Kyllä minua säälittää te Suomessa asuvat äidit
Vai pitäisikö sanoa että lapet säälittää enemmän? Ettehän te pissikset välitä muusta kuin itsestänne, lapsi päiväkotiin 10 tuntia että saa sen omakotitalon. Hyi helvetti!
Kommentit (30)
Olipa väsynyt provoiluyritys. Päivän huonoin, pisteet siitä.
Jaa. Jos taas et laita päiväkotiin vaan hoidat itse kotona, olet huono ihminen joka makailee vaan tuilla kotona.
Tässä ei voi voittaa mitenkään.
Ärsyttävää sättimistä ja solvausta, jossa kuitenkin piilee vinha perä. En tiedä pitäisikö ylä- vai alapeukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:42"]
[/quote]
Eipä ollut provo. Asubn ulkomailla eikä minun tarvitse rääkätä lapsia tai itseäni tuolla tavalla. Tuleeko sinulle yllätyksenä, että ulkomailla eletään toisin?
Helsingissä asuessa pitää lapsi laittaa päiväkotiin jotta saa ihan sen kerrostalokolmionkin maksettua ......
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:42"]
[/quote]
Eipä ollut provo. Asubn ulkomailla eikä minun tarvitse rääkätä lapsia tai itseäni tuolla tavalla. Tuleeko sinulle yllätyksenä, että ulkomailla eletään toisin?
[/quote]
Yllätyksenä tulee ainoastaan miten idiootteja jotkut on! Tai no.... ei oikeastaan
Äh, et saa edes pisteitä surkeimmasta provosta. Vien nekin pois, kun jatkat vaan. Etkä muuten saa sitä tyhjän pillimehun pilliäkään, näpit irti. Hana on vettä täynnä ja leikkiä voit vaikka varpaillasi. Noni, ruokavälkkä on ohi ja nyt kaikki omiin pulpetteihinsa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:46"]
Helsingissä asuessa pitää lapsi laittaa päiväkotiin jotta saa ihan sen kerrostalokolmionkin maksettua ......
[/quote]
Mikset muuta pienempään asuntoon? Kaksiokin varmaan riittäisi. Muista, että ennen kokonainen perhe asui yhden huoneen talossa.
Suukko ja hali <3