Mä rakastan miestäni niin, että sattuu.
Ihan pakko sanoa tämä nyt jollekin, en viitsi kavereille hehkuttaa. Se on niin ihana mies. Odotan iltaa, että pääsen taas kääriytymään ihanihan lähelle<3.
Kommentit (13)
Sama, mutta mies on varattu, toiselle.
Säännöt rakkaudelle ja ehkä ensi elämässä.<3
Mä rakastan lapsiani tuolla tavalla. Tunnesuhde mieheen on paljon arkisempi.
Tuo ei ole mitään äidinrakkauteen verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:16"]Tuo ei ole mitään äidinrakkauteen verrattuna.
[/quote]
Se on totta. T. 2
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:14"]Sama, mutta mies on varattu, toiselle.
Säännöt rakkaudelle ja ehkä ensi elämässä.<3
[/quote]
Voi ei :(
Mua kyllä ärsyttää se "säännöt rakkaudelle" -biisi todella paljon. Jos oman puolisoni pitäisi keksiä sääntöjä niin toivon, että lähtisi sen rakkautensa perään. En minä halua olla mikään velvollisuus, jonka takia pitää keksiä ettei saa sitä tätä ja tota....Ja näkihän sen mitä Anna Puun liitolle kävi.
Toivottavasti pääsette hyvää ratkaisuun.
T. 2
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:15"]
Mä rakastan lapsiani tuolla tavalla. Tunnesuhde mieheen on paljon arkisempi.
[/quote]
Sama juttu. Rakastin kyllä miestäni tuolla tavalla, kun olimme vastarakastuneita, mutta en edes pysty kuvittelemaan, että voisin rakastaa jotakuta aikuista noin pitemmän aikaa. Tuntuu oudolta!
Niin minäkin. Yhdessä 7 vuotta ja ei tämä laannu. Lapsikin on ja se rakkaus on erilaista. Miestäni rakastan yli kaiken, lastani enemmän kuin mitään. :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:16"]
Tuo ei ole mitään äidinrakkauteen verrattuna.
[/quote]
Miksi niitä edes pitäisi verrata. Loukkaavaa myös miehiä kohtaan. Mies ei voi rakastaa samalla tavalla, kun ei voi rakastaa samalla tavalla kuin äiti.
Mäkin rakastan! Ja takana 14 v, toivottavasti ikuisuus edessä. Normaalia tai ei, ihan yks hailee. ( Rakkaus lapsiin on tunteena täysin eri, eikä siitä ollut tässä aloituksessa kysymys. )
Rakastan mä lapsianikin, enemmän kun mitään. Se on selvää. Mietin niitä ihanuuksia kaiket päivät töissä ja illalla halaan vuorotellen kaikkia neljää. Rakkaus mieheen ei aina ole niin selvää ja siksi sitä tässä mietin. Mutta juuri nyt mä olen niin rakastunut omaan mieheeni, että pakko päästä se sanomaan jollekin.- ap
Hih! Ihan sama tunne juuri tänään. Yhteisiä vuosia takana 19.