Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini ei halunnut lähteä isälleen. Eksä soitti mulle ja haukkui pystyyn.

Vierailija
20.08.2021 |

Kuulema olen mustamaalannut häntä ja kiellän poikaa tapaamasta isäänsä. Just. Huusi kuin raivopää ja vielä kehtaa ihmetellä miksi lapsi ei halua nähdä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa siihen oletko asenteellasi vaikuttanut lapsen arvostukseen toista vanhempaa kohtaan, teini-ikä on hankala ja silloin jos koskaan lähivanhemmalla on todella suuri merkitys sille, että teini säilyttää läheiset välit myös etävanhempaan. Teinithän eristäytyvät ja nyt isona riskinä on, että tuet käytöstä, josta on hänelle itseasiassa haittaa. Sinulle se sävystä päätellen olisi etu, mutta halusit tai et, lapselle parempi on pitää huolta suhteesta isäänsä. Vaikka vähän pakottamalla.

Näin. En erikoisesti pidä exästäni, enää, mutta luotan häneen, hän on ihan hyvä isä ja pojalleen tärkeä. Haluan tukea kaikin mahdollisin keinoin heidän suhdettaan. Jos huomaisin nihkeyttä isän luokse menemisessä selvittäisin mistä on kyse ja yrittäisin parantaa tilannetta.

SE TOINEN VANHEMPI ON SEN LAPSEN OIKEUS -niin paljon ei kannata kehittää vihaa exäänsä kohtaan, että lapsen paras unohtuu.

Ei meillä vihaamisesta ollut kysymys. Meidän teini ei kestänyt, kun isä ”koko ajan valitti ja huusi”.

Totta kai minä olisin halunnut teinin isälleen. Oma aika on luksusta.

Kyllä minä äitinä haluaisin selvittää tilannetta pitemmälle jos noin poikani sanoisi. Kyllä minä vähintään haluaisin tietää, että mistä valitti ja mitä huusi, ja kysyisin isältään, onko noin. Lähtisin vieläpä selvittämään, josko voitaisiin silti sopia jostain. Ei tuo riitä että kohauttaa olkia asialle ja toteaa että voi harmi ja se siitä sitten. Pitäähän teinin opetella selviytymään tuollaisestakin tilanteesta. Eri asia sitten jos isä on täyshullu tai addikti, mutta siitähän tässä ei kai ollut kyse?

tätä juuri tarkoitin kun kirjotin tuolla aiemmin, että pyrkisin selvittämään mistä on kysymys. Ja tämä että isä valittaa ja kontrolloi. Kyllä kyllä, niin meilläkin. kontrolloi kun ottaa luurin yöksi pois ja valittaa kun astiat ei mene koneeseen, läksykirja ei ilmesty eteen jne.

Tätä kiitollisuuden määrää kun exän kanssa molemmat haluamme kasvattaa lasta, eikä kilpailla siitä kumman luona teinillä on rennompaa.

En sano, että tästä olisi aloittajan tilanteessa kyse kun lähtötiedoista tämä ei tule ilmi. Mutta tulee siitä sen verran ilmi, että isän luokse menemättä jättäminen oli ilmoitusasia, jota minä en antaisi sen koskaan olla.

Tätähän kukaan ei halua kuulla. Minulla on oikeus uskoa olevani parempi, ja joka tapauksessa olen parempi ja mukavampi kuin ex.

Vierailija
62/65 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"SE TOINEN VANHEMPI ON SEN LAPSEN OIKEUS -niin paljon ei kannata kehittää vihaa exäänsä kohtaan, että lapsen paras unohtuu.

"

Onhan se,puheessa!

En laita lasta isän luo,joka heiluu kännissä usean päivän,ei laita ruokaa,ei huolehdi nukkumaanmenosta,iltapesuista,vaatteista...mitä vielä. Joo ja vaihtuvien "tyttöystävien "joukkoon "sisarpuuolten" kanssa.

En toki mustamaalaa isää,emn puhu jos ei ole pakko.

Sai aikanaan aloittaa itse tutustumisen. EI tosin ollut kuin pikaisia kahvilla käyntejä.

Niin,raha-asiat. Ikinä en ole saanut penniäkään elareita,ei latin latia,ei killingin killinkiä!

Ihan varmaan oot saanut elareita, ne maksaa kela, jos etä ei vapaaehtoisesti maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"SE TOINEN VANHEMPI ON SEN LAPSEN OIKEUS -niin paljon ei kannata kehittää vihaa exäänsä kohtaan, että lapsen paras unohtuu.

"

Onhan se,puheessa!

En laita lasta isän luo,joka heiluu kännissä usean päivän,ei laita ruokaa,ei huolehdi nukkumaanmenosta,iltapesuista,vaatteista...mitä vielä. Joo ja vaihtuvien "tyttöystävien "joukkoon "sisarpuuolten" kanssa.

En toki mustamaalaa isää,emn puhu jos ei ole pakko.

Sai aikanaan aloittaa itse tutustumisen. EI tosin ollut kuin pikaisia kahvilla käyntejä.

Niin,raha-asiat. Ikinä en ole saanut penniäkään elareita,ei latin latia,ei killingin killinkiä!

Tuo on puhtaasti omaa tyhmyyttäsi... jos olisi totta, mitä se ei ole.. Jollei isä maksa elareita, Kela maksaa. Lapsilisät olet saanut myös, joten parantele vähän tuota valitusvirttä.

Vierailija
64/65 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei myöskään lapset halua kovin usein tavata nyt kun asuvat isällään. Sanovat kyllä rakastavansa ja ikävöivänsä, jopa enemmän aina sen jälkeen kun ovat tavanneet. Tapaamiset vaan rikkovat heidän vapaa-aikaansa ja harrastuksiaan sen lisäksi että isänsä nykyinen on aika kova järjestämään jos jonkinmoista mielenkiintoista reissua ja vierailuja viikonlopulle. Luullakseni juuri siksi että saa lapset pidettyä heillä ja tapaamiset minun, lasten ja isänsä välillä vähissä. On kuulemma aika mustasukkainen ja takertuva nainen sukulaisten mukaan. Olenkin vuoroviikkojen tai joka toisen viikonlopun minun luonani asumisen sijaan tyytynyt viimeaikoina tapaamiseen päiväseltään n. kerran kuussa tai joskus yön yli  tai koko viikonlopun, mökillä joskus viikon lomilla. Vaihdetaan jossain vaiheessa niin päin että lapset muuttavat mulle ja sitten saan varmaan menetettyä aikaa takaisin ja helpompaa kun lapset eivät varmaan halua isäänsäkään tavata kuin kerran kuussa. 

Vierailija
65/65 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et anna hänen edes tavata lapseansa, niin ei hänen pitäisi joutua mitään lapsilisiä sulle joutua maksamaan. 

Huutonaurua!

Ei luoja noiden kommentoijien tasoa, ei mitään käsitystä koko asiasta.