Teini ei halunnut lähteä isälleen. Eksä soitti mulle ja haukkui pystyyn.
Kuulema olen mustamaalannut häntä ja kiellän poikaa tapaamasta isäänsä. Just. Huusi kuin raivopää ja vielä kehtaa ihmetellä miksi lapsi ei halua nähdä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
"SE TOINEN VANHEMPI ON SEN LAPSEN OIKEUS -niin paljon ei kannata kehittää vihaa exäänsä kohtaan, että lapsen paras unohtuu.
"
Onhan se,puheessa!
En laita lasta isän luo,joka heiluu kännissä usean päivän,ei laita ruokaa,ei huolehdi nukkumaanmenosta,iltapesuista,vaatteista...mitä vielä. Joo ja vaihtuvien "tyttöystävien "joukkoon "sisarpuuolten" kanssa.
En toki mustamaalaa isää,emn puhu jos ei ole pakko.
Sai aikanaan aloittaa itse tutustumisen. EI tosin ollut kuin pikaisia kahvilla käyntejä.
Niin,raha-asiat. Ikinä en ole saanut penniäkään elareita,ei latin latia,ei killingin killinkiä!
Ihan varmaan oot saanut elareita, ne maksaa kela, jos etä ei vapaaehtoisesti maksa.
Vierailija kirjoitti:
"SE TOINEN VANHEMPI ON SEN LAPSEN OIKEUS -niin paljon ei kannata kehittää vihaa exäänsä kohtaan, että lapsen paras unohtuu.
"
Onhan se,puheessa!
En laita lasta isän luo,joka heiluu kännissä usean päivän,ei laita ruokaa,ei huolehdi nukkumaanmenosta,iltapesuista,vaatteista...mitä vielä. Joo ja vaihtuvien "tyttöystävien "joukkoon "sisarpuuolten" kanssa.
En toki mustamaalaa isää,emn puhu jos ei ole pakko.
Sai aikanaan aloittaa itse tutustumisen. EI tosin ollut kuin pikaisia kahvilla käyntejä.
Niin,raha-asiat. Ikinä en ole saanut penniäkään elareita,ei latin latia,ei killingin killinkiä!
Tuo on puhtaasti omaa tyhmyyttäsi... jos olisi totta, mitä se ei ole.. Jollei isä maksa elareita, Kela maksaa. Lapsilisät olet saanut myös, joten parantele vähän tuota valitusvirttä.
Minua ei myöskään lapset halua kovin usein tavata nyt kun asuvat isällään. Sanovat kyllä rakastavansa ja ikävöivänsä, jopa enemmän aina sen jälkeen kun ovat tavanneet. Tapaamiset vaan rikkovat heidän vapaa-aikaansa ja harrastuksiaan sen lisäksi että isänsä nykyinen on aika kova järjestämään jos jonkinmoista mielenkiintoista reissua ja vierailuja viikonlopulle. Luullakseni juuri siksi että saa lapset pidettyä heillä ja tapaamiset minun, lasten ja isänsä välillä vähissä. On kuulemma aika mustasukkainen ja takertuva nainen sukulaisten mukaan. Olenkin vuoroviikkojen tai joka toisen viikonlopun minun luonani asumisen sijaan tyytynyt viimeaikoina tapaamiseen päiväseltään n. kerran kuussa tai joskus yön yli tai koko viikonlopun, mökillä joskus viikon lomilla. Vaihdetaan jossain vaiheessa niin päin että lapset muuttavat mulle ja sitten saan varmaan menetettyä aikaa takaisin ja helpompaa kun lapset eivät varmaan halua isäänsäkään tavata kuin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et anna hänen edes tavata lapseansa, niin ei hänen pitäisi joutua mitään lapsilisiä sulle joutua maksamaan.
Huutonaurua!
Ei luoja noiden kommentoijien tasoa, ei mitään käsitystä koko asiasta.
Tätähän kukaan ei halua kuulla. Minulla on oikeus uskoa olevani parempi, ja joka tapauksessa olen parempi ja mukavampi kuin ex.