Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vapaaehtoisesti koiraton eli veko

Vierailija
16.09.2014 |

Elämäni on vapaata ja upeaa, ilman koiraa voin matkustella ja käyttää rahaa koiran sijaan itseeni. Olen kiitollinen valinnastani!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin!

Vierailija
2/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ja velat ootte kaikki yhtä ärsyttäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vakoja ymmärrä, koira elämän suola on. Vako vihaa kuitenkin koiria ja koirien omistajia vaikka muuta väittäisikin. Ihmisillä on ollut koiria jo kymmeniä tuhansia vuosia, siksi koirattomuus on epäluonnollista tai ainakin alkukantaista.

Toivottavasti jokainen vako muistaa sylkäistä joka kerran koiran nähdessään, muuten ei ole oikea vako ja kuitenkin salaa haaveilee koirasta.

Vierailija
4/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten te vekot jaksatte?! Taidat olla sisimmässäsi vain kateellinen, sillä minun, koiranomistajan elämä on niin autuaan ihanaa, etten vaihtaisi tätä ikinä mihinkään!

Vierailija
5/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä myönnän että saatan heikkoina hetkinä salaa haaveilla koirasta. Ap

Vierailija
6/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:29"]Joo mä myönnän että saatan heikkoina hetkinä salaa haaveilla koirasta. Ap
[/quote]

Eikun en tietenkään mitään myönnä! Vahingossa ostin ruokakupin ja hauhauta mut en mä mitään koiraa haluu ever. Naapurin koira ei oo yhtään söpö. Ap

Vierailija
7/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:29"]

Joo mä myönnän että saatan heikkoina hetkinä salaa haaveilla koirasta. Ap

[/quote]

Hyvä, että voit edes näin anonyyminä myöntää asian! Tiesinhän! Nyt vain kennelliiton kautta miettimään oman kakkakoneen hankintaa ja olet yksi meistä!

Vierailija
8/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen veki eli vapaaehtoisesti kissaton. Mrrrjauuuu vaan teille, senkin kissalliset!

Vierailija
9/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:34"]

Olen veki eli vapaaehtoisesti kissaton. Mrrrjauuuu vaan teille, senkin kissalliset!

[/quote]

eikun vaki :D

Vierailija
10/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaha ilmottautuu eli vapaaehtoisesti hamsteriton :D

Vierailija
11/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paitsi veko, myös veki, vema, veha, veki toisen kerran. Vemi en ole, mutta kaveri on. 

Vierailija
12/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olit ajatellut varmistaa koirattomuutesi jatkossa? Oletko vannonut valan, asuthan varmasti asunnossa johon koiraa ei voi ottaa ja eihän sinulla missään tapauksessa ole farmariautoa? Kuitenkin moni veko valmistautuu koiran hankkimiseen vaikka autovalinnoilla ja matkustelemalla jatkuvasti, todellisuudessa mielessä kalvaa koko ajan että milloin sen koiran voi ottaa ja miten kertoa sukulaisille ettei olekaan veko. Entä jos kumppani haluaakin koiran? Mitä sitten tehdään? Onhan se nyt sitä toista kohtaan väärin jos vekolla on pakkomielle koirattomuudesta ja kumppani haluaisikin pikku hauvelin. Miten sellainen parisuhde voi mitenkään onnistua?

Vierailija
13/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vahe, en aio koskaan hankkia hevosta. Olen tästä tosi ylpeä.

Vierailija
14/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todellakin vako, enkä ikinä haluaisi kuolaavaa, haisevaa, kusevaa ja paskaavaa piskiä nurkkiini. Sit sitä epeliä pitää ruokkia ja kasvattaa, viedä koirapuistoihin, löytää sille koirakavereita varsinkin, jos ei toista koiraa hanki. Koirat roikkuu lahkeessa ja hakee huomiota ja niillä on jos jonkinlaisia uhma- ja mörköpelkokausia. Kuivaksi oppiminenkin on ihan järjetön haaste ja silti ne rakit vaan tahtoo sisälle joskus merkkailla ja jengi valittaa tästä, että omistajan vika kun ei ole kasvattanut piskiään paremmin mut jotkut koirat nyt vain on semmoisia haasteellisempia tapauksia. Joo olisi todella hienoa olla tämmöisen haasteellisen penikan kasvattaja ja viettää kaikki vapaa-aika pennun kanssa sähläten, ei kiitos! 
Tällä tavoin mulla on normaali elämä, siisti koti, ei tartte miettiä mihin sen koiruuden tunkee, kun lähtee lomille, ei tartte olla lenkittämässä ja kantamassa niska vääränä ruokakasseja kotiin. Saa nukkua yöt rauhassa kun ei tartte kuunnella pennun ulvontaa ja kitinää. Pahimmassa tapauksessahan ne tunkee samaan sänkyyn, kun eivät muuten saa nukuttua. JUU NO THANKS. Säälin koirien omistajia. 

Vierailija
15/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasi! Kuinka ihanaa onkaan elää ilman siiliä! Ei tarvi yöllä pissalle lähtiessään kävellä pitkin piikkejä vaikka elämä onkin ruusuilla tanssimista.

Vierailija
16/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun käy kävelyllä, ei tartte pysähdellä vähän väliä, ei tartte nykiä, ei tartte vihaisena komentaa ketään, ei tartte huomioida ymäristöä, että tuleekohan koirani toimeen vastaantulijoiden kanssa vai ei.

Voin vain kävellä silloin kun haluan ja antaa mieleni rentoutua.

Vierailija
17/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:37"]Miten olit ajatellut varmistaa koirattomuutesi jatkossa? Oletko vannonut valan, asuthan varmasti asunnossa johon koiraa ei voi ottaa ja eihän sinulla missään tapauksessa ole farmariautoa? Kuitenkin moni veko valmistautuu koiran hankkimiseen vaikka autovalinnoilla ja matkustelemalla jatkuvasti, todellisuudessa mielessä kalvaa koko ajan että milloin sen koiran voi ottaa ja miten kertoa sukulaisille ettei olekaan veko. Entä jos kumppani haluaakin koiran? Mitä sitten tehdään? Onhan se nyt sitä toista kohtaan väärin jos vekolla on pakkomielle koirattomuudesta ja kumppani haluaisikin pikku hauvelin. Miten sellainen parisuhde voi mitenkään onnistua?
[/quote]

Ei kehtaa kaiken vekoilun jälkeen enää pyörtää päätöstä vaikka mieli tekisi :( Se katkeroittaa mutta maine ei mene sukulaisten ja muiden koirallisten silmissä.

Vierailija
18/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:38"]

[/quote]

Miten voit olla noin itsekäs?! Entä jos joku päivä hevonen seisoo ovesi takana? Laitatko oven kiinni ja jätät ulos? 

Vierailija
19/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi ikimaailmassa olla veka tai veku! Silloin olisin myös veti. T. Kanalanomistaja

Vierailija
20/43 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 16:38"]

[/quote]

Minulla ei ole lehmiä, joten olen vale. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi