Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei halunnut lähteä isälleen. Eksä soitti mulle ja haukkui pystyyn.

Vierailija
20.08.2021 |

Kuulema olen mustamaalannut häntä ja kiellän poikaa tapaamasta isäänsä. Just. Huusi kuin raivopää ja vielä kehtaa ihmetellä miksi lapsi ei halua nähdä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota niitä puheluita vastaan. Estä. Teini voi laittaa myös itse viestin, että on mieluummin luonasi ja ei tule.

Vierailija
2/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh onneks olet päässyt tuollaisesta kultakimpaleesta eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvaten oli kännissä?

Vierailija
4/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini saa päättää itse.

Tietysti voit äitinä kasvattaa häntä niin, että "ei jaksa" ei ole sopiva syy. Mutta jos isän kanssa on oikeasti tuollaista, on parempi pitää välimatkaa.

Vierailija
5/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja arvaten oli kännissä?

Varmaan oli muutaman ottanut.

Kyllä taas muistan miksi erosin. Ap

Vierailija
6/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että lapsi ei saa itse päättää millaisen isäsuhteen luo kun katkerat eksät katkoo ne kumminkin.

Vierailija
7/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota se oli mullakin. Pienenä jouduin menemään isälle, mutta sitten kun tuli omaa tahtoa, en enää halunnut mennä katsomaan sitä kun isä raskaan työviikon päälle riipaisee kännit. Ja tästä isä sitten tietenkin haukkui äitini pystyyn. 

Vierailija
8/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen oletko asenteellasi vaikuttanut lapsen arvostukseen toista vanhempaa kohtaan, teini-ikä on hankala ja silloin jos koskaan lähivanhemmalla on todella suuri merkitys sille, että teini säilyttää läheiset välit myös etävanhempaan. Teinithän eristäytyvät ja nyt isona riskinä on, että tuet käytöstä, josta on hänelle itseasiassa haittaa. Sinulle se sävystä päätellen olisi etu, mutta halusit tai et, lapselle parempi on pitää huolta suhteesta isäänsä. Vaikka vähän pakottamalla.

Vierailija
9/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonut että ehkä johtuu sinusta siis uudesta puolisosta ettei halua tulla.

Vierailija
10/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi poikaa kun ei oo yhtään normaalia vanhempaa, toinen rapajuoppo ja toinen katkera juoruakka joka levittelee perheen asioita ympäri nettiä...

Sinäkö pystyit tästä avauksesta tunnistamaan tämän perheen? Miten?

Vierailija
11/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kokemusta on….

Vierailija
12/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että lapsi ei saa itse päättää millaisen isäsuhteen luo kun katkerat eksät katkoo ne kumminkin.

Kyllä isä on ihan itse tuhonnut suhteen lapseensa, jos lapsi ei enää teininä halua mennä isälleen.

Vierailija
13/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon ajan hyvin. Minä aina maanittelin ja kannustin, kunnes lopukta se kulminoitui siihen, Että teini itki kaksi tuntia, enkä minä laita itkevää lasta paikalle, jos niin ahdistaa. Voi luoja sitä huutoa, kun yritän vieraannuttaa.

Vierailija
14/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain samanlaisia väitteitä. Mutta tekstarilla, koska en vastaa puhelimeen. Ei kiinnosta kuunnella sitä haukkumista.

Ihan sama, en lue kuin silmäillen enkä vastaa. Ei kyllä olla oltukaan puheissa sen jälkeen kun lapsi tuli täysi-ikäiseksi.

Vierailija
15/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa siihen oletko asenteellasi vaikuttanut lapsen arvostukseen toista vanhempaa kohtaan, teini-ikä on hankala ja silloin jos koskaan lähivanhemmalla on todella suuri merkitys sille, että teini säilyttää läheiset välit myös etävanhempaan. Teinithän eristäytyvät ja nyt isona riskinä on, että tuet käytöstä, josta on hänelle itseasiassa haittaa. Sinulle se sävystä päätellen olisi etu, mutta halusit tai et, lapselle parempi on pitää huolta suhteesta isäänsä. Vaikka vähän pakottamalla.

Ei hitto, mulle olisi ollut kamalaa jos oltaisi pakotettu vielä teininäkin menemään isän luokse. Olin ihan tarpeeksi nähnyt sitä kännäämistä siellä hänen luonaan kaikki viikonloput. Hänen vaihtuvat tyttöystävät huolehti minusta lähinnä. Kyllä siinä isäni sai jo mahdollisuuden luoda minuun yhteyttä, mutta jätti sen käyttämättä. Teininä on jo myöhäistä yrittää luoda yhteyttä lapseensa. Jos sitä ei ole siihen ikään mennessä tehnyt, teini alkaa itse vältellä etävanhempaansa. Sen huomaa jo tuosta, ettei isä soita lapselleen ja kysy suoraan häneltä miksei halua tulla.

Vierailija
16/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakottamalla ei seuraa koskaan mitään hyvää.

Vierailija
17/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. En erikoisesti pidä exästäni, enää, mutta luotan häneen, hän on ihan hyvä isä ja pojalleen tärkeä. Haluan tukea kaikin mahdollisin keinoin heidän suhdettaan. Jos huomaisin nihkeyttä isän luokse menemisessä selvittäisin mistä on kyse ja yrittäisin parantaa tilannetta.

SE TOINEN VANHEMPI ON SEN LAPSEN OIKEUS -niin paljon ei kannata kehittää vihaa exäänsä kohtaan, että lapsen paras unohtuu.

Vierailija
18/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. En erikoisesti pidä exästäni, enää, mutta luotan häneen, hän on ihan hyvä isä ja pojalleen tärkeä. Haluan tukea kaikin mahdollisin keinoin heidän suhdettaan. Jos huomaisin nihkeyttä isän luokse menemisessä selvittäisin mistä on kyse ja yrittäisin parantaa tilannetta.

SE TOINEN VANHEMPI ON SEN LAPSEN OIKEUS -niin paljon ei kannata kehittää vihaa exäänsä kohtaan, että lapsen paras unohtuu.

Ei meillä vihaamisesta ollut kysymys. Meidän teini ei kestänyt, kun isä ”koko ajan valitti ja huusi”.

Totta kai minä olisin halunnut teinin isälleen. Oma aika on luksusta.

Vierailija
19/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voikin olla niin vaikea ymmärtää, että vaikka sinun lapsellasi on hyvä isä, ja minun lapsillani myös on hyvä isä, niin kaikilla lapsilla ei suinkaan ole hyvä isä? 

Ja todellakaa ei ole kenenkään etu, että lasta painostetaan viettämään aikaa sellaisen vanhemman kanssa ( olipa se isä tai äiti), jonka kanssa lapsi ei halua viettää aikaa. Ei jokainen vanhempi todellakaan ole lapselleen oikeus, vaan joillekin vastenmielinen pakko.

Omasta lapsuudesta muistan, kuinka eniten maailmassa vitutti se, kun toiset aikuiset yritti maalata vanhempieni kohdalla mustaa valkoiseksi. Väittää että kyllä ne rakastaa ja blaa blaa. Kun ei se ollut totta. Siitä tuli vain itselle syyllinen ja paska olo, että MINÄ olen nyt se kusipää, kun en noista "ihanista" vanhemmistani pidä ollenkaan, enkä halua olla lähelläkään. 

Älkää tuollaista paskaa tehkö lapsillenne. Ei tietenkään pidä toista vanhempaa mustamaalata, mutta ei todellakaan myöskään valkopestä, jos lapsella on ihan oikea syy miksi suhde toiseen vanhempaan on hankala.

Vierailija
20/65 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä isä on ihan itse tuhonnut suhteen lapseensa, jos lapsi ei enää teininä halua mennä isälleen.

Luultavasti kyllä. Mutta on se mahdollista, että tuossa on pelattu toinen vanhempi ulos. Eikö totta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi