Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas. Tuttu poika oli yötä meillä, mutta olikin eri teinillä vieraana mitä ajattelin

Vierailija
21.08.2021 |

Luulin että poika oli kutsunut kylään, kun eilen pelasivat pojan huoneessa jotakin. Ihmettelin kun poika kiskoi treenikamppeita niskaan eikä kaveria näy missään, poika sitten kertoi että siskolla ja tällä kaverilla on jotain juttua. Ei mulla mitään sitä vastaan, kiva ja fiksu poika on, mutta hölmö olo kun en mitään ole muka huomannut 😄

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tyttö oo pojalle liian nuori? Ettei tuu hyväksikäytetyks? Tyttö oikeasti ihastunut ja poika sen varjolla...

Tästä tuli jotenkin kurja fiilis. Tunnen tuon kyseisen teinin monien vuosien ajalta ja fiksulta teiniltä vaikuttaa. On hyvä olla varovainen joo, mutta ei kannata liikaa maalata piruja seinille. Ap

Eli tyttö on alle 16.. ei siinä pojan fiksuus riitä jos laki sanoo muuta. Eli sulle on ok että lähes aikuinen jätkä panee sun teinityttöä teidän kotona? Hieno homma💪

No en mä sitä noin ajatellut. Tyttö on 15 ja täyttää 16 ens talvena. Pojat täyttäneet vasta 17. Mun mielestä ei tuo ikäero nyt liian iso ole, jos molemmilla on tunteita ja haluavat viettää aikaa yhdessä. Tottakai itsekin hieman mietin sitä, jos tässä nyt tulee jotain draamaa, miten poikien kaveruuden käy. Se on niin kauan kestänyt että turhaan sitä ei pidä tuhota. Mutta en minä ala teinien suhteita kieltämään tai väliin menemään. Tätä kaveria pidän fiksuna, koska tunnen pidemmältä ajalta. Voisihan tytöllä olla joku 17v poika jota en tuntisi. Ei sekään parempi olisi.

Ja sun ei tarvi huolehtia mun lasten seksielämästä. Meillä on kyllä asioista puhuttu. Ap

Vierailija
22/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on täyssisarukset kyseessä niin en ymmärrä sitä poikaa. Eikö ällötä koskea hyvän ystävän siskoon joka muistuttaa paljon ystävää?

Ei ällötä. Itsekin nuorena kairasin hyvän kaverin siskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö tyttö jo lakanat pesukoneeseen? Haiseeko huoneessa sperma?

Vierailija
24/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule tänne sitten itkemään jos tyttö särkee sydämensä tai sisarukset paskoo välinsä. Varoitettu on.

Vierailija
25/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni ajattelee heti noin rumasti? Olitteko koskaan teini-iässä rakastuneita? Minä olin ja rakkauteni kohde oli onneksi fiksu poika, ei mikään laskelmoiva kusipää. Miten ihanaa ja ihmeellistä oli vaan olla lähekkäin.

Vierailija
26/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä ettei tyttö sanonut mitään, että hänelle tulee yövieras? Saako muutkin pojat tulla yöksi noin vain lupaa kysymättä? 

Vierailija
27/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi siis pyysi ystävänsä kylään heilastamaan? Miksi tuotakaan ei ole voinut sanoa suoraan kenen luo nyt oikeasti ollaan tulossa kylään? 

Vierailija
28/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullut vähän höynäytetty olo? 

Vierailija
29/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin 16-vuotiaana yökyläseuraa lennosta. Tyttökaverin luokse siis menin yöksi, mutta päädyin isoveljensä vieraaksi keskellä yötä. Ei varmaan ihan tavatonta.

Vierailija
30/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa ajatuskin, että äitini olisi missään kirjoittanut tuommoista kun olin nuori, enkä omien lasteni asioista puhuisi mitään, en edes nimettömänä. Muuttaneille osataan käyttäytyä ja kunnioitetaan toisiamme.

Vaikka provohan tämä.

Sitä aina mietin, että mikä ihme siinä on, että ihminen tuntee tarvetta tämmöistä soopaa tänne kirjoittaa?

Älyn puute ilmeisesti. Ja moukkamaisuus.

Vierailija
31/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini siis pyytänyt yövieraita lupaa kysymättä ja sinä vaan naureskelet? 

Vierailija
32/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisin pointti tässä tapahtumassa on se että kenen perheessä teinit saavat kutsua yövieraan ilman vanhemman lupaa?

Pojat on 17-vuotiaita ja olleet niin pitkään kavereita ja yöreissuja tehneet jo vuosia toistensa luona että ei meillä lupaa oo tarvinnut siihen kysyä. Nuorempana kyllä saatoin varmistaa vielä vanhemmilta että onhan ok että jää meille. Ap

Eikö yhtään ihmetytä, että yöreissut tehdäänkin nyt toisen teinin luokse sanaa sanomatta? 

Tässä on kuitenkin nyt ihan kahdesta eri asiasta kyse. 

Vierailija
33/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi ikinä sotkeutua sisarusten kavereihin, ainakaan mihinkään bestiksiin. Teinisuhde päättyy kuitenkin ennen pitkää. Jos on katkera ero, eihän sitä eksää kotonaan enää halua nähdä.

Vierailija
34/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ilmoitit tuon kaverin vanhemmille ettei yökyläily mennytkään niin kuin kaikki kuvitteli?

Alaikäinen kumminkin. Vanhemmilla oikeus tietää missä poika nukkui.

Vierailija
35/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tyttö oo pojalle liian nuori? Ettei tuu hyväksikäytetyks? Tyttö oikeasti ihastunut ja poika sen varjolla...

Tästä tuli jotenkin kurja fiilis. Tunnen tuon kyseisen teinin monien vuosien ajalta ja fiksulta teiniltä vaikuttaa. On hyvä olla varovainen joo, mutta ei kannata liikaa maalata piruja seinille. Ap

Eli tyttö on alle 16.. ei siinä pojan fiksuus riitä jos laki sanoo muuta. Eli sulle on ok että lähes aikuinen jätkä panee sun teinityttöä teidän kotona? Hieno homma💪

No en mä sitä noin ajatellut. Tyttö on 15 ja täyttää 16 ens talvena. Pojat täyttäneet vasta 17. Mun mielestä ei tuo ikäero nyt liian iso ole, jos molemmilla on tunteita ja haluavat viettää aikaa yhdessä. Tottakai itsekin hieman mietin sitä, jos tässä nyt tulee jotain draamaa, miten poikien kaveruuden käy. Se on niin kauan kestänyt että turhaan sitä ei pidä tuhota. Mutta en minä ala teinien suhteita kieltämään tai väliin menemään. Tätä kaveria pidän fiksuna, koska tunnen pidemmältä ajalta. Voisihan tytöllä olla joku 17v poika jota en tuntisi. Ei sekään parempi olisi.

Ja sun ei tarvi huolehtia mun lasten seksielämästä. Meillä on kyllä asioista puhuttu. Ap

No ei tuo ikäero mikään paha ole. Ihan normaali. Kyllä itsestä ainakin olisi kiva, kun tuntisi pojan jo valmiiksi.

Vierailija
36/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Teini levittää reitensä keskellä perheen kotia mutta AV-mamma ei huomaa mitään.

Vierailija
37/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ilmoitit tuon kaverin vanhemmille ettei yökyläily mennytkään niin kuin kaikki kuvitteli?

Alaikäinen kumminkin. Vanhemmilla oikeus tietää missä poika nukkui.

En yhtään ihmettele, miksi jotkut teinit eivät vanhemmilleen kerro mitään. Poika kuitenkin lähes täysi-ikäinen ja edelleen täytyisi mammalle raportoida kaikki. Ihmekkään, kun tuntuu, että moni laittaa välit poikki vanhempiinsa täytettyään 18v...

Vierailija
38/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini siis pyytänyt yövieraita lupaa kysymättä ja sinä vaan naureskelet? 

Kaikki ei ole yhtä tiukkiksia pirttihirmuja.

Vierailija
39/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ovat kaikki sekopäiset pervot innoissaan ketjussa. Taisi jäädä jotain hampaankoloon teininä.

Vierailija
40/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuori tyttö yövierailuihin. Seurustelua noin vakavasti ei tarvi aloittaa aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi