Ovulaatiotesti ei näytä koskaan plussaa
Oonko ainut joka ei vaan saa ovulaatiotestiin positiivista tulosta ikinä? Kuitenkin olen todistettavasti ovuloinut (kolme raskautta). Yritän ottaa ehkäisysovellusta käyttöön ja sen tarkkuus parantuisi, jos ovulaation pystyisi todentamaan myös testillä, mutta ei.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Testaat väärään aikaan?
Sovellus on tunnistavinaan ovulaation (perustuu aamulämmön mittaamiseen) ja sen mukaan oon kyllä aina testaillut ovulaation aikaankin. Aloitan hyvissä ajoin, mutta koskaan en saa kahta yhtä vahvaa viivaa.
Nuo sovellukset on täysin turhia, miksi vaivata päätään? Sulla on myöhäinen ovulaatio ja silti olet onnistunut taskautumaan. Mitä lisätietoja sä nyt muka enää tarviit?
Vierailija kirjoitti:
Nuo sovellukset on täysin turhia, miksi vaivata päätään? Sulla on myöhäinen ovulaatio ja silti olet onnistunut taskautumaan. Mitä lisätietoja sä nyt muka enää tarviit?
Myöhäinen ovulaatio?
Käyttäisin sovellusta ehkäisyyn. Olisi kiva jos siihen voisi luottaa. Siksi vaivaan päätäni.
Käytätkö aina samaa testiä? Minulla on Flo-sovellus ollut käytössä jo muutaman vuoden ihan muuten vaan, mutta kun aloitettiin lapsen yrittäminen, testasin Flon ennustaman ovulaation myös testeillä. Pregcheckin testit toimivat oikein mainiosti, niistä näki selkeästi kuinka testiviiva alkoi vahvistua mitä lähempänä ovulaatio oli. Plussakin oli erittäin selkeä. Rfsu:n ovistestit taas voisin heittää suoraan roskiin: ne eivät näyttäneet minulla MITÄÄN, edes ovulaation aikana. Että eroa voi olla myös ovistesteilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö aina samaa testiä? Minulla on Flo-sovellus ollut käytössä jo muutaman vuoden ihan muuten vaan, mutta kun aloitettiin lapsen yrittäminen, testasin Flon ennustaman ovulaation myös testeillä. Pregcheckin testit toimivat oikein mainiosti, niistä näki selkeästi kuinka testiviiva alkoi vahvistua mitä lähempänä ovulaatio oli. Plussakin oli erittäin selkeä. Rfsu:n ovistestit taas voisin heittää suoraan roskiin: ne eivät näyttäneet minulla MITÄÄN, edes ovulaation aikana. Että eroa voi olla myös ovistesteilläkin.
No käytän aina just tuota rfsu testiä, enpä tullut ollenkaan tätä ajatelleeksi! Kiitos, kokeilen toista merkkiä.
No en kyllä luottaisi johonkin sovellukseen ehkäisykeinona. Olette sitten varmaan valmiita neljänteen lapseen?
Jos käytät ehkäisyyn, niin testaatko myös kuinka kauan miehesi siittiöt säilyvät elossa elimistössäsi?
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät ehkäisyyn, niin testaatko myös kuinka kauan miehesi siittiöt säilyvät elossa elimistössäsi?
Tämä ei ole oleellinen tieto. Kannattaa tutkia miten sovellus toimii ennen kuin yrittää päteä.
Minun ovulaatio kuukautisten jälkeen. Molemmat raskaudet 5 päivää kuukautisten alkamisesta.
No niin, uusi testimerkki ja plussa heti ekasta testistä. Tein mielenkiinnosta sitten myös Rfsu testin kun niitä oli jäljellä ja toden totta, ei näyttänyt edelleen yhtään mitään.
Ap
Oon ainut?