Miten saada leveämpi lantio ja pyöreämmät rinnat?
Olen vartaloltani tuubi, mikä vaikuttaa tietysti itsetuntooni. Vyötäröni on sopiva, painan 52 ja olen noin 165 cm pitkä. Mutta rasva kertyy vääriin paikkoihin, ja vartaloni on pikkulapsimainen. Neuvoja?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:12"]Maca jauhe! Googleta :)
[/quote] Olen maistanut, mutta niin pahaa on etten juuri syönyt.. -ap
Tasapaksu, mutta hoikka ihminen voi aina lisätä muotoja pukeutumalla harkitusti. Toppauksiakin voi käyttää, jos tuntee tarvitsevansa. Onhan aina helpompi lisätä fyllinkiä kuin piilottaa ylimääräisiä fyysisiä ulokkeita, eikö niin? Myös uimapuvuissa on erilaisia leikkauksia, joilla voi taikoa itselleen muotoja. Ja sitten voi toisaalta myös oppia pitämään itsestään sellaisena kuin on :)
Ainakin eräät huippumallit käyttävät macaa ja ovat hyvä runkoosia. Henk. koht voin sanoa ,että tuo maca jauhe on pahaa. Vielä niin vähän aikaa käyttäneenä en voi sanoa miten toimii :)
Olikohan Brasiliassa missä macaa käytetään ja naiset ovat kuuluisia isosta pyllystä ja rinnoista :) kannattaahan tuo kokeilla. Kannattaa lisääkin lukea
No ei mikään juurista jauhettu jauhe kasvata kenenkään lantiota tai rintoja, melkein voisin vannoa tämän! Brasiliassa naiset ovat kuuluisia pyllyistä ja rinnoista ja tiedätkö mistä muusta? Plastiikkakirurgiasta! Sillä sitä fyllinkiä saa noihin molempiin paikkoihin. Toinen on sitten rasva. Ap:lla olisi kyllä vara vähän vaikka nostaa painoaan, saattas tulla sitä naisellista pyöreyttä lisää.
Te kaikki naiset olette hulluja.
Jos ei haittaa häpyhuulten koko tai painoakaan ei ole liikaa, niin sitten tehdään ongelma luojalta saadun vartalon muodosta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:37"]
Miten saada leveämpi lantio ja pyöreämmät rinnat?
[/quote]
Raskaudu.
Kunnon salitreeniä olkapäitä selkää jalkoja peppua.korsetti käyttöön,rasvaimu vyötäröön ja ilmplantit rintoihin.
Ei kyllä oikeastaan mitenkään jos rasva ei keräänny sellaisiin paikkoihin sinun geeneilläsi. Salilla saa pakaroihin kokoa mutta se näkyy enemmänkin sivusuunnassa kuin edestäpäin katsottuna. Rintoihinkaan ei oikein saa pyöreyttä kuin toppauksilla tai implanteilla.
Suora, hoikka kroppa (niinkuin aloittajalla noilla mitoilla varmasti on) on muuten mun silmääni usein kivan urheilullisen näköinen, rintava tiimalasi voi näyttää helposti isommalta eikä niin sirolta vaikka samaa kokoluokkaa olisivatkin. Puolensa molemmissa mielestäni :)
52kg ja noin pitkä, liian lihavako? Hauska vitsi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:46"]Syö lisää ja treenaa kuntosalilla ko. alueiden osalta. Sinänsä en itse käsitä, miksi kukaan haluaisi leveää lantiota.
T. Leveälanteinen
[/quote]
Miksi et käsitä? Leveä lantiohan on kaunis. Suora miesmäinen pötkö vartalo naisella on aika kamala. Leveä lantio ei siis tarkoita automaattisesti mitään lihavaa ihmistä.
[/quote] Hyi, melkonen horo tulee tuosta mieleen.
[/quote] horo?
[/quote] No kyllä. Panee jokaista vastaantulevaa miestä. Pieni ja jo ällöttävän muodokas jota raiskataan yöllä kaduilla. Hyyi! En haluaisi olla sellainen.
[/quote]
No huh Huh! Kuulostat tosi fiksulta! :D Jos nainen on kaunis se varmaan tarkoittaakin että panee joka miestä! :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:37"]Olen vartaloltani tuubi, mikä vaikuttaa tietysti itsetuntooni. Vyötäröni on sopiva, painan 52 ja olen noin 165 cm pitkä. Mutta rasva kertyy vääriin paikkoihin, ja vartaloni on pikkulapsimainen. Neuvoja?
[/quote]
Et voi saada mitenkään, Ap. Mutta mitäs mun mitoista sanot? 162cm, 60kg, ry 99, vy 70, la 99. Ja päivääkään ei oo treenattu, vedän levykaupalla suklaata eikä ole yhtään selluliittia. Ja miehet ovat tietenkin hulluina. Kannattaa olla hyvät geenit. ;)
N25
Isommat rinnat saa ainakin jos syö leivästä aina kantapalat. Lantion kanssa en valitettavasti osaa auttaa - ehkä kiilaamalla jotenkin voisi yrittää.
Lihota 5kg ja toivo että rasva menee oikeihin paikkoihin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:23"]
Et voi saada mitenkään, Ap. Mutta mitäs mun mitoista sanot? 162cm, 60kg, ry 99, vy 70, la 99.
[/quote]
Ei tuo ole kurvikas vartalo vaan tämä: 106-72-109.
Ap.lle sanon että vartalonmalliaan on vaikea muuttaa. Luuston kasvattamainen lantioon ei oikein millään höpöhöpöjauheella onnistu. Mutta sulla on muotimaailman ihannevartalo, vaatteiden pitäisi sopia hyvin (toisin kuin allekirjoittaneelle). Kuten joku ehdotti, opettele pukeutumaan niin että näytät kurvikkaammalta.
Jos haluat mennä vielä pidemmälle, hanki mittojesi mukaan tehty korsetti.
Tässä on täydellinen combo sinulle:
1. Synnytä. Ainakin osalla naisista lantio levenee ja luusto muuttuu.
2. Treeniä etenkin takamukseen
3. Korsetti käyttöön, niin väkisinkin vyötärö kapenee
4. Silikonitissit tai muuten vaan toppausta kehiin
Tai sitten vaan opit rakastamaan itseäsi sellaisenan kuin olet.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:46"]Hei, kohtalotoveri! En tiedä auttaako mikään :(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:23"]
Et voi saada mitenkään, Ap. Mutta mitäs mun mitoista sanot? 162cm, 60kg, ry 99, vy 70, la 99.
[/quote]
Ei tuo ole kurvikas vartalo vaan tämä: 106-72-109.
Ap.lle sanon että vartalonmalliaan on vaikea muuttaa. Luuston kasvattamainen lantioon ei oikein millään höpöhöpöjauheella onnistu. Mutta sulla on muotimaailman ihannevartalo, vaatteiden pitäisi sopia hyvin (toisin kuin allekirjoittaneelle). Kuten joku ehdotti, opettele pukeutumaan niin että näytät kurvikkaammalta.
Jos haluat mennä vielä pidemmälle, hanki mittojesi mukaan tehty korsetti.
[/quote]
Hah..sä olet vain lihava noilla mitoilla. :)
N25
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:12"]Maca jauhe! Googleta :)
[/quote]
Toimiiko maca oikeasti? Onko omakohtaista kokemusta?