä riivaa?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotias naisystävä? Kuinka tuollainen teini voi olla naisystävä aikuiselle miehelle? Mieskin on ilmeisesti 18 vuotiaan tasolla? Muutenhan hän hoitaisi anoppisuhteensakin kuntoon. No, provo mikä provo!

Vierailija
22/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit märästä unestasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki varmaan että selaat vauva-palstaa ja totesi, ettei kaipaa tyttärelleen puolisoksi kaltaistasi av-mammaa, jonka pitää tilittää elämänsä jokainen käänne anonyymillä keskustelupalstalla sen sijaan että kasvattaisi pallit ja puhuisi suoraan anopin kanssa.

Vierailija
24/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta ikäeroa ja ihmettelet miksi äiti ei hyväksy seurustelua. Sen takia, että äiti on lähes samanikäinen kuin itse olet, sinä tässä sekaisin olet.

Vierailija
25/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se henkinen ikäero on suuri 18-vuotiaaseen, ellet ole hyvin lapselliseksi jäänyt mies. Sit ei varmaan haittaa.

Varmaan osuit oikeaan, että lapsentekopuuhat kiikarissa.

Vierailija
26/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta ikäeroa ja ihmettelet miksi äiti ei hyväksy seurustelua. Sen takia, että äiti on lähes samanikäinen kuin itse olet, sinä tässä sekaisin olet.

Eli äiti on todennäköisesti mustasukkainen.

Vierailija
27/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttöystäväsi saanut apua mt-ongelmiinsa?

Surullista, että nuori nainen seurustelee keski-ikäisen miehen kanssa. :(

Vierailija
28/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervomiehestä, joka heilastelee lapsensa ikäisen kanssa? Enpä usko.

Vierailija
29/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, et kai nyt sinäkin ole?

Vierailija
30/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pervomies.

Jouduin kotona katsomaan, kun vanhammat erosivat ja menivät yhteen uuden puolison kanssa ja ikäeroa oli 20 vuotta. Lievästikin sanottuna yököttävää.

Vierailija
31/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se henkinen ikäero on suuri 18-vuotiaaseen, ellet ole hyvin lapselliseksi jäänyt mies. Sit ei varmaan haittaa.

No kyllä minua isänä haittaisi, jos 18-vuotias tyttäreni seurustelisi 37-vuotiaan kanssa, eikä se olisi mikään lohtu, että kyseessä olisi hyvin lapselliseksi jäänyt mies, vaan päinvastoin. Täytyy vain toivoa, että tyttäreni kasvatus onnistuu hyvin eikä tuollaiseen tilanteeseen jouduta, koska 18-vuotiaana on jo myöhäistä.

Vierailija
32/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pervomies.

Jouduin kotona katsomaan, kun vanhammat erosivat ja menivät yhteen uuden puolison kanssa ja ikäeroa oli 20 vuotta. Lievästikin sanottuna yököttävää.

Okei. Mulla on ollu 15v vanhempi puoliso, mut en ymmärrä tuota yökötystä.

Vierailija
33/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotias on jo keski-iässä, ja 18-vuotias ei ole vielä henkisesti aikuinen.

Vierailija
34/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minua isänä haittaisi, jos 18-vuotias tyttäreni seurustelisi 37-vuotiaan kanssa, eikä se olisi mikään lohtu, että kyseessä olisi hyvin lapselliseksi jäänyt mies, vaan päinvastoin. Täytyy vain toivoa, että tyttäreni kasvatus onnistuu hyvin eikä tuollaiseen tilanteeseen jouduta, koska 18-vuotiaana on jo myöhäistä.

Ei sulla ole epäilystä, että tyttäresi olisi jo henkisesti aikuistunut? Vai onko se aina lapsi sinulle?

Vierailija
35/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sama trolli. Säälittävä ap. Sut tunnistaa jo. Vaihda edes kirjoitustyyliä...

Vierailija
36/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37-vuotias on jo keski-iässä, ja 18-vuotias ei ole vielä henkisesti aikuinen.

Tytöt/naiset kehittyy nopeammin henkisesti aikuiseksi. Vaikka aivojen kehitys jatkuukin yli 20v, niin aikuistuminen voi olla jo tapahtunut. Miehillä se prosessi tapahtuu yleensä vähän hitaammin.

Vierailija
37/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole epäilystä, että tyttäresi olisi jo henkisesti aikuistunut? Vai onko se aina lapsi sinulle?

Olen tuo jolle kirjoitit. 18-vuotiaana tyttäreni tulee olemaan jo "paperilla" aikuinen, mutta silti edelleen teini, ja kyllä, lapsi verrattuna lähes 40-vuotiaaseen. Kyseessä ei ole pelkkä ikäero, vaan kehitysvaiheiden ero. 19 vuoden ikäero on OK, jos se nuorempikin on kunnolla aikuinen tyyliin 30 v eikä lukioiässä.

Vierailija
38/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 40 vuotta mittarissa ja edelleen tyhmä kuin saapas.

Vierailija
39/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampikin meni juuri naimisiin 16 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kumma, että tästä parista niin ihastellaan, kun ovat oikein somia ja kuin luodut toisilleen.

Vierailija
40/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse M33 ja kyllä mulle varmaan kans kelpaisi nuori naisystävä. Minulla on heikko naiskokemus ja varmaan olen samalla tasolla tuon ikäisten kanssa suhde ja seksiasioissa. En tunne itseäni edes näin "vanhaksi" vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän