Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37-vuotias mies ja minulla on 18-vuotias naisystävä. Naisen äiti on aivan sekaisin

Vierailija
21.08.2021 |

Hän yrittää koko ajan laittaa kapuloita rattaisiin ja selittää naisystävälleni, että minun kanssani ei kannattaisi olla. Mikäköhän sitä riivaa?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse M33 ja kyllä mulle varmaan kans kelpaisi nuori naisystävä. Minulla on heikko naiskokemus ja varmaan olen samalla tasolla tuon ikäisten kanssa suhde ja seksiasioissa. En tunne itseäni edes näin "vanhaksi" vielä.

Mistäs te sitten juttelisitte ja mitä tekisitte? Kannustaisitko teiniä lähtemään jatko-opintojen perään vai tykkäisitkö pahaa, jos hän edes puhuu asiasta? Miten jatko, käykö etäsuhde vai muutatko teinin perässä?

Vierailija
42/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinistä voit ap aivan hyvin käyttää nimitystä tyttöystävä. Vaikka tyttö onkin jo juridisesti täysi-ikäinen, hän on vielä teini 18-19-vuotiaana ja biologisesti täysi aikuinen vasta 25-vuotiaana, jolloin ihmisen aivot ovat täysin kehittyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi tämäkin äiti "seota" eli hyvin painokkaasti koittaa puhua tyttärelle järkeä.

T. Äiti 39v ja tytär 18v

Vierailija
44/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilampikin meni juuri naimisiin 16 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kumma, että tästä parista niin ihastellaan, kun ovat oikein somia ja kuin luodut toisilleen.

Ei taatusti ihasteltaisi, jos Mikko olisi teiniin sekaantunut. Nytkin suhde on siinä ja siinä rajoilla, onko ihan terve. Sama homma Hildenin ja sen superlapsellisen pomppupallon kanssa.

Vierailija
45/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että itse olisin 18-vuotiaana halunnut olla noin paljon vanhemman kanssa. Ystäväni alkoi sen ikäisenä seurustella 30-vuotiaan miehen kanssa ja kyllä sitäkin aika paljon ihmeteltiin. Nyt 12 vuotta myöhemmin he ovat onneksi edelleen onnellisesti yhdessä. Nyt itse 30-vuotiaana en kyllä uskoisi tapaavani 18-vuotiasta jonka kanssa ollaan henkisesti samalla tasolla.

Niin mikäs mun pointti olikaan? :D Luulisin että aika poikkeuksellista että 18- ja 37-vuotiaalla voisi olla tasapainoinen suhde muttei se täysin mahdotontakaan ole. Aloittaja tietty on provo (koska idioottikin tajuaisi miksi tytön äidillä on ongelma asian kanssa) joten yleisesti nyt vain pohdin asiaa.

Vierailija
46/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit kertoa ikänne tässä keskustelussa?

Miten ikä liittyy asiaan?

Vierailija
47/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilampikin meni juuri naimisiin 16 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kumma, että tästä parista niin ihastellaan, kun ovat oikein somia ja kuin luodut toisilleen.

En minä ainakaan ihastele, mutta juuri googletin, että mies on 42 ja nainen 26, yhdessä olleet ilmeisesti pari vuotta, joten nainenkin ollut kuitenkin 24, mikä on jo aivan eri asia kuin 18.

Vierailija
48/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparka.

Ja joo, en minäkään äitinä tuollaista hyväksyisi.

N28

Vierailija
49/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttö alkoi vielä teininä seurustella reilusti isäänsä vanhemman miehen kanssa. Kyllähän sitä lähipiirissä oudoksuttiin, mutta nyt ovat olleet jo yli 20 vuotta naimisissa ja heillä on kaksi lasta. On totuttu siihen mieheen, hyvä tyyppi vaikuttaa olevan ja hyvältä isältä vaikuttaa, eikä lapsetkaan häpeä "vanhaa" isää. 

Vierailija
50/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että 37v mies huutelee täällä palstalla asioitaan. Lapselliselta kuulostaa. Hus, pois täältä ilmaa pilaamasta.

Vierailija
51/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, no käske pysyä erossa äidistänsä, mä oon 18 ja mun mies on 50.

Vierailija
52/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos olisin se äiti niin soittaisin poliisille kyllä.

Niin mistä? Mies voisi olla jopa 16-vuotiaan kanssa laillisesti, ellei ole joku opettaja yms. auktoriteettiasemassa.

Vierailija
53/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen äiti on tyhmä. Aikuisen tyttären asiat ei kuulu hänelle ollenkaan. Toivottavasti tytär asettaa rajat äidilleen.

Vierailija
54/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias nainen ja en usko että pystyisin 18-v miehen kanssa seurustelemaan... liikaa ikäeroa.

Vierailija
55/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia vanhoja miehiä ihan liian nuorten tyttöjen kanssa pidetään noloina ja kuvottavina myös älykkäiden miesten toimesta. Pitää olla jotain vikaa miehessä, jos ottaa suhteeseen lähestulkoon lapsen vielä.

M39

Vierailija
56/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se henkinen ikäero on suuri 18-vuotiaaseen, ellet ole hyvin lapselliseksi jäänyt mies. Sit ei varmaan haittaa.

No kyllä minua isänä haittaisi, jos 18-vuotias tyttäreni seurustelisi 37-vuotiaan kanssa, eikä se olisi mikään lohtu, että kyseessä olisi hyvin lapselliseksi jäänyt mies, vaan päinvastoin. Täytyy vain toivoa, että tyttäreni kasvatus onnistuu hyvin eikä tuollaiseen tilanteeseen jouduta, koska 18-vuotiaana on jo myöhäistä.

Kannatat siis järjestettyä avioliittoa? Että tyttäresi ei itse saa päättää kenen kanssa seurustelee?

Vierailija
57/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi tämäkin äiti "seota" eli hyvin painokkaasti koittaa puhua tyttärelle järkeä.

T. Äiti 39v ja tytär 18v

Jos olit itse 21v valmis saamaan lapsen, niin eiköhän 18v ole tarpeeksi vanha päättämään kenen kanssa seurustelee.

Vierailija
58/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos olisin se äiti niin soittaisin poliisille kyllä.

Miksi? 

Tiesitkö että niitä lääkärin määräämiä lääkkeitä pitää ottaa joka päivä....

Vierailija
59/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumat huutaa taas apua kun miehetkin osaa nauttia

Vierailija
60/78 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37-vuotias nainen ja en usko että pystyisin 18-v miehen kanssa seurustelemaan... liikaa ikäeroa.

Oletkin nainen, olet vanhempi kuin saman ikäinen mies ja 18v mies on nuorempi kuin saman ikäinen nainen henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi