Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada leveämpi lantio ja pyöreämmät rinnat?

Vierailija
16.09.2014 |

Olen vartaloltani tuubi, mikä vaikuttaa tietysti itsetuntooni. Vyötäröni on sopiva, painan 52 ja olen noin 165 cm pitkä. Mutta rasva kertyy vääriin paikkoihin, ja vartaloni on pikkulapsimainen. Neuvoja?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:23"]

Et voi saada mitenkään, Ap. Mutta mitäs mun mitoista sanot? 162cm, 60kg, ry 99, vy 70, la 99.

[/quote]

Ei tuo ole kurvikas vartalo vaan tämä: 106-72-109.

Ap.lle sanon että vartalonmalliaan on vaikea muuttaa. Luuston kasvattamainen lantioon ei oikein millään höpöhöpöjauheella onnistu. Mutta sulla on muotimaailman ihannevartalo, vaatteiden pitäisi sopia hyvin (toisin kuin allekirjoittaneelle). Kuten joku ehdotti, opettele pukeutumaan niin että näytät kurvikkaammalta.

Jos haluat mennä vielä pidemmälle, hanki mittojesi mukaan tehty korsetti.

[/quote]

Hah..sä olet vain lihava noilla mitoilla. :)

N25
[/quote]

Korjaan; lihava ja epäsopusuhtainen. Katsopa miten tarkkaan luvut mun mitoissani menevät. Sinulla ne ovat miten sattuu..eivät tasaisesti.

N25

Vierailija
42/52 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:23"] Et voi saada mitenkään, Ap. Mutta mitäs mun mitoista sanot? 162cm, 60kg, ry 99, vy 70, la 99. [/quote] Ei tuo ole kurvikas vartalo vaan tämä: 106-72-109. Ap.lle sanon että vartalonmalliaan on vaikea muuttaa. Luuston kasvattamainen lantioon ei oikein millään höpöhöpöjauheella onnistu. Mutta sulla on muotimaailman ihannevartalo, vaatteiden pitäisi sopia hyvin (toisin kuin allekirjoittaneelle). Kuten joku ehdotti, opettele pukeutumaan niin että näytät kurvikkaammalta. Jos haluat mennä vielä pidemmälle, hanki mittojesi mukaan tehty korsetti.       [/quote] Hah..sä olet vain lihava noilla mitoilla. :) N25

[/quote]

Hah, mitäs sä sanot mun mitoista: 175cm/62kg ja 93-63-94 :) Sulla on aika tanakka vyötärö vielä muhun nähden, vai miten se oli, olisko tämmönen mitoilla lesoilu sittenkin idioottimaista ja lapsellista toisen ketjussa? 

Vierailija
44/52 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/52 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion leveyteen vaikuttaa käsittääkseni luusto joten aika vaikea siihen vaikuttaa.

Vierailija
46/52 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropan mittasuhteisiin pystyy vaikuttamaan tiettyyn pisteeseen asti mutta ihmeitä ei pysty tekemään. Harjoittamalla alavartalon lihaksia ja selkää voi saada enemmän tiimalasimuotoa. Siihen mihin rasva kertyy et myöskään voi vaikuttaa vaan genetiikkasi sanelee sen. Muistaakseni jostain luin, että pohjoisen kansoilla rasva kertyy aika tasaisesti joka puolelle kun taas esim. välimeren naisille enemmän lantion seudulle. Painoharjoittelulla voit kuitenkin saada hyvinkin paljon aikaiseksi, voit vaikuttaa esim. rintojen ryhdikkyyteen. Lue tästä lisää naisten painoharjoittelusta

Vierailija
47/52 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sellainen Abreu-putkilo nuorena, mutta raskauden myötä tuli tavaraa ap:n toivomiin kohtiin. Silti ottaisin sen putkilon ennemmin takaisin. Urheilukin oli helpompaa.

Vierailija
48/52 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naimisiin.

Muutut papin aamenesta kissasta lehmäksi.

Vierailija
49/52 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ylipainonen oon 12v tyttö ja oon 149 pitkä ja painan 38kg🙄🙄🙄

Vierailija
50/52 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla 3 raskautta ja imetystä teki tehtävänsä. Ennen rinnat a, nyt e, ympärys ennen 70 nyt 75. Ja imetykset oli pitkiä 2 v kukin, viimeisimmästä kohta 10 v, edelleen pyöreät rinnat, ikääkin jo on. Lantio leveni muutaman sentin. Ja kyllä, tykkään vartalostani nyt paljon enemmän kuin nuorena. Toki vatsa vähän pömpöttää, mutta ei kyllä haittaa ollenkaan, mieluummin sekin kuin entinen poikamainen vartalo. Eli tee ainakin yksi lapsi ja imetä pitkään ja anna jäädä muutama raskauskilo. 

Vierailija
51/52 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.youtube.com/results?search_query=dance+lose+weight

Itse treenaan tanssimalla. Aamulla on paras aika treenaamiselle. Syön banaanin ja 15-30 min päästä treeni. Sitten aamupala ja 11 ruoka aika. Kasviksia ja kanaa ja 14 inkivääri teetä. 16'00 kasviksia ( en syö mitään pastaa ym vehnäpitoista) iltapalaksi hedelmiä ja munakasta.

Vettä jano juomaksi. Painoin aiemmin 52 mutta pudotin näillä ja tanssilla 42 (olen 149) joten olen taas normi mitoissa. En jaksa selittää enempää 😄 mutta nukkuminen on tärkeää myös. Nykyään viikolla nukkumaan 21 ja herään 5-6 aikoihin treenaamaan. Nyt pari tuntia yliaikaa mutta unten maille että jaksaa herätä treenaamaan 6-7 aikaan (kesäloma alkoi töistä onneksi) ehtii treenata säännöllisesti

Vierailija
52/52 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eihän sille nyt minkään voi jos näyttää horolta. Toisilla ne vaan on geeneissä. Ja mustasukkaiset ihmiset ympärillä haukkuvat horoiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän