Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäkö miehet ratkoa (naisen) ongelmia?

Vierailija
07.08.2014 |

Parisuhdeoppaissa sanotaan että miehen pitää oppia pois tavastaan alkaa ehdottaa ratkaisuja, kun nainen valittaa esim. työpäivästä. Nainen kuulemma haluaa vaan avautua ja että häntä kuunnellaan, ei ehdotuksia siitä mitä pitää tehdä. Mua on jo pidemmän aikaa ihmetyttänyt tämä, sillä itse kyllä haluaisin että mulla olisi mies, joka osaisi ehdotta ratkaisuja. Olettaen tietenkin, että mies on fiksu ja ehdotukset hyviä:)

Oman lähipiirin miehet ovat aina murtuneet helposti paineen alla, tulevat vihaisiksi kun kerrotaan joku ongelma/katoavat kokonaan, joten tämä miesten taipumus pyrkiä ratkomaan (naisen) ongelmia on mulle ihan teoreettinen asia. Ja koska rooli ei ole miehille täällä päin kelvannut, minä otin ongelmanratkojan roolin itse jo melkein lapsena. Ja nyt en enää halua sitä. Olisi ihanaa kun voisi ulkoistaa homman.

Av-otannan perusteella, pitääkö se paikkansa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kyllä ongelmista. En minäkään halua yrittääkään ratkoa kaikkia tuttavapiirin ongelmia, joten epäilen miehilläkin olevan rajansa. Jos ongelma on ratkaistavissa työkaluilla, niin pitkin hampain, mutta kun alkuun pääsee, niin mielellään. Jos ongelma on henkistä laatua ja ongelmaa pukkaa yksi toisensa jälkeen, ehkä sinniä riittää ihastumisvaiheessa, mutta myöhemmin suuri osa sanoista menee yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, ratkaisun ollessa monotoninen myötäily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan naisen joka osaa ratkoa itse omat ongelmansa.

Vierailija
4/4 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:32"]

Itse haluan naisen joka osaa ratkoa itse omat ongelmansa.

[/quote]

Autatko ystävisäi koskaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan