Seksi synnytyksen jälkeen
Alatiesynnytys 7 viikkoa sitten ja nyt lähinnä miehen toiveesta palattu seksin pariin. Itselläni on halut hukassa, mies on myös tajunnut tämän ja nyt ei enää riitä että harrastetaan sitä seksiä vaan pitäisi puhua tuhmia siitä miten tekee mieli. Olen maailman huonoin näyttelijä tai valehtelija, oikeasti tekee mieli lähinnä nukkua tai saada edes hetki omaa aikaa. Olen yrittänyt tätä selittää mutta ei näy menevän perille. Mitä voin tälle sanoa ettei tule taas riitaa?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut aina sellaisia miehiä jotka panee ns velvollisuudesta, joskus kun on ns pakko. Olisit onnellinen että miehesi haluaa sinua.
No ei tuo aloittajankaan tilanne hyvä ole. Aloittajan mies kuulostaa todella itsekkäältä. Toinen on juuri synnyttänyt ja yövalvomisista ja kenties myös imetyksistä väsynyt ja sitten pitäisi jaksaa jotain, mihin ei sen hetkisessä elämäntilanteessa ole paukkuja.
Raskaus ja synnytys ovat isoja fyysisiä ja henkisiä ponnistuksia + vastasyntyneen hoitaminen. Ylimääräistä hemmottelua ja huomiota nainen tuossa tilanteessa kaipaa, eikä mitään vaatimuksia johonkin, mihin nainen ei koe halua tai jaksamista. Miten voikin mies olla noin itsekeskeinen, harmittaa aloittajan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut aina sellaisia miehiä jotka panee ns velvollisuudesta, joskus kun on ns pakko. Olisit onnellinen että miehesi haluaa sinua.
Mieheni haluaa seksiä. Et ole itse tainnut koskaan olla niin väsynyt että uni menee edelle. Taas tänään seksiä vauvan nukkuessa, juuri ja juuri vältin riidan aiheesta ja sittenpä se vauva sopivasti jo heräsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni haluaa seksiä. Et ole itse tainnut koskaan olla niin väsynyt että uni menee edelle. Taas tänään seksiä vauvan nukkuessa, juuri ja juuri vältin riidan aiheesta ja sittenpä se vauva sopivasti jo heräsikin.
Osallistuuko mies edes vauvan hoitoon? Ja oikeasti siis vänkää, että nyt pannaan, vaikka ilmaiset väsymyksesi? Sinun pitää tehdä miehelle selväksi, että tällä hetkellä uni menee sinulla kaiken muun edelle, myös siis miehen halujen edelle. Ja että mies on itsekäs paska, jos siitä suuttuu.
Vastasyntynyt kun on enimmäkseen äidin hoidettavana imetyksen takia, mies kyllä saa rauhassa yönsä nukkua, kun ei ole pakko herätä. Ellei teillä sitten ole rintapumppu tai korvikkeet käytössä, jolloin mieskin voisi osallistua vauvan ruokkimiseen.