Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku muu lopettamassa nettifoorumien käyttöä?

Vierailija
16.09.2014 |

Vuosien eri foorumeilla pyörimisen jälkeen tää alkaa olla tässä. Suurimman osan aikaa esim. av-palsta saa vaan verenpaineen kohoamaan. Joo, onhan täällä ja muualla joskus hauskaa, mutta onko se hupi sen arvoista, että ärsyyntyy miltei päivittäin ja saman ajan vois käyttää hyödyllisemmin esim. oikeiden kirjojen lukemiseen tai liikkumiseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minä käyn eräällä tavallaan harrastusfoorumilla joka on todella antoisa ja tärkeäkin minulle. Eivät kaikki nettifoorumit ole samanlaisia.

Vierailija
2/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin, että 90% anonyymeillä nettifoorumeilla kirjoitetusta on trollailua. Sen vuoksi en ärsyynny kirjoituksista ja monesti lyön itsekin löylyä lisää omilla kommenteillani. Kun haluan keskustella asiallisesti erilaisista aiheista, en valitse siihen tarkoitukseen anonyymiä nettifoorumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:43"]

Mä ajattelen niin, että 90% anonyymeillä nettifoorumeilla kirjoitetusta on trollailua. Sen vuoksi en ärsyynny kirjoituksista ja monesti lyön itsekin löylyä lisää omilla kommenteillani. Kun haluan keskustella asiallisesti erilaisista aiheista, en valitse siihen tarkoitukseen anonyymiä nettifoorumia.

[/quote]

Niin, mutta mua on alkanut ärsyttämään ihan oikeiden nimimerkkien (ja sellasten joiden henkilöllisyys on tiedossa) kommentit muillakin foorumeilla + puhumattakaan jostain iltalehtien facebook-tunnuksilla tehdyistä kommenteista. 

Oon vaan tuhlannut aivan helvetillisesti aikaa elämättömyyteen tällaisissa paikoissa. Nyt on pakko lopullisesti tehdä muutos. Kohta lähden asioille, tsekkaan kerran tämän viestiketjun ja laitan blokit päälle foorumeille joissa ajanvietto on tapahtunut :)

Vierailija
4/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:43"]

[/quote]

Niin, mutta mua on alkanut ärsyttämään ihan oikeiden nimimerkkien (ja sellasten joiden henkilöllisyys on tiedossa) kommentit muillakin foorumeilla + puhumattakaan jostain iltalehtien facebook-tunnuksilla tehdyistä kommenteista. 

Oon vaan tuhlannut aivan helvetillisesti aikaa elämättömyyteen tällaisissa paikoissa. Nyt on pakko lopullisesti tehdä muutos. Kohta lähden asioille, tsekkaan kerran tämän viestiketjun ja laitan blokit päälle foorumeille joissa ajanvietto on tapahtunut :)

[/quote]

Ymmärrän. Itsekin kyllästyin Kaksplussaan samasta syystä.  Mä tykkään AV:stä juuri siksi, että täällä ollaan vaan vierailijoita.

Vierailija
5/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
6/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämä on kamalaa ajanhukkaa. Eilen päätin, etten enää tule tänne. Sitten piti kulutaa 5min pyyhe päässä, kun hoitoaine vaikuttaa... ja en keksinyt mitään muuta. Kiitos tästä aloituksesta, koetan pysyä poissa jatkossa! Lähden vaikka ulos kävelemään tänä vapaana aamupäivänä ennen töihin lähtöä.

Vierailija
7/7 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:33"]

Juu, tämä on kamalaa ajanhukkaa. Eilen päätin, etten enää tule tänne. Sitten piti kulutaa 5min pyyhe päässä, kun hoitoaine vaikuttaa... ja en keksinyt mitään muuta. Kiitos tästä aloituksesta, koetan pysyä poissa jatkossa! Lähden vaikka ulos kävelemään tänä vapaana aamupäivänä ennen töihin lähtöä.

[/quote]

Näinpä! Tavasta poisoppiminen on hidasta, mutta palkitsevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi