Missä iässä teillä alkanut hiukset harmaantumaan?
Minulla ikää 54v ja ei vielä ainuttakaan harmaata hiusta päässä. Pari viikkoa sitten kävin ottamassa raidat ja kysyin tutulta kampaajalta, että näkyykö harmaata, ei kuulemma löytänyt yhtään harmaata.
Äitini nyt 75v ja hänellä hiukseta alkaneet harmaantua vasta kun jäi eläkkeelle. Siskoni minua pari vuotta nuorempi, eikä hänelläkään harmaita hiuksia.
Kommentit (23)
Olisinkohan ollut 35.
Miksi kysyt ?
Mikä niissä harmaissa niin teitä naisia kauhostuttaa? Vanha on vanha, riippumatta hiusten väristä.
Jokunen kuukausi sitten huomasin ekat kaksi harmaata hiusta, ja täytin pari viikkoa sitten 30v. Vaalea maantienharmaa oma oikea väri.
Mulle tuli 33-vuotiaana yksi harmaa hius, mutta sen jälkeen niitä ei ole tullut, olen 40. Hämmentävää! Ap on kyllä pitkälle selvinnyt ilman harmaantumista.
84 vuotiaana alkoi tulla harmaita ja ky rpä ei seissyt enää entisellään kuin rautakanki.
46v ja olen viimeaikoina löytänyt 2 harmaata hiusta
Mulla näkyy maantienharmaan seassa ihan kunnon harmaitakin. 31v. Ehkä vuoden ajan oon tuota huomannut. Toki kun oma väri on niin hiekanharmaa kuin voi vaan olla niin vaikeampi erottaa kunnon harmaata kuin esim. tummista hiuksista. Värjään toki hiuksia.
Jotain 45 vuotiaana alkoi harmaantumaan mutta nyt on vähän tummentunut takaisin kun kilpirauhashormooni purkista alkaa toimimaan ja korjaamaan kroppaa. Useampia vuosia mennyt.
Eivät harmaantuneet. Odotan, että harmaantuuko kalju. Tai joko munankarvat taikka jompikumpi rintakarva, jospa jopa kumpikin rintakarva.
Räjähti käsiin 37v. Siihen asti yksittäisiä muutamia näkyi kunpeilistä katsoi. Nyt on varmaan kolmasosa jo. Tulee kalliiksi kun juurikasvussa näkyy heti ja ei ole kuva näyttää mummolta.
minulla oli jo 15-vuotiaana luonnostaan tuhkanväriset hiukset
Ei se suoraan kerro vanhenemisesta,riippuu myös hiustyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisinkohan ollut 35.
Miksi kysyt ?
Haluaa brassata.
43v aloin huomaan ensimmäiset, tästä on nyt pari vuotta ja juurikasvu on nyt n.40% harmaata. Olen tumma joten huomaa paremmin kuin vaaleilla.
36v. Ja todellakin laitan tyven, en halua näyttää mummolta. Oma väri tumma, joten näkyy hyvin.
40v olin. Nyt pari vuotta myöhemmin yksittäisiä harmaita välillä näkyy.
Siinä kolmekymppisenä, veli jo vähän nuorempana. Tilanne oikeastaan sama nyt 45-vuotiaana eli niihin kohtiin mihin tuli, jäi, mutta tilanne ei ole juuri edennyt. Äiti 70 eikä oikeastaan harmaata näy, isällä oli jo alle kuusikymppisenä täysin harmaa. Muutenkin olen perinyt isän ulkonäön ja sairaudet, äiti ei kärsi mistään vanhuuden vaivoista.
Ekat harmaat alle 30-vuotiaana. Nyt olen 44 ja suurin osa jo kasvaa harmaana, mutta värjään.
45v ikäisenä. 3v lisääntynyt. Hiuslaatu muuttunut.
Harmaannuin vähän yli kolmekymppisenä.