Toivoisitko Jennifer Anistonin ja Brad Pittin olevan vielä yhdessä?
Minä en vieläkään hyväksi heidän avioeroaan vuonna 2005 (enkä varsinkaan sitä, että Brad meni yhteen sen taulapää Angelinan kanssa).
Kommentit (24)
En toivo. Brad Pitt voisi olla minun kanssani yhdessä.
Mutta hehän ovat taas yhdessä. Vanha suola janottaa.
Näpit irti Bradista, se on mun enkä jaa sitä kenenkään kanssa.
toivotko itse että omistaisit aivot?
Jos palaisivat yhteen, se toisi pientä uskoa siihen, että vanha rakkaus voi roihahtaa uudestaan. Tällä tarkoitan omaa vanhaa rakkauttani.
Itse Bradi ja Jenniferi eivät juuri kiinnosta. Varmaan ansaitsevat onnen hekin.
No joo, hieman samoilla linjoilla, mutta eiköhän aika ole jo ajanut yhteisen elämän ohi? Kaiken huippuna ovat nuo Angien (ja Bradin) lapset. Mitäköhän he ovat mieltä. Osa voi puolustaa äitiään, kun taas sitten toisinpäin. Eihän asia kellekään heistä kuulu, mutta voivat vaikka olla ilkeitäkin ja katkaista välit?.
Mutta, jos rakkaus voittaa, niin se kaikkivoipaisena saa kenties unohtamaan menneet?
En, se on mennyttä, olisin hyvin hämmästynyt jos niin kävisi. Jenin pitää löytää joku uusi…esim. David Schwimmer!
Kenenkäs ex-tyttöystävänsä kanssa se Ben Affleck nykyään seukkaa? Vai olikos se joku toinen?
En. Ärsyttäisi se fanien sekoaminen tuntemattomien tyyppien parisuhteesta.
Angelina on ihan kajahtanut. Leikkauttanut ryntäänsäkin pois rintasyövän pelossa.
Jenniferin lastenhankkimisajat olivat ja menivät (ja jäivät käyttämättä).
Nyt Jennifeeri tänne Suomeen ja maajussille morsiameksi! Meillä riittää isäntiä halittaviksi. On sikalan omistajia, lypsykarjatilan pitäjia ja vaikka mitä farmaria.
Vierailija kirjoitti:
Angelina on ihan kajahtanut. Leikkauttanut ryntäänsäkin pois rintasyövän pelossa.
Toivottavasti kondylooma valtaa pippelisi. Näin ens alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Angelina kantaa rintasyövälle altistavaa geeniä. Taisi äitinsäkin kuolla siihen. Leikkautti rintansa, otti täytteet ja teki jotain munasarjoilleenkin, kuten moni muu.
Tunsin erään edesmenneen naisen, jonka äiti, isoäiti ja sisko menehtyivät rintasyöpään. Ja arvaatko mihin tuntemani nainen menehtyi?
Onko Angelinalla Botoxia huulissaan?
Joo, ne voisivat palata yhteen ja sitten minä ja he voitaisiin pitää kimppakivaa yhdessä.
Bradin olisi kannattanut mennä minun kanssani naimisiin. Minä olisin tehnyt hänet onnelliseksi. Nyt Pittillä on jo takanaan kaksi avioeroa.
Angelinalla ei hissi mene ihan sinne kaikkein ylimpään kerrokseen.
En, Jenniferille pitää löytää n.10v. nuorempi mies.