Mulle ei koskaan tule miehet juttelemaan baarissa! Missäköhän vika??
Käyn aika harvoin tyttöjen kesken ulkona, ehkä neljä kertaa vuodessa. Koskaan ei miehet lähesty, yritä iskeä tms. Olen parisuhteessa, joten en mihinkään lähtisikään, mutta mietityttää, mikä mussa on vikana. Olen normaalipainoinen, melko pitkä (175cm) pitkähiuksinen brunetti. En ole kasvoiltani erityisen kaunis ja näytän ikäiseltäni eli 33-vuotiaalta. Opiskeluaikoina oli kuitenkin vientiä, ja meikattuani olen ihan ok näköinen. Sosiaaliset taidot on ihan normaalit ja pukeudun siististi.
Kun kuulee tutuilta, miten reippaasti ylipainoisille, huonosti pukeutuville hamppuhiuksillekin tullaan juttelemaan, niin pakostikin ihmettelen, mikä minussa on vikana. Enkä nyt tarkoita, että miehet pitäisivät vain hoikkia ja kuvankauniita naisia viehättävänä, koska ei se niin mene. Mutta baarissa kai kuitenkin lähestytään ensisijaisesti ulkonäön perusteella?
Vaikutankohan jotenkin viileältä tai torjuvalta? Saatan ollakin, koska olen onnellisessa suhteessa, mutta voisin minäkin nyt jutella muitten miesten kanssa.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:11"]
Tämä on ihan totta. Ystäväni joka on 150cm pitkä, ihan tavallisen näköinen. Ei mitenkään erityisen kaunis siis. Vetää miehiä puoleensa kuin magneetti! Miehet tykkää söpöistä ja pienistä naisista, ei tosiaan tarvitse olla kaunis.
[/quote]
Ei ole todellakaan totta kaikkien kohdalla.
Itse saan kuulla vain kommentteja tyyliin "Miksi tuollainen kääpiö on päästetty tänne?" tai "Lyhyetkin voi olla kauniita, mutta sinä et ole" (onko pakko tulla kertomaan?).
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:00"]
Jos miehet ei oikein tule juttelemaan sen vertaa että niille voisi antaa pakit, niin sitten tarvitaan omaa aktiivisuutta. Baarissa vähän aikaa katselet ympärille ja valikoit muutaman miehen ja lähdet sitten ihan oma-aloitteisesti antamaan niille pakit! Kävelet reippaasti miehen luo ja sitten vaan läväytät esim että sinun näköisesi tyypin kanssa et ikimaailmassa lähtisi yhtään mihinkään!
Ongelma ratkaistu.
[/quote]
ongelma ratkaistu, kun varattu menee ilkeilemään oman olonsa helpottamiseksi? Jos ei sua edes pyydetä, niin mitä menee sinne aukomaan päätänsä. Älä sitten ihmettele, jos saat vähän loskaa niskaan säkin.
[/quote]
Hehheh. Mua kyllä sinkkumiehenä lähinnä naurattaisi tälläinen käytös (tosin epärealistista). Ainakin joku nainen olisi lähestynyt jollain tavalla. Toteasin varmaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii ja otatko juoman.